Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@09:51:11 GMT

آماده‌سازی واحدهای موقت و اسکان اضطراری در کردستان

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۵۵۳۳۹

آماده‌سازی واحدهای موقت و اسکان اضطراری در کردستان

یعقوب گویلیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: با توجه به استقبال گسترده گردشگران و مسافران از سفر به کردستان، علاوه بر تجهیز مراکز اقامتی دارای مجوز، نسبت به آماده‌سازی مراکز اسکان موقت و اضطراری در استان اقدام شده است.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان اظهار کرد: هم‌اکنون ظرفیت‌ واحدهای اقامتی شهرهای گردشگرپذیر سنندج، بانه، مریوان، سروآباد (هورامان) و کامیاران(پالنگان) تکمیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: به‌منظور رفع دغدغه اسکان مسافران و گرشگران، از ظرفیت برخی ادارات دولتی برای آماده‌سازی سالن‌های ورزشی و کلیه پارک‌ها در شهرهای نام‌برده استفاده شده است.
 
گویلیان بیان کرد: مسافران و گردشگران می‌توانند شهرهای سقز، سروآباد، قروه و بیجار را به‌عنوان شهرهای مکمل سفر خود به کردستان انتخاب کنند.

مدیرکل میراث‌ فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی کردستان، با بیان اینکه هیچ مشکل و کمبودی در خصوص اسکان مسافران در استان وجود ندارد، یادآور شد: امیدواریم با همکاری ادارات دولتی و بخش خصوصی بتوانیم کردستان را آن‌گونه که شایسته است معرفی و میزبان خوبی برای گردشگران باشیم.

انتهای پیام/۲۳۳۰/۷۰

منبع: فارس

کلیدواژه: مدیرکل میراث فرهنگی کردستان اسکان اضطراری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۵۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توصیه محمد معتمدی برای استفاده از صنایع دستی + فیلم

صنایع دستی به‌عنوان نماد فرهنگی، هویت و تاریخ یک کشور است باید توجه ویژه‌ای به آنها داشت. محمد معتمدی خواننده موسیقی‌های سنتی توصیه‌ای را به مردم برای استفاده هرچه بیشتر از صنایع دستی در منزل ارائه داده است.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • زیر آب رفتن شهرهای اسپانیا تا ۲۰۵۰
  • زیر آب رفتن شهرهای اسپانیا تا سال ۲۰۵۰
  • بلیط لحظه آخری، برگه شانس مسافران همیشه آماده ! +توضیحات کامل
  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی
  • آموزش محور اصلی بازاریابی و تجاری‌سازی در صنایع دستی
  • بیش از ۷۰ درصد جمعیت کردستان از خدمات وزارت کار بهره‌مند هستند
  • حضور ۷۷۰ امدادگر برای امدادرسانی به سیل‌زدگان ۱۳ استان/ اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر
  • امداد رسانی به بیش از ۴۸۰۰ سیل‌زده/اسکان اضطراری ۳۴۴ نفر
  • واحدهای تولیدی راکد و نیمه‌تعطیل کردستان شناسایی شود
  • توصیه محمد معتمدی برای استفاده از صنایع دستی + فیلم