Web Analytics Made Easy - Statcounter

این روزها عده ای از جانب هواداران استقلال مدعی هستند گزینه داخلی برای نیمکت استقلال در مقطع فعلی مناسب است در حالی که اصلا چنین چیزی خواسته هواداران استقلال نیست؛ آن ها فقط به یک سرمربی خارجی رزومه دار فکر می کنند و بس...

هواداران استقلال فقط و فقط یک خواسته دارند؛ استخدام سرمربی کارنامه دار خارجی.

به گزارش طرفداری، بعد از خداحافظی ناگهانی فرهاد مجیدی از استقلال، حالا گمانه زنی ها درباره نیمکت این تیم به اوج خودش رسیده و هرکس این گمانه زنی ها را به سمت و سوی گزینه خود می برد!

مطرح شدن بسیاری از نام ها در حالی اتفاق افتاده که هواداران استقلال فقط و فقط سرمربی خارجی می خواهند، آن هم نه هر سرمربی ای.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استقلال با فرهاد مجیدی بدون شکست قهرمان لیگ برتر شده و سایه این سرمربی روی نیمکت آبی ها برای هر گزینه داخلی سنگینی می کند. آنوقت با اولین شکست فشارها روی مربی داخلی زیاد می شود ولی هوادار استقلال نشان داده به گزینه خارجی اطمینان بیشتری دارد و به او زمان بیشتری می دهد.

تیم محمود فکری صدرنشین لیگ بود ولی انتقادات از در و دیوار برای تیمش می بارید، این در حالی است که اگر زمان استراماچونی را به یاد بیاورید همه چیز متفاوت بود. استقلال در رتبه چهاردهم جدول حضور داشت ولی هواداران به تیم شان ایمان داشتند و یک صدا استراماچونی را تشویق می کردند تا آبی ها به صدر جدول تکیه زدند.

این سناریو همین حالا هم وجود دارد. عده ای از طرف هواداران استقلال صحبت می کنند و می گویند فلان مربی داخلی خواسته هوادار استقلال است؛ به مردم دروغ نگویید، این چنین نیست. کافی است با هواداران استقلال صحبت کنید، اصلا صحبت هم نه، فقط یک ساعت در فضای مجازی باشید تا ببینید خواسته هوادار استقلال چیست.

آنها سرمربی خارجی رزومه دار می خواهند؛ استقلال مسیری را آغاز کرده که امیدوار است انتهایش به ستاره سوم آسیایی ختم شود، این اتفاق در چه صورتی رخ می دهد؟ با سرمربی بزرگ!

یادتان باشد ستاره های زیاد کافی نیستند، ستاره های بزرگ سرمربی بزرگ می خواهند. چه بسا تیم هایی که مملو از ستاره های نامدار و بزرگ بودند ولی در انتها سرنوشت شان تلخ شد. هوادار استقلال این را می داند، هوادار استقلال گزینه داخلی نمی خواهد که اگر می خواست به ماندن فرهاد مجیدی اصرار می کرد، هوادار استقلال حالا دیگر به قهرمانی لیگ برتر بسنده نمی کند و می خواهد کم کم تیمش را در قامت مدعی اصلی قهرمانی در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا که البته امسال برگزار نمی شود و قرار است سال آینده به پا شود ببیند. پس بس کنید و از جانب هواداری که صبح تا شب زندگی اش با استقلال می گذرد حرف نزنید!

جواد نکونام، مهدی رحمتی، رضا عنایتی، حتی مهدی پاشازاده، سهراب بختیارزاده و رسول خطیبی برای این باشگاه زحمت کشیده اند و لایق این هستند که روزی به آن ها اعتماد شود ولی حالا آن روز نیست. امیر قلعه نویی بزرگ استقلال است و می تواند مثل همیشه در بحرانی ترین و سخت ترین روزها، دست استقلال را بگیرد اما امروز نگاه هوادار استقلال به امیر قلعه نویی هم نیست. این نفرات را مقابل هوادار استقلال قرار ندهید، آن ها خودشان هم می دانند الان وقت آمدن به اردوگاه آبی نیست و شاید در آینده این اتفاق برای شان رخ دهد.

البته مدیران استقلال تصور نکنند هر سرمربی خارجی می توانند به خدمت بگیرند، فقط و فقط سرمربی رزومه دار، مبادا پای تومباکوویچ ها دوباره به ایران باز شود. آنها که قراردادشان یک میلیون دلار نوشته شود ولی فقط 100 هزار دلار سهم شان باشد، به کار استقلال نمی آیند!

البته سرمربی گران هم صرفا خوب نیست، سرمربی باید امتحان پس داده باشد، استقلال که حالا قهرمان لیگ برتر است جای آزمون و خطا و آوردن هندوانه در بسته نیست.

طی روزهای اخیر یک عده در فضای مجازی، خودشان را جای سخنگوی هواداران استقلال جا زده اند و به دروغ ادعا می کنند هوادار استقلال دنبال مربی داخلی است اما خودشان بهتر می دانند که خواسته هوادار استقلال، سرمربی رزومه دار خارجی است نه رفقای ایرانی شما!

اخبار داغ 

یحیی گل محمدی به مدیران پرسپولیس: نیازی به رامین رضاییان ندارم / شایعه در شهر خداحافظی رضا عنایتی از هوادار با انتشار یک استوری؟! امرسون رویال مورد زورگیری مسلحانه قرار گرفت باشگاه بارسلونا، نیوکمپ را برای مراسم عروسی اجاره می‌دهد

منبع: طرفداری

کلیدواژه: هواداران استقلال هوادار استقلال خواسته هوادار سرمربی خارجی رزومه دار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۵۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان به پرسپولیس: نوشتن آن بیانیه گستاخی بزرگی بود

مدیر تیم فوتبال سپاهان در مورد رفتار هواداران پرسپولیس گفت: ۵ سال پیش نیز درست چنین اتفاقی افتاد و هواداران پرسپولیس را درست بالای سر هواداران سپاهان قرار دادند؛ در حالی که در جلسه پیش از بازی این موضوع را متذکر شدیم، اما متاسفانه بار دیگر این اتفاق تکرار شد و بعد از رفتا ناشایست بانوان هوادار پرسپولیس، در بین دو نیمه آن‌ها را به مکان دیگری منتقل کردند.

به گزارش جماران، وی افزود: پرتاب سنگ و آب جوش، فحاشی و حرکات بسیار ناشایست بانوان هوادار پرسپولیس علیه هواداران سپاهان در تمام مدت مسابقه انجام شد و مستندات نیز به صورت کامل وجود دارد.

با وجود اصرار‌های سپاهان، باشگاه پرسپولیس تا روز گذشته حتی حاضر نبود بابت این رفتار حتی یک عذرخواهی ساده انجام دهد؛ این باشگاه پس از آن، با گستاخی تمام دست به نوشتن بیانیه‌ای می‌زند که با صداقت فاصله زیادی دارد و در آن به همه مردم اصفهان و هواداران سپاهان انواع و اقسام توهین‌ها را می‌کند.

این‌که از نام شهدای گرانقدر کشورمان برای پوشاندن رفتار ناشایست هواداران استفاده می‌کنند، خجالت‌آور است و این باشگاه بهتر است بجای مظلوم‌نمایی به دنبال اصلاح رفتار زشت و زننده بازیکنانش باشد که از گذشته زبان‌زد بوده است.

جای تأسف است که مسئولان باشگاه پرسپولیس به‌جای حل مشکل، در صدد اختلاف افکنی و افزایش تنش‌ها هستند و به‌جای اینکه فحاشی هزاران نفر از هواداران خود را ببینند، درباره این مسائل، با فرافکنی عمل می‌کنند.

دیگر خبرها

  • بنرزنی زنان استقلالی در استادیوم؛ تقلب از روی دست خارجی‌ها! | تصویر
  • ببینید | خوشحالی هوادار خردسال پرسپولیس پس از گل دوم سرخ‌ها مقابل چشمان هواداران نساجی
  • تساوی در سیرجان به سود دو سرمربی!
  • عزیزترین مهمان پرسپولیس در طول فصل
  • حجازی: هوادار واقعی استقلال کاری به نتیجه ندارد
  • یک فوتبال و این همه داستان؛ واکنش تند سپاهان به بیانیه پرسپولیس
  • واکنش سپاهان به بیانیه پرسپولیس: گستاخی بزرگی بود
  • سپاهان به پرسپولیس: نوشتن آن بیانیه گستاخی بزرگی بود
  • انتقاد تند مدیر سپاهان از هواداران زن و مرد پرسپولیس!
  • یک بازیکن همچنان محبوب سکوهای آبی (عکس)