Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزار خبرنگار مهر، محمدحسین کنعانی زادگان مدافع ملی پوش ایران که در تیم الاهلی قطر بازی می‌کرد، مورد توجه یک باشگاه اماراتی قرار گرفته است. هنوز مشخص نیست که کنعانی زادگان به کار خود در فوتبال قطر ادامه می‌دهد و یا با انتخاب باشگاه اماراتی، مسیر فوتبالی خود را تغییر می‌دهد.

این در حالی است که باشگاه الاهلی قطر پیش از این شجاع خلیل زاده دیگر مدافع تیم ملی ایران را به خدمت گرفته بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کنعانی زادگان یکی از مدافعان اصلی تیم ملی ایران هم هست اما از سوی کمیته اخلاق فدراسیون فوتبال، از همراهی تیم ملی ایران در بازی‌های پیش رو محروم شده است. این بازیکن هفته گذشته هم اردوی تیم ملی ایران را به همین دلیل ترک کرد.

زمینه حضور در لیگ ادنوک امارات از سال گذشته مجدداً برای بازیکنان ایرانی فراهم شد. سال گذشته احمد نواللهی و مهدی قایدی به تیم شباب الاهلی امارات رفتند و به تازگی هم فرهاد مجیدی سرمربی سابق استقلال هدایت تیم اتحاد کلبا را بر عهده گرفته است.

کد خبر 5506766 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی فوتبال ایران محمدحسین کنعانی زادگان امارات متحده عربی تیم الاهلی قطر فرهاد مجیدی تیم فوتبال استقلال تهران تیم ملی فوتبال ایران فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس فرهاد مجیدی مجمع فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال کشتی آزاد تیم فوتبال امید ایران کشتی فرنگی مهدی مهدوی کیا تنیس روی میز حسن کامرانی فر تیم ملی ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۶۷۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دیدار امیرحسین صادقی با خانواده شهید مدافع حرم

به گزارش "ورزش سه"، حسین امان اللهی از شهدای حمله اخیر رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در سوریه است. امیرحسین صادقی، مدافع سابق استقلال و تیم ملی با خانواده این شهید دیدار کرد.

صادقی در این دیدار لباس تیم ملی را به فرزندان این شهید اهدا کرد و با آنها به صحبت پرداخت.

در این دیدار امیرحسین صادقی خطاب به خانواده شهید گفت: شما باید به پدرتان افتخار کنید که جان خود را فدای ایران زمین کرده است.

دیگر خبرها

  • بیانیه‌های تکراری، حقی برای کویت در مورد میدان آرش ایجاد نمی‌کند
  • بیانیه‌های تکراری، حقی برای دولت کویت در مورد «آرش» ایجاد نمی‌کند
  • واکنش کنعانی به تکرار ادعای یک‌جانبه کویت درباره میدان آرش
  • دیدار امیرحسین صادقی با خانواده شهید مدافع حرم
  • رامین و پرسپولیسی‌ها در آزادی/ بیرو می‌رسد؟
  • وزیر راه و شهرسازی عازم ابوظبی شد
  • بذرپاش عازم ابوظبی شد
  • ادعاها درباره اجرای توافق مهم میان ایران و طالبان
  • کریستال پالاس برای مارک گوئهی بیش از ۵۵ میلیون پوند می‌خواهد
  • احتمال جریمه شدن دومفریس به خاطر تمسخر مدافع میلان