Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارشناس خبره فدراسیون بسکتبال درباره دیر معرفی شدن دبیر جواد داوری صحبت کرد و در این رابطه یک پیشنهاد به او ارائه کرد.

عنایت آتشی در گفت‌وگو با ایران اکونومیست، درباره شرایط تیم ملی بسکتبال ایران با توجه به تغییرات رخ داده در کادرفنی، توضیح داد: فدراسیون جدید با توجه به شرایط، کادرفنی بزرگسالان را تغییر داد و سعید ارمغانی که از قهرمانان به نام ملی بوده و سپس مربی شد را جایگزین آقای هاشمی کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ارمغانی در زمان ریاست آقای غضنفری سرمربی تیم ملی شد اما حضور او کوتاه مدت بود، او در مجارستان فعالیت‌های خوبی داشت و حسن او نزدیک بودنش به بسکتبال روز دنیا است.

وی ادامه داد: تا آن‌جا که من مصاحبه‌ها را دیدم بازیکنان نیز از رفتار و ارتباطش با بازیکنان تعریف کردند. از بعد فنی هم مسلما کسی که در اروپا بوده مناسب است. ضمن اینکه ما باید صبر کنیم تا مسابقات آینده در تیر ما برگزار شود تا نظر قاطعی بدهیم. تغییرات رخ داده روحیه خوبی به تیم وارد کرده و باید از این مهم استفاده کرد. این فرصت مناسبی برای کسب نتیجه خوب است.

کارشناس خبره فدراسیون بسکتبال ایران، درباره اصلی‌ترین دغدغه‌های ذهنی جواد داوری برای پیشرفت کردن این رشته نیز گفت:‌ داوری بازیکن ملی بوده و در میادین بزرگی چون مسابقات جهانی و المپیک حضور داشت. او تجربه بازی و مدیریت دارد چون شش سال رئیس هیات اصفهان بود. او می‌داند که جامعه ما کجای مساله با بسکتبال گره می‌خورند و خوشبختانه در جلسات هیات رئیسه به این موضوع اشراف کامل دارد. موضوعات مختلف را مطرح می‌کند و نظرات هیات رئیسه را می‌پرسد که خیلی ارزنده است.

او ادامه داد: چند موضوع برای ما اهمیت زیادی دارد، اما مسئله مهم ویترین فدراسیون یا همان بازی‌های تیم‌های ملی به شمار می‌رود. باید افراد شایسته به عنوان بازیکن یا کادرفنی انتخاب شوند تا نتایج خوبی رقم بخورد. تعداد تیم‌های ما تابستان امسال بی‌اندازه زیاد است اما متاسفانه فدراسیون از نظر امکانات و تاسیسات بسیار ضعیف است که مجبور هستیم برخی تیم‌ها را به شهرستان‌ها بفرستیم. موضوع اصلی فعلا همین بحث تیم ملی بزرگسالان است که مسابقات مهمی پیش رو دارد و امیدواریم بهترین نتایج را به دست آورد.

آتشی که سابقه دبیری فدراسیون را در کارنامه دارد، درباره تاثیرات تاخیر در معرفی دبیر جدید نیز گفت: دبیر، جزو ارکان اصلی اجرای تمام مصوبات فدراسیون است. او باید فردی باشد که از هر نظر شایسته است. دبیر باید از نظر بار فنی، ارتباط با افراد تاثیرگذار و مسئولان و همچنین مدیریت، سطح بالایی داشته باشد. همچنین باید از قدرت بالایی برای برنامه‌ریزی برخوردار باشد. داوری از روزی که آمد به دنبال دبیر است و معضلاتی برای او وجود دارد که مانع می‌شود.

او ادامه داد: اگر فردی از دانشگاه بیاید حقوق او را باید به فدراسیون منتقل کند که حق و حقوق فرد مذکور در دانشگاه قطعا چندین برابر حقوقی است که فدراسیون توانایی پرداخت دارد. اما معتقدم حالا که دیر شد، بهتر است فردی انتخاب شود که از هر نظر مورد توجه بازیکنان، مربیان و هیات‌ها باشد. امیدوارم شناخت و ارتباطات کافی داشته باشد تا کار زمین نماند.

آتشی در پایان صحبت‌های خود اظهار کرد: داوری فردی از خود جامعه بسکتبال است. ایشان با توجه به شرایط و ارتباطی که با بازیکنان نسل طلایی، هیات‌ها و ... دارد، سعی کرده از بهترین‌ها استفاده کند تا روند کارش به خوبی طی شود و همه هم او را حمایت می‌کنند. رسانه نیز بسیار می‌تواند در خوب طی شدن مسیر اثر گذار باشد. امیدوارم شرایط فعلی ادامه دار باشد.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: بسکتبال ، عنایت آتشی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: بسکتبال عنایت آتشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۶۲۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمزها برمی‌گردد

به گزارش "ورزش سه"، مسعود شجاعی از زمان حضور در هوادار به عنوان سرمربی به احیای بازیکنان باتجربه خود پرداخته و از آنها به بهترین شکل بازی گرفته است.

یکی از این بازیکنان یونس شاکری است که در علی‌رغم ۱۳ هفته سکونشینی در دوران محمود فکری، با تاثیرگذاری به لیگ برگشت و حتی در بازی قبلی هوادار در لیگ برتر به پیکان یک گل زیبا زده بود.

با این حال مصدومیت شاکری از ناحیه همسترینگ باعث شد او بازی صنعت نفت را از دست بدهد و با لباس شخصی در استادیوم حضور داشت.

او در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنکار ورزش سه اعلام کرد احتمالا در بازی با پرسپولیس در هفته بیست و هفتم به ترکیب برمی‌گردد.

دیگر خبرها

  • مهاجم اسبق پرسپولیس برای بازی با قرمزها برمی‌گردد
  • داوری: دلیل قطع همکاری با دمیر محرمانه است/زمان معرفی سرمربی جدید
  • مدیر عامل آدیداس: حاضر نشدیم با پیشنهاد نایکی به فدراسیون فوتبال آلمان برابری کنیم
  • هاشمی: از حرف‌هایم سوء برداشت شد/ با یک فرد مشکل داشتیم
  • گزینه‌های خارجی هدایت تیم ملی بسکتبال
  • قرارداد هاکان دمیر سرمربی تیم ملی بسکتبال تمدید نشد
  • معرفی دو گزینه اروپایی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ شاید سرمربی تیم ملی یکی از ۴ گزینه خارجی باشد
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست
  • تابش‌نیا: صرفاً شاهین‌طبع گزینه سرمربیگری تیم ملی بسکتبال نیست/ مربی ایتالیایی در جوانگرایی موفق بوده