Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-27@07:40:53 GMT

اصلاح‌طلبان نگاه کاسب‌کارانه به خط امام دارند

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۵۶۳۵۷

اصلاح‌طلبان نگاه کاسب‌کارانه به خط امام دارند

حسین عبداللهی‌فر معاون تبیین و گفتمان سازی سازمان بسیج اساتید کشور در گفت و گو با خبرنگار تشکل‌های دانشگاهی خبرگزاری فارس در مورد مشارکت اصلاح طلبان در پروژه امام زدایی گفت: اصلاح طلبان برای اینکه ادعا کنند آنها پیرو خط امام بودند و نظام آنها را حذف کرده، حکومت را به عبور از خط امام متهم می‌کنند. 

وی افزود: این موضوع در جریان اعتراض اصلاح طلبان به سرود سلام فرمانده قابل مشاهده است؛ به ظاهر ادعا می کنند که چرا در این سرود حرفی از امام زده نمی شود ولی در واقعیت نگران این مساله هستند که چرا مردم از آنها روی برگردانده اند و به سمت فرهنگی می روند که متعلق به حضرت ولی عصر(عج) و رهبر انقلاب است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

عبداللهی افزود: دغدغه آنان از دست دادن پایگاه اجتماعی‌شان است ولی برای انحراف افکار عمومی ادعا می‌کنند که نقش اندیشه های امام راحل کمرنگ شده است در صورتی که آنها دلواپس راه بنیانگذار انقلاب نیستند بلکه نگران خودشان هستند. 

این استاد دانشگاه با بیان اینکه اصلاح طلبان به خط امام نگاه کاسب کارانه دارند تا برای بازگشت به قدرت از آن استفاده کنند، تصریح کرد: این افراد پیرو خط امام نیستند چرا که اگر جز این بود در بزنگاه‌هایی که برخی اصلاح طلبان از خطوط قرمز ترسیم شده توسط امام عبور کردند باید واکنش نشان می دادند اما راه سکوت را در پیش گرفتند. 

عبداللهی با بیان اینکه علت اصلی تلاش این افراد برای حذف امام تضاد بخشی از آرمان‌ها و اهداف بنیانگذار انقلاب با سیاست های آنان است تشریح کرد: این افراد به دلیل  ژست روشنفکری‌ای که دارند نه تنها شعارهای امام، بلکه احکام اسلام را نیز متعارض می بینند. 

 وی با اشاره به اینکه امام براساس حکم شرعی فتوای قتل سلمان رشدی را صادر کردند اما چرا این افراد از این فتوا دفاع نمی‌کنند؟ گفت: در این مواقع اصلاح طلبان برخلاف ادعاهایشان از راه امام عبور می کنند چون می‌خواهند امام را به گونه ای تصویر سازی کنند که با روشنفکری هیچ تضادی ندارد.

این استاد دانشگاه افزود: مشکل اصلاح طلبان این است که اگر از افکار امام و رهبری دفاع کنیم در سیاست اصلی خود که پیروی از خط روشنفکری است دچار مشکل می شویم بنابراین دچار تضاد می شوند و از خط امام عبور کرده و روشنفکری را سرلوحه کار خود قرار می دهند. 

معاون تبیین و گفتمان سازی سازمان بسیج اساتید کشور با اشاره  به اینکه رهبری چندین بار به شاخص های خط امام اشاره کردند و کسانی که ادعاهایی مغایر با مسیر روشن فکری امام دارند به دنبال تخریب شخصیت ایشان هستند گفت: اصلاح طلبان از  امام تا جایی دفاع می کنند که افکار معمار انقلاب را در تضاد با افکار روشنفکر مآبانه خودشان نبینند، این افراد در پی نشان دادن چهره جدید و تحریف شده از امام هستند. 

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: تحریف امام امام خمینی خط امام اصلاح طلبان خط امام

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۶۳۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ وظایف مهم مسئولین در قبال جهش تولید از نگاه رهبر انقلاب

رهبر انقلاب در دیدار با کارگران: تبیین زمینه‌های حضور و مشارکت مردم در تولید وظیفه مهم مسئولین است.

دریافت 17 MB

دیگر خبرها

  • تشکیل کانون‌ نقد و کانون‌های شورش!
  • نگاه به اقشار کم‌بضاعت لرستان در راستای خودکفایی آنها باشد
  • شارلاتان‌بازی نشریات توقیف‌شده به روایت اصلاح‌طلبان
  • نهج‌البلاغه| راهکار اصلاح رابطه با خدا
  • کاسب حبیب الله‌،طرحی برای تجلیل از کاسبان خوشنام
  • راهبرد اصلاح طلبان برای مدیریت فضای داخلی مجلس دوازدهم/اعتراف تلویحی هم میهن: آشوب‌های ۷۸ کار دوستان ما بود!
  • علم الهدی: دشمنان اسلام از مسائل سیاسی عبور کرده و چشم به ولایت معصوم دارند
  • مرمت فرونشست زمین زیرگذر امام حسین (ع)
  • فیلم/ وظایف مهم مسئولین در قبال جهش تولید از نگاه رهبر انقلاب
  • فیلم/ رکن جهش تولید از نگاه رهبر انقلاب