Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: نظامی که امام خمینی (ره) برپا کرد آنچنان توفیقاتی در برابر استکبار جهانی کسب کرده که اکنون به عنوان قدرت اول منطقه، منویات آمریکا را از بین برده است.

به گزارش خبرگزاری برنا از مشهد، آیت الله سیداحمد علم الهدی در آیین بزرگدشت سالگرد ارتحال حضرت امام (ره) در حسینیه رهروان روح الله مشهد افزود: عظمت حضرت امام (ره) به قدری بود که دین را در قامت نظام تعریف کرد و با برهم زدن همه معادلات دشمنان اسلام، آن را بر دنیا حاکم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

امام جمعه مشهد ادامه داد: ایجاد نظام جمهوری اسلامی از سوی امام خمینی، زمام آقایی جهان را از دست غرب بیرون آورد و شرایط را به گونه ای رقم زد که آنها دیگر اکنون ادعای حاکمیت بر جهان ندارند و روز به روز به سقوط خود نزدیکتر می شوند.

وی خاطرنشان کرد: نهضت امام خمینی در شرایطی شکل گرفت که تمام قدرت های دنیا درصدد از بین بردن دین بودند و تلاش می کردند تا مردم زندگی منهای دین داشته باشند.

آیت الله علم الهدی با بیان اینکه بنیانگذار جمهوری اسلامی با کمک مردم، در برابر جریان دین ستیز غرب ایستاد، افزود: بسیاری از جوانان با ازخودگذشتگی و الگوگرفتن از سالار شهیدان، به وابستگی های دنیوی پشت کردند و تا پای جان امام (ره) را در مسیر تحقق این قیام همراهی کردند.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی عنوان کرد: امروز پس از گذشت ۳۳ سال از رحلت حضرت امام (ره)، این نظام همچنان به رهبری امام گونه مقام معظم رهبری به راه خود ادامه می دهد و معظم له با تداوم خط رهبر فقید جمهوری اسلامی، تمام اصول و نقشه راه ایشان را اجرا می کنند.

وی اظهار داشت: امروز سیاستمداران دنیا اذعان دارند که بر روی کره زمین، رهبری قدرتمندتر از رهبر جمهوری اسلامی ایران وجود ندارد که این موضوع به برکت گام برداشتن مقام معظم رهبری در همان مسیر نورانی امام راحل (ره) است.

آیین بزرگداشت سی و سومین سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی که با حضور خانواده معظم شهدا و ایثارگران، جمعی از مسوولان استانی و آحاد مردم در حسینیه رهروان روح الله مشهد برگزار شد، با مرثیه سرایی حاج صادق آهنگران و نوحه خوانی مداحان اهل بیت همراه بود.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امام جمعه مشهد نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی آیت ا علم الهدی جمهوری اسلامی امام خمینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۶۰۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند

فرمانده سپاه استان قزوین گفت: در دوره‌ای که در نبرد پنجه با پنجه دشمن و در فشار اقتصادی، تحریم و تنگناهای اقتصادی قرار داریم، کارگران رزمندگان حقیقی نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می‌روند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از قزوین، سردار سرتیپ‌دوم پاسدار رستمعلی رفیعی آتانی بعدازظهر امروز _یکشنبه نهم اردیبهشت_ در جشنواره امتنان که با محوریت تجلیل و تقدیر از جامعه کارگری و شهدای کارگر برگزار شده بود، اظهار کرد: کارگران اگرچه در مقاطع متفاوت با تلاش و همت در راستای اهداف کشور فعالیت کردند، اما حضور جامعه کارگری در دوران پرافتخار دفاع مقدس فراموش‌شدنی نیست.

وی افزود: در دوره‌ای که در نبرد پنجه با پنجه دشمن و در فشار اقتصادی، تحریم و تنگناهای اقتصادی قرار داریم، کارگران رزمندگان حقیقی نظام مقدس جمهوری اسلامی به شمار می‌روند.

فرمانده سپاه حضرت صاحب‌الأمر (عج) با اشاره به عملیات وعده صادق بیان کرد: برای نخستین مرتبه کشور ما میدان دیپلماسی و عمل را در یک جا قرار داد و آرزوی دیرینه ۷۶ ساله دنیای اسلام و آرزوی مظلومان را محقق کردیم.

سردار رفیعی آتانی ادامه داد: رزمندگان میدان را خالی نکردند و با دستان پرقدرت خود به دشمن نشان دادند که ما پیروز می‌شویم، چرا که با همه ظرفیت‌های موجود پای کار هستیم و این فقط یک عملیات محدود است.

وی خاطرنشان کرد: روزی تمامی دنیا می‌گفتند به ایران سلاح نفروشید، امروز همه دنیا را بسیج کرده‌اند که از ایران سلاح نخرید، این نشان می‌دهد که همگی با تمام قوا و همت خود برای ایستادگی نظام جمهوری اسلامی تلاش کردیم و از این همت همچنان ادامه دارد.

کد خبر 748868

دیگر خبرها

  • نامه محرمانه ساواک درباره عروس بزرگ امام(ره)
  • دستور ساواک برای بازرسی از عروس امام (ره)+ سند
  • برپایی نمایشگاه دائمی مهدویت در دانشگاه آزاد اسلامی قزوین
  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول فصلنامه «ماجرا»
  • مطهری امام
  • پرداختن به خاطرات مقام معظم رهبری؛ گام اول «ماجرا»
  • ناشر هندی بابت اقدام وهن‌آمیز به امام خمینی(ره) عذرخواهی کرد
  • باقری:‌ گذر موفق ایران از نشیب وفرازها مرهون حکمت رهبر معظم انقلاب است
  • کارگران رزمندگان حقیقی نظام جمهوری‌ اسلامی هستند