Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المصری الیوم، اخبار ضد و نقیضی درباره وضع جسمانی محمود عباس رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین مخابره شده است.

در حالی که اخباری به نقل از منابع نزدیک به تشکیلات خودگردان فلسطین درباره بد شدن حال ابومازن و انتقالش به بیمارستان مخابره شده است، اما حسین الشیخ این موضوع را تکذیب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این منابع گزارش دادند که محمود عباس ۸۵ ساله به دنبال بد شدن حالش به بیمارستان رام الله و از آنجا با بالگرد مجهز به بیمارستانی در فلسطین اشغالی منتقل شده است.

برخی منابع نزدیک به تشکیلات خودگردان فلسطین اعلام کردند که محمود عباس برخی اختیارات مهم را به حسین الشیخ دبیر کمیته اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین وعضو کمیته مرکزی جنبش فتح منتقل کرده است.

این منابع واگذاری این اختیارات را به علت شرایط جسمانی وخیم محمود عباس عنوان کردند.

چند روز قبل محمود عباس حسین الشیخ را به عنوان دبیر اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین یعنی سمتی که صائب عریقات تا زمان مرگش در سال ۲۰۲۰ داشت، منصوب کرد و به دنبال انتصاب الشیخ به این سمت بود که گزارش هایی مخابره شد که این مقدمه ای برای این است که حسین الشیخ رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین شود، موضوعی که جنبش فتح آنرا رد کرد.

همزمان حسین الشیخ دبیر اجرایی سازمان آزادی بخش فلسطین و عضو کمیته مرکزی جنبش فتح شامگاه شب گذشته اخبار منتشر شده درباره وخامت وضع جسمانی محمود عباس را تکذیب کرد و آنرا اخبار زرد و بی اساس دانست.

وی گفت که محمود عباس حالش خوب و مشغول فعالیت عادی خودش است.

الشیخ هدف از ترویج این اخبار را آشفته کردن اوضاع داخلی فلسطین عنوان کرده بود.

کد خبر 5506748

منبع: مهر

کلیدواژه: محمود عباس رژیم صهیونیستی ابومازن ایالات متحده امریکا روسیه اوکراین رژیم صهیونیستی ترکیه فلسطین جو بایدن ایران عربستان سعودی عراق اتحادیه اروپا سوریه جنگ اوکراین خورشید بی غروب تشکیلات خودگردان فلسطین حسین الشیخ محمود عباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۶۴۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسپانیا قصد دارد کشور فلسطین را به رسمیت بشناسد

به گزارش صدای ایران ا ز آناتولی،منابع وزارت امور خارجه اسپانیا به خبرنگار آنادولو اعلام کردند که ابتکار به رسمیت شناختن دولت فلسطین که پدرو سانچز نخست‌وزیر و خوزه مانوئل آلبارس وزیر امور خارجه این کشور بار‌ها بیان کرده‌اند، قرار است در مدت کوتاهی محقق شود، انتظار می‌رود اسپانیا با ۴ کشور مشترکا اقدام کند.

انتظار می‌رود اسپانیا با مالت، ایرلند، اسلوونی که در بیانیه مشترک قبلی خود قول داده بودند در صورت ایجاد شرایط مناسب کشور فلسطین را به رسمیت بشناسند و نروژ که حمایت خود را از این ابتکار اعلام کرده بود، وارد عمل شوند.

در این راستا، منابع اسپانیا اعلام کردند که «پس از جامائیکا، تعداد کشور‌های جهان که کشور فلسطین را به رسمیت می‌شناسند ۱۴۰ کشور است. با مشارکت اسپانیا و سایر کشور‌های مذکور این تعداد به ۱۴۵ افزایش یابد».

دیگر خبرها

  • اسپانیا قصد دارد کشور فلسطین را به رسمیت بشناسد
  • آدرس غلط به کل کل پرسپولیسی ها و استقلالی ها | دخل و خرج سرخابی ها بعد از واگذاری چه می شود؟
  • دو ضربه مهم به بودجه‌نویسی کشور؛ یکی در دولت احمدی‌نژاد و یکی در دولت رئیسی
  • وزیر دارایی اسرائیل: باید تمامی غزه را نابود کنیم
  • اسموتریچ خواستار ترور رهبران حماس، نابودی کامل غزه و تحریم دولت رام‌الله شد
  • درخواست «افزایش اختیارات آتش‌نشانی در برابر ساختمان‌های ناایمن» به مجلس می‌رود
  • (تصاویر) برگزاری نماز جماعت پشت سر محمود احمدی‌نژاد!
  • محیط زیست به مثابه تمام دولت/تلنگری به طرفداران گفتمان سازش/نگرانی تمام‌نشدنی یک واگذاری
  • (عکس) تهران قدیم؛ کاخ گلستان ۷۷ سال قبل
  • «فاطمه» اسم رمز صبوری در غزه؛ وقتی مقاومت شیعه و سنی را همدل کرد