Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه در عملیات تحریف کسانی پرچمدار هستند که زمانی در کنار امام راحل بودند گفت: شرایط اداره کشور از زمان حضرت امام خمینی (ره) به مراتب پیچیده تر است

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی ذوالنور روز شنبه در مراسم بزرگداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب اسلامی در مصلی امام خمینی (ره) رشت اظهار داشت: امام راحل از نظر معنویات و عرفان الگو و زبانزد و به لحاظ خداترسی نمونه دوران بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به روحیه ضدصهیونیستی حضرت امام، اعتقاد به رسیدگی به مستضعفان در باورهای امام راحل، اعتقاد به اصلاح جامعه و مقابله با مفاسد در مکتب او و اعتقاد به سلامت مدیران در همه سطوح کشور افزود: امروز بیش از هر زمان دیگر نیاز به حفظ آرمان های امام راحل داریم.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: متاسفانه امروز جریانات متعددی مستقیم و غیرمستقیم توسط استکبار جهانی سامان گرفته و با پشتوانه های سنگین از جمله مالی، فرهنگی و رسانه ای سازماندهی شده که یا شخصیت حضرت امام را تخریب یا مکتب او را تحریف کنند. 

وی اظهار داشت: امروز مکتب امام خمینی (ره) که در مکتب ولی امر و ولی فقیه تعریف می شود، شاهدیم که با تخریب به ولی فقیه و هجمه بر او در حال آسیب زدن به انقلاب و اسلام هستند.

ذوالنور در ادامه با بیان اینکه مشروعیت رییس جمهور در کشور جمهوری اسلامی ایران به اذن ولی فقیه است، افزود: مقام معظم رهبری از دوران رییس جمهوری مرحوم هاشمی رفسنجانی بر اقتصاد بدون نفت تاکید داشتند، اگر هر سال سه درصد وابستگی اقتصاد را به نفت کم می کردیم آیا با یک تحریم در این زمینه، تن و بدن مردم به اقتصاد می لرزید و یا این وضعیت را داشتیم؟ 

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: روسای جمهور و نمایندگان مجلس یا هر مسئولی که از اجرای دستور رهبری که راه نجات و نسخه شفابخش است کوتاهی کرده‌اند در آتش غضب الهی خواهند سوختند.

وی با اشاره به پیشرفت های انقلاب اسلامی در حوزه های مختلف و تعجب دنیا از این موفقیت ها افزود: در حوزه هایی که مشکل داریم به دلیل رخت بر بستن مکتب امام راحل و به تمسخر گرفتن روحیه انقلابی از آن حوزه ها است.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی بیان داشت: امروز به تبعیت رهبری که تنها پرچمدار مکتب حضرت امام خمینی (ره) است، مکتب امام راحل و حفظ آرمان های او نیازمندیم.

وی با اشاره به سرود سلام فرمانده اظهار داشت: دشمن از حاکم بودن پیوند امام زمان (عج)، ولایت و حاج قاسم در این سرود وحشت می کند.

منبع: فردا

کلیدواژه: ذوالنور نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی حضرت امام امام راحل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۵۴۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی در مدرسه علمیه رضویه قم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، در این مراسم که خانواده های معظم شهدا، یادگاران دوران دفاع مقدس، طلاب و روحانیون و قشرهای مختلف مردم حضور داشتند، شرکت کنندگان با ادای احترام به مقام شهیدان، بر ادامه راه و مکتب شهدا تأکید کردند.

مسئول قرارگاه جهاد تبیین کشور در این مراسم، با بیان اینکه تفکر مقاومت در برابر ظلم و استکبار برآمده از مکتب حضرت امام خمینی رحمت الله علیه است گفت: امروز تفکر مقاومت پس از گسترش در کشورهای منطقه، در حال ظهور و بروز در جای جای جهان است و ماجرای ایستادگی مردم غزه در برابر حملات رژیم صهیونیستی، تبدیل تفکر مقاومت به جریانی جهانی را تسریع کرد.

سردار عظیم ابراهیم پور عملیات وعده صادق را سرآغاز معادلات جدید جهانی و تغییر معادلات از غرب و آمریکا به سایر مناطق  جهان عنوان کرد و گفت: تظاهرات در دانشگاه های آمریکا و کشور های اروپایی نشان می دهد یک قیام نخبگانی در حمایت از مکتب مقاومت شکل گرفته است.

وی افزود:در عملیات وعده صادق قدرت آفندی و پدافندی ایران در برابر دشمنان به نمایش در آمد و این عملیات، تثبیت گر قدرت کشورمان در منطقه غرب آسیاست.

حجت الاسلام موسوی مدیر مدرسه علمیه رضویه هم در این آیین با تاکید بر اینکه شهدا، بالاترین نعمت خود را که جان بود، در راه خدا تقدیم کردند گفت: آنان الگو و فرهنگ سازان این آب و خاک هستند.

برپایی نمایشگاه آثار شهدا از برنامه های جنبی مراسم یادواره شهدای رواحانیت و مدرسه علمیه رضویه قم بود.

دیگر خبرها

  • گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روحانی در مدرسه علمیه رضویه قم
  • بیگی نماینده مجلس : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • علیرضا بیگی : پرونده کاظم صدیقی باید بررسی قضایی شود / تا زمانی که شایعات در این باره وجود دارد نباید اصرار بر حضورش در نماز جمعه داشت
  • جمهوری اسلامی ایران؛ پرچمدار تقریب/ مسئله فلسطین اولویت اول جهان اسلام است
  • علم‌الهدی: می‌خواهید به بهانه پر کردن سبد جمعیت انقلابی، همان کسانی را هم که انقلابی هستند از خود برنجانید؟
  • اجتماع بزرگ صادقیون برگزار می‌شود
  • امام جمعه قم: از نیروی انتظامی و کسانی که زخم زبان‌ها را به جان خریدند تشکر می‌کنیم
  • هیمنه دشمن در عملیات وعده صادق در هم شکست
  • تاکید امام جمعه مشهد بر ضرورت تحول و تجدید حیات در عرصه فرهنگی جامعه
  • میدان داری مردم و دولت پیش نیاز تحول فرهنگی است