Web Analytics Made Easy - Statcounter

بنا به گزارش‌های تایید نشده اندروید ۱۳ در ماه های آینده و زودتر از موعد مقرر در دسترس کاربران سامسونگ قرار خواهد گرفت. بنا بر گزارش‌های تایید نشده، سامسونگ انتشار نسخه بتا عمومی اندروید ۱۳ را پیش از آنچه انتظار می‌رود آغاز خواهد کرد. این بروزرسانی همراه با one UI ۵.۰ ارائه می‌شود. این در حالی است که گوگل هنوز نسخه بتای عمومی اندروید ۱۳ را اعلام نکرده است و انتظار می‌رود در جلسه l/O مجازی (کنفرانس توسعه دهندگان گوگل) آتی که در ماه می‌برگزار خواهد شد ارائه شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

با این حال می‌توان حدس زد که تلفن‌های همراه سامسونگ چه زمانی می‌توانند ورژن‌های اندروید جدید را آزمایش کنند.

بنا به گزارش Android Authority گفته می‌شود و طبق منابع SamMobile، سامسونگ می‌تواند برنامه بتای باز one UI ۵.۰ بر پایه اندروید ۱۳ در اوائل ماه جولای آغاز کند. این برای سامسونگ شروع خوبی برای تست سیستم عامل جدید قبل از انتشار پایدار آن در اواخر سال خواهد بود. جولای زمانی است که انتظار می‌رود اندروید ۱۳ طبق برنامه زمان بندی انتشار گوگل به ثبات سیستم عامل برسد. اگر سامسونگ برنامه one UI ۵.۰ را در همان زمان عرضه کند قطعا برای کاربرانی که انتظار انتشار آن را در پاییز داشتند این یک اتفاق خوشایند خواهد بود.

شرکت سامسونگ در سپتامبر سال گذشته آزمایش بتا بروزرسانی one UI ۴.۰ مبتنی بر اندروید ۱۲ را آغاز کرد. با این حال سامسونگ اولین شرکت فروشنده گوشی‌های هوشمند بود که نسخه پایدار و نهایی اندروید ۱۲ را تنها ۴۱ روز پس از عرضه گوگل برای گوشی‌های پیکسل منتشر کرد.

در صورتی که شرکت سامسونگ به زودی نسخه بتای اندروید ۱۳ را منتشر کند گوشی‌های سری اس ۲۲ در بازار خانگی سامسونگ (داخل کره) ابتدا آن را دریافت خواهند کرد. این برنامه در نهایت طی ماه‌های بعد برای سایر بازار‌ها و دستگاه‌های سامسونگ عرضه خواهد شد.

منبع: پول نیوز

کلیدواژه: گوشی گوشی هوشمند گوشی آیفون گوشی اندروید گوشی همراه اندروید ۱۳

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.poolnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پول نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۶۱۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ آیفون ۱۳ چند؟

فرارو- آیفون 13 پرو مکس بدون توجه به حضور مدل‌های سری ۱۴ و ۱۵ اپل کماکان گرانقیمت‌ترین گوشی موبایل در ایران است.

قیمت آیفون 13 پرو مکس نسخه یک ترابایت با پارت‌نامبر ZZA تا حدود ۱۳۵ میلیون بالا رفته و خود آیفون 13 معمولی با پارت‌نامیر CH دست‌کم ۴۱ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان قیمت دارد.

ردمی A2 پلاس آن طرف ماجرا جزو ارزان‌ترین گوشی‌های هوشمند بازار است و با ۶۴ گیگ فضای ذخیره‌سازی قریب چهار میلیون فروخته می‌شود.

گلکسی A55 سامسونگ جزو نوبرانه‌های بازار است و این یکی در دسته میان‌رده‌ها قرار می‌گیرد. مدلی که با ۲۵۶ گیگ فضای ذخیره‌سازی ۲۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان ارزش دارد.

پوکو X6 پرو که یکی دیگر از قدرتمندترین میان‌رده‌های بازار است، از A55 سامسونگ ارزان‌تر است و می‌شود با حدود ۱۷ میلیون سراغ خرید پوکو X6 پرو رفت. قیمت روز گوشی‌های سامسونگ، شیائومی و آیفون را می‌توانید در جدول زیر مشاهده کنید.

پرفروش‌ترین گوشی‌های بازار موبایل

مدل

قیمت

گلکسی A15 نسخه 128+4

شش میلیون تومان

گلکسی A05s نسخه 64+4

چهار میلیون و 850 هزار تومان

گلکسی A54 نسخه 256+8

16 میلیون و 800 هزار تومان

گلکسی A55 نسخه 256+8

22 میلیون و 500 هزار تومان

گلکسی A34 نسخه 128+8

11 میلیون تومان

گلکسی A35 نسخه 256+8

16 میلیون تومان

گلکسی S24 اولترا نسخه یک ترابایت

95 میلیون تومان

ردمی نوت 13 4G نسخه 256+8

9 میلیون تومان

ردمی نوت 13 پرو پلاس نسخه 512+16

23 میلیون تومان

ردمی A2 پلاس نسخه 64+3 گیگ

چهار میلیون تومان

ردمی  A3 نسخه نسخه 128+4

پنج میلیون و 400 هزار تومان

ردمی 13C نسخه 256+8

شش میلیون و 300 هزار تومان

پوکو X6 پرو نسخه نسخه 512+12

17 میلیون و 250 هزار تومان

آیفون 13 نسخه 128 گیگ پارت‌نامبر CH

41 میلیون و 500 هزار تومان

آیفون 13 پرو مکس نسخه یک ترابایت پارت‌نامبر ZAA

135 میلیون تومان

دیگر خبرها

  • اپل کارمندان هوش مصنوعی گوگل را دزدید
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳/ آیفون ۱۳ چند؟
  • گوشی Vivo Y36s در کنسول گوگل پلی مشاهده شد
  • گوشی های محبوب میان رده سامسونگ در بازار ایران
  • امکان نصب همزمان دو اپلیکیشن در اندروید فعال شد
  • گوگل پلی قابلیت دانلود هم‌زمان چند اپلیکیشن را فراهم کرد
  • کپی گوگل از روی اپل: قابلیت دانلود هم‌زمان چند اپلیکیشن در گوگل‌پلی
  • نصب همزمان ۲ اپ در موبایل اندروید ممکن شد
  • سنجش قند خون با گلکسی واچ 7
  • بهترین گوشی زیر ۱۰ میلیون؛ جنگ ردمی نوت 13 و A25