Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، در پیام محمد مهدی اسماعیلی آمده است: خبر تلخ درگذشت همسر جوان و فرزند دلبندتان بر اثر سانحه رانندگی موجب تأثر و تأسف عمیق اینجانب گردید.

در برابر مشیت حضرت احدیت جز تسلیم و رضا گریزی نیست و معتقدم جنابعالی که از جوانان برومند جبهه فرهنگی انقلاب هستید، در این امتحان سخت الهی سربلند خواهید شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ضمن آرزوی شفای کامل و عاجل برای شما و دیگر فرزند عزیزتان، از خداوند متعال برای آن دو سفر کرده علو درجات و همنشینی با خوبان در اعلی علیین و برای بازماندگان محترم صبر و شکیبایی آرزومندم.»

به گزارش ایرنا، همسر و فرزند "حامد سلطانی" مجری برنامه تلویزیون در یک حادثه رانندگی و بر اثر واژگونی خودرو جان باختند و خود وی به همراه دخترش مصدوم شدند.

در این سانحه که ساعت چهار و ۱۰ دقیقه بامداد جمعه گذشته در کیلومتر ۶۵ محور خور به طبس رخ داد، همسر ۳۳ ساله و فرزند پسر یک و نیم ساله "حامد سلطانی"در دم جان باختند.

"حامد سلطانی" ۳۴ ساله و دختر هشت ساله اش که در این سانحه رانندگی مصدوم شده بودند ابتدا به بیمارستان آفتاب هشتم خور منتقل و سپس برای ادامه درمان به اصفهان اعزام شدند.

برچسب‌ها محمد مهدی اسماعیلی حامد سلطانی نژاد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پیام تسلیت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمد مهدی اسماعیلی حامد سلطانی نژاد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی محمد مهدی اسماعیلی حامد سلطانی نژاد وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی پیام تسلیت حامد سلطانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۶۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصدومیت ۴ تن در سانحه رانندگی پیرانشهر

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،   مدیرعامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت: صبح امروز در محور نقده - پیرانشهر (پست دوآب)واژگونی پراید گزارش شد.

 حمید محبوبی افزود: امدادگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات سه راهی جلدیان پیرانشهر بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

وی در ادامه گفت: در این حادثه اقدامات پیش بیمارستانی لازم بر روی مصدومین انجام و مصدومین حادثه به مرکز درمانی اعزام شدند.

دیگر خبرها

  • پیام تسلیت وزیر ارشاد در پی درگذشت هنرمند موسیقی خراسان شمالی
  • پیام وزیر علوم درپی درگذشت نخبه کنکوری
  • پیام درگذشت وزیر علوم در پی درگذشت نخبه کنکوری
  • وزیر ارشاددرگذشت عیسی بخشی از بزرگان موسیقی خراسان را تسلیت گفت
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در پی درگذشت حاج عیسی قلی‌پور
  • پیام تسلیت وزیر فرهنگ در پی درگذشت عیسی بخشی از بزرگان موسیقی
  • عکسی قدیمی از سیدمحمد خاتمی در کنار همسر و فرزند عطاء الله مهاجرانی
  • سانحه رانندگی با هفت کشته و مصدوم در محور صوفیان-شبستر
  • 3 کشته در سانحه رانندگی محور صوفیان شبستر
  • مصدومیت ۴ تن در سانحه رانندگی پیرانشهر