Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

سید احمد میرعمادی نماینده سابق، ولی فقیه در استان لرستان و امام جمعه خرم آباد در آیین بزرگداشت سالگرد رحلت حضرت امام در محل مصلای امام خمینی شهر یاسوج اظهار کرد:کاری که امام انجام داد قابل مقایسه با اقدامات علما و مراجع گذشته نبوده است.

نماینده سابق، ولی فقیه در استان لرستان گفت: هر چند مجتهدین و روحانیون کار‌های بزرگی انجام دادند، اما امام کاری کرد که قابل مقایسه با هیچ یک از علمای گذشته نیست، اما با انقلاب خود اسلام ناب و مکتب اهل بیت را زنده کرد و به دنیا نشان داد در دورانی که شرق و غرب دین را افیون توده‌ها معرفی کرده‌اند، اما دین مایه سعادت دنیا و آخرت است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میرعمادی افزود: امام مکتب اهل بیت را در دنیا معرفی کرد امروز در کشوری نیست که مکتب اهل بیت زنده نباشد یک نفر از شیفتگان امام در نیجریه ۲۰ میلیون نفر را شیعه کرده که معجزه امام است.

وی گفت: رژیم ۲۵۰۰ ساله شاهنشاهی را با دست خالی سرنگون کرد رژیمی که ژاندارم منطقه بود امام شرق و غرب را به زانو درآورد و ابهت آمریکا و اسرائیل را درهم شکست.

این استاد حوزه و دانشگاه گفت: امام به مردم ایران رشد داد در هیچ دوره‌ای چنین مردم رشد پیدا نکردند امروز ملت ایران بزرگ و رشید شده رشد علمی امروز ایران در جهان بی نظیر است.

امام جمعه خرم‌آباد: یک نفر از شیفتگان امام در نیجریه ۲۰ میلیون نفر را شیعه کرده که معجزه امام است

میرعمادی افزود: کجای دنیا در شرایطی که کشور در گرانی و تحریم به سر می‌برد اصلاحات اقتصادی شروع می‌شود رئیسی با همه وجود پای کار آمد و آبروی خود را به میدان گذاشت، اما عده‌ای جیغ می‌کشند مگر نه اینکه خودشان بودند که می‌گفتند اقتصاد نیاز به اصلاح دارد، هر چند ضعف‌هایی وجود دارد، اما نباید انصاف را زیر پا بگذارند.

وی در ادامه گفت: امام تحول ایجاد کرد جوانان را از کاباره‌ها به میدان جنگ و جنگ آورد به طوری که در جبهه برای شهادت گریه می‌کردند.

میرعمادی افزود: همین آمریکا از ملت ما حق توحش می‌گرفت و مردم ایران را به باغ وحش تشبیه می‌کرد که باید برای اداره آن حق توحش بگیرند.

وی در ادامه با انتقاد شدید از کسانی که برای مذاکره با آمریکا نقل در دهان می‌گذارند گفت: راه نجات کشور مذاکره با آمریکا نیست.

منبع: خبرگزاری فارس

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سید احمد میرعمادی نیجریه شیعه امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۵۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرار بیش از ۱۰۰ زندانی در نیجریه

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، بارندگی های شدید و آسیب دیدن یکی از زندان های نزدیک پایتخت نیجریه، منجر به فرار ده ها زندانی شد.

سخنگوی این زندان روز شنبه اعلام کرد که دست کم ۱۱۸ زندانی پس از باران شدید اخیر از زندان فرار کردند.

بنا به اعلام مقامات زندان، باران به تأسیسات این زندان، که در نزدیکی پایتخت نیجریه واقع است، آسیب رسانده است.

سخنگوی این زندان در بیانیه‌ای تاکید کرد که بارش باران که چندین ساعت به طول انجامید و در نتیجه بخش‌هایی از زندان از جمله دیوار اطراف و ساختمان‌های اطراف زندان را ویران کرد.

بنا به اعلام مقامات زندان، تاکنون ۱۰ نفر از زندانیان فراری با کمک سایر نهادهای امنیتی دستگیر شده اند.

کد خبر 6090301

دیگر خبرها

  • تدارک ویژه حوزه‌های علمیه برای دهه کرامت در ۱۴۰۰ نقطه دنیا
  • چهره‌های ورزشی که در ایران مسلمان شدند
  • فرار بیش از ۱۰۰ زندانی در نیجریه
  • مقابله با آمریکا؛ هدف مشترک تهران - مسکو
  • مریم خمینی نوه امام در خارج از کشور چه کاره است؟
  • ۲ ورزشکار و یک مربی قبل از ژوزه مورایس در ایران مسلمان شدند
  • اعتراض دانشجویان در آمریکا و اروپا خبر اول رسانه‌های دنیا + فیلم
  • معلمان روشنی بخش تاریکی دنیا هستند
  • سرمربی پرتغالی سپاهان شیعه شد
  • نوه امام خمینی در خارج از کشور چه کاره است؟