Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه رفاه خبرگزاری فارس، در سالروز قیام مردم غیور و انقلابی ورامین در 15 خرداد سال 1342 که دراعتراض به دستگیری حضرت امام خمینی(ره) توسط عمال شاه پهلوی برگزارشد و با پاسخ خشونت‌بار ارتش پهلوی تعداد زیادی از مردم بی‌گناه و بی‌دفاع درآن به خاک و خون کشیده شدند و بعدها به یکی از پایه‌های تأسیس انقلاب اسلامی مردم ایران تبدیل شد، صبح فردا مراسمی با هدف یادبود این حماسه بزرگ تاریخی و زنده نگه داشتن یاد شهیدان و فرزندان روح الله در ورامین برگزار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گفتنی است این مراسم با مشارکت بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام و حمایت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ، از ساعت 11 صبح و به صورت راهپیمایی از میدان امام حسین ورامین (محل خیزش انقلابی مردم در سال 42) آغاز و در میدان امام خمینی ورامین به صورت مراسم تجمع و گردهمایی ادامه خواهد یافت.

در حاشیه این مراسم ، سرود "سلام فرمانده" توسط ابوذر روحی و با حضور باشکوه دهه نودی‌های ورامین و خانواده‌های آنان همخوانی خواهد شد.

بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام از عموم مردم علاقمند و انقلابی برای حضور و بهره‌مندی از این مراسم باشکوه دعوت به عمل آورده است.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: حماسه مردم ورامین قیام مردم ورامین بنیاد ۱۵ خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۵۲۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود

به گزارش خبرگزاری مهر، حجت الاسلام حبیب الله غفوری نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه و محمد طیب صحرایی استاندار کرمانشاه طی پیام تسلیتی ماموستا فخری امام جمعه سابق جوانرود را از علمای پیشتاز در تبیین حقایق انقلاب دانستند.

متن پیام بدین شرح است:

بسم الله الرّحمن الرّحیم

إنّا لله و إنّا الیه راجعون

خبر رحلت امام‌جمعه سابق شهر جوانرود، عالم وارسته و فاضل ارجمند مرحوم مغفور حاج ماموستا ملأ احمد فخری (رحمةالله‌علیه) موجب تاثّر و تألم این‌جانبان گردید.

آن مرحوم از جمله عالمان فرهیخته، انقلابی، اخلاق‌مدار و بصیر بود که با روحیه مردمداری و تواضع، نقش بزرگی در وحدت و همدلی مردم منطقه و مقابله با توطئه‌های بدخواهان و ضدانقلاب ایفا نمود.

ایشان ۴۴ سال در سنگر امامت جمعه جوانرود به اسلام، مردم و انقلاب اسلامی خدمت کرد و همواره در تبیین حقایق و معارف اسلام و انقلاب اسلامی از علمای پیشتاز بود.

این‌جانبان درگذشت این شخصیت ارزشمند را به رهبر معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی)، مردم مؤمن و انقلابی استان کرمانشاه و شهرستان جوانرود بخصوص شاگردان و خانواده محترم ایشان تسلیت و تعزیت عرض نموده و از خداوند حکیم علو درجات برای آن عالم بصیر و صبر و اجر برای عموم بازماندگان مسألت می‌نمائیم.

کد خبر 6088605

دیگر خبرها

  • هر صبح و شام در آستانه مقدسه رضوی قرآن تلاوت نمایند / نگاهی به شواهد تاریخی درباره پیشینه قرائت قرآن در حرم مطهر امام رضا(ع)
  • علم‌الهدی: می‌خواهید به بهانه پر کردن سبد جمعیت انقلابی، همان کسانی را هم که انقلابی هستند از خود برنجانید؟
  • اجتماع بزرگ صادقیون برگزار می‌شود
  • اندیشه‌ امام در عملیات وعده صادق نمود پیدا کرد
  • گردهمایی موسسات مردمی گلستان در زمینه خانواده، جمعیت و هویت زن امروز در گرگان
  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • ادامه مراسم جمعه‌های خشم در مازندران
  • مرتضی اشراقی در مراسم رونمایی از کتاب «چالش‌های تاریخی» چه گفت؟!
  • ادامه مراسم جمعه های خشم در مازندران
  • اظهار امیدواری امام جمعه ورامین برای حضور پرشور مردم در انتخابات