Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-30@22:03:29 GMT

مهدوی‌کیا: تیم من به خودش باخت

تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۵۶۰۱۲

مهدوی‌کیا: تیم من به خودش باخت

مهدی مهدوی‌کیا بعد از شکست ۲ بر یک تیم ملی امید ایران مقابل ترکمنستان در نشست خبری گفت: فکر می‌کنم به خودمان باختیم. بازی را خیلی خوب شروع کردیم و بازی به مدت ۳۰ دقیقه کاملا در اختیار ما بود. روی اشتباه خودمان گل اول را خوردیم. در نیمه دوم برای زدن گل دوم پیش رفتیم اما روی یک اشتباه عجیب و بچگانه بازیکن ما کارت قرمز گرفت و اخراج شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

او درباره دلایل شکست تیمش گفت: ترکمنستان را به خوبی آنالیز کرده بودیم و در یک ساعت اول هم طبق پیش‌بینی ما عمل کردند. روی اشتباه خودمان گل خوردیم. بعد از ۱۰ نفره شدن کار ما خیلی سخت شد. 

سرمربی تیم ملی امید درباره بازی سوم با ازبکستان در مسابقات قهرمانی فوتبال آسیا گفت: حتما باید بازی بعدی را ببریم و منتظر نتایج تیم‌های دیگر باشیم. کارمان را خیلی سخت کردیم. 

سرمربی تیم ملی امید درباره شانس تیمش برای راهیابی به مرحله حذفی اظهار کرد: کار ما سخت شد و باید بازی سوم را ببریم و منتظر نتایج بازی‌های بعد باشیم.

منبع: فرارو

کلیدواژه: مهدی مهدوی کیا تیم ملی امید ایران تیم ملی المپیک ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۶۰۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ستاره پی‌اس‌جی: رونالدو من را دیوانه خودش کرد

به گزارش "ورزش سه"، بردلی بارکولا در تابستان گذشته به‌عنوان یک پدیده از لیون به پی اس جی پیوست تا خط حمله این تیم را تقویت کند. 

او مورد اعتماد لوئیس انریکه قرار گرفت و به سرعت نیز روند پیشرفت را طی کرده است. بارکولا در هر دو بازی رفت و برگشت برابر بارسا در یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان تعیین کننده کار کرد.

بارکولا در مصاحبه با سایت یوفا گفت که کریستیانو رونالدو الگوی او است: «تماشای گل‌های رونالدو و اینکه چطور تیمش را به دوش می‌کشد، برای من همیشه استثنایی بود. واقعا تمام دوران کودکی من با تماشای بازی‌های رونالدو سپری شد و شیفته او بودم و هستم. من همیشه رونالدو را دوست داشتم. ذهنیت و هرگز تسلیم نشدنش، چیزی است که بیش از همه من را تحت تأثیر قرار می‌دهد و این چیزی بود که من را به سطح اول فوتبال رسانده است.»

دیگر خبرها

  • عنایتی: باخت مقابل شمس‌آذر تلنگری برای پیکان بود
  • نکونام: به نتایج تیم‌های دیگر کاری نداریم
  • اسنایدر: تن هاخ با برخورد اشتباه با رونالدو، احترام رختکن منچستریونایتد را از دست داد
  • مطهری: خیلی‌ها قبول نمی‌کردند به تراکتور بیایند
  • مطهری: مقابل استقلال برای حیثیت و آبروی خودمان بازی می‌کنیم
  • مطهری: یحیی نه؛ مسئولیت فنی تیم با من است | برای حیثیت خودمان بازی خواهیم کرد
  • ستاره پی‌اس‌جی: رونالدو من را دیوانه خودش کرد
  • منافی:باخت به آلومینیوم را بزرگ نکنیم، در لیگ فرصت جبران هست
  • فاکتور اشتباه و شیطنت آمیز اصلاح طلبان در خصوص شرایط امید در جامعه/ آغاز کنش‌های انتخاباتی رادیکال‌ها پس از عملیات تحریم!
  • دلیل باخت شهرداری گرگان به الریاضی/ مافیای بسکتبال دست ایران نیست