Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، پیمان آرامون مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی در سفر یک روزه به شهرستان خوی ابتدا در مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی(ره) در مسجد جامع بخش قطور شرکت و سپس به‌صورت میدانی از پروژه‌های احداث طرح جامع پایانه مرزی رازی و برخی از پروژه‌های بهسازی و آسفالت راههای روستایی بازدید و اظهار داشت: با اتمام طرح‌های مختلف عمرانی در این پایانه مرزی اقتصاد و اشتغال این منطقه رونق چشمگیری خواهد داشت و مسافرین با امنیت و آرامش و استانداردهای لازم تردد خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد : پایانه مرزی رازی یکی از شکیل‌ترین پایانه‌های مرزی استان و کشور خواهد بود که با افتتاح آن در آینده‌ای نزدیک به دلیل مجاورت این منطقه با استان وان کشور ترکیه مورد توجه و انتخاب نخست مسافرین و تجار هر ۲ کشور قرار خواهد گرفت.

مدیر کل راه داری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه توسعه حمل و نقل تاثیر بسزایی در توسعه زیرساخت‌های منطقه دارد، افزود: با اتمام پروژه طرح جامع پایانه مرزی رازی و به تبع آن اتمام پروژه تعریض و بهسازی راه دسترسی به این پایانه مرزی شاهد پیشرفت پارامترهای توسعه اقتصادی ، تجاری ، گردشگری و کشاورزی استان خواهیم بود.

بازدید از پروژه‌های بهسازی و آسفالت راههای روستایی محور روستایی بلجوک به طول ۵ کیلومتر و نیز محور روستایی حبش - نجیب آباد به‌طول ۵ کیلومتر در محور خوی - قطور از دیگر برنامه های سفر یک روزه مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی به شهرستان خوی بود که ضمن دریافت گزارش پیشرفت این پروژه های روستایی بر تسریع و اتمام آنها تاکید کرد. 

این مقام مسئول در پایان این سفر یک روزه با حضور در جمع پرسنل و راهداران اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان خوی از نزدیک در جریان مسائل و مشکلات آنها در حوزه‌های مختلف اداری ، حقوق و مزایا و رفاهی قرار گرفت و  دستورات لازم جهت حل مشکلات را صادر کردند.

انتهای پیام/

 

منبع: فارس

کلیدواژه: راهداری حمل و نقل جاده ای مرز رازی حمل و نقل جاده ای پایانه مرزی رازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۶۱۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان اجرا می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، احمد بنافی ظهر شنبه در نشست تبیینی طرح تکام «توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه» بیان کرد: توسعه اشتغال روستایی را به عنوان یک برنامه و اولویت مهم در دستور کار داریم.

وی اضافه کرد: اگر طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان با جدیت دنبال شود تحول در حوزه روستایی به ویژه در اشتغال و اقتصاد روستایی رخ می‌دهد و به عبارتی تبلور مردمی سازی اقتصاد روستا است.

وی اضافه کرد: تجربه‌های خوب دهیاران در این حوزه به اشتراک گذاشته شود و تلاش شود تا سند توسعه هر روستا بر پایه الگوی مردمی تدوین و عملیاتی شود.

کد خبر 6089974

دیگر خبرها

  • ترانزیت ایران و آذربایجان متحول می‌شود 
  • افزایش شاخص راه‌های روستایی بیجار در دستورکار است
  • حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی روستایی در همدان
  • ضرورت تعامل دولت و مجلس برای رونق تولید و اشتغال
  • تکمیل ۳ پایانه مترو در سال ۱۴۰۳ | ۴ خط مترو تهران توسعه می یابند
  • تکمیل ۳ پایانه مترو در اولویت سال ۱۴۰۳ | ۴ خط مترو تهران توسعه می یابد
  • لزوم جذب مشارکت بخش خصوصی برای اتمام طرح‌های نیمه تمام استان
  • طرح توانمندسازی و کارآفرینی مردم پایه در دشتستان اجرا می‌شود
  • اطلس جامع منابع آلاینده در منطقه ۲ تهران تدوین شد
  • بازدید رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای از پایانه مرزی آذربایجان شرقی