Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم کشتی فرنگی امید کشورمان تأکید کرد، تیم حال حاضر فرنگی ایران می‌تواند یک تیم رؤیایی در المپیک پاریس باشد و در جهانی بلگراد نیز قهرمان جهان شود. - اخبار ورزشی -

فرشاد علیزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم در پاسخ به این سؤال که آیا همچنان سرمربی تیم امید هست یا خیر، اظهار داشت: فدراسیون چیزی در این مورد اعلام نکرده که هستم یا نه.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به اردویی هم نرفتم، چون دعوت نشدم. من در این مورد تابع تصمیم فدراسیون کشتی هستم.

وی ادامه داد: هر چیزی اعلام کنند، از آن تبعیت خواهم کرد. بگویند باش، هستم و بگویند نباش، هم هیچ مشکلی وجود ندارد و ناراحت هم نمی‌شوم. به هر شکل فدراسیون همه تلاشش این است که بهترین نتیجه در تمامی رده‌های سنی حاصل شود. برای فدراسیون فرقی نمی‌کند هم چه کسی باشد، چون هدف موفقیت کشتی است.

علیزاده درباره اینکه قرار نیست تیم‌های امید ایران به مسابقات قهرمانی آسیا اعزام شوند، گفت: خبر ندارم. به هرحال تعدادی از بچه‌های امید در دل تیم ملی بزرگسالان هستند و عده‌ای هم در تیم جوانان. شاید این‌طور حساب کرده‌اند که همه دارند محک می‌خورند. البته تا امروز هم در رده سنی امید نه مسابقه‌ای برگزار شده، نه انتخابی بوده و نه اردوی مجزایی تشکیل شده است.

عضو سابق تیم ملی همچنین در مورد تیم فرنگی بزرگسالان ایران خاطر نشان کرد: بچه‌ها عالی هستند. پتانسیل تیم ملی کشورمان واقعاً خیلی بالاست و بچه‌ها خیلی با انگیزه هستند. خیلی با آنها در ارتباط نیستم، ولی آن چیزی که در صفحات مجازی و اخبار می‌بینم نشان از انگیزه بالای نفرات و تمرینات خوبی که انجام می‌دهند، دارد. به نظر من این تیم می‌تواند یک تیم رؤیایی در المپیک پاریس باشد و امسال هم در جهانی صربستان نتیجه خوبی بگیرد. خصوصاً اینکه روسیه از مسابقات کنار گذاشته شده است و ما همیشه با آنها رقابت نزدیک داشتیم و اگر این تیم در جهانی بلگراد شرکت نکند می‌توانیم قهرمان جهان شویم. این اتفاق در رده‌های سنی دیگر هم می‌تواند رخ دهد.

علیزاده افزود: بچه‌هایی که سال گذشته مدال جهانی گرفتند امسال هم شانس زیادی برای کسب مدال دارند. البته شاید روس‌ها با ترفندی در مسابقات شرکت کنند و بودن آنها در سطح مسابقات خیلی تأثیرگذار است، ولی ما هم نفرات بسیار خوبی داریم. سنگین‌وزن‌های ما از بهترین‌ها هستند، هادی ساروی همچنان شانس طلاست، محمدرضا و محمدعلی گرایی هم واقعاً خوب هستند. به هرحال هر چه به مسابقات جهانی نزدیک‌تر شویم چهره تیم اعزامی مشخص‌تر خواهد شد. در کل برای تیم ملی در مسابقات جهانی پیش رو آرزوی موفقیت دارم.

کشتی فرنگی جام تورلیخانوف| قهرمانی ایران با 4 مدال طلا، 4 نقره و 2 برنزاعزام تیم منتخب کشتی فرنگی به تورنمنتی در ایتالیا

 

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کشتی فرنگی ایران کشتی فرنگی ایران بچه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۶۷۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست صمیمی دبیر فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ با حمایت آقای دکتر مطیعی سرپرست فدراسیون دوومیدانی، نشست صمیمانه مابین دبیر فدراسیون آقای پژمان معتمدی با آقایان حسین رسولی، مهدی صابری، حسن تفتیان و مهدی پیرجهان، ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس در محل فدراسیون برگزار شد. در این جلسه زمان بندی تمرینی ورزشکاران با نظر مربیان هر ورزشکار، برنامه به اوج رسانی عملکرد ورزشی، زمان و محل برگزاری اردوهای تمرینی و الویت مسابقات پیشرو به بحث گذاشته شد.

در این راستا با حضور مدیر روابط بین الملل فدراسیون کلیه مسابقات ثبت شده در لیست فدراسیون جهانی و میزان اهمیت و امتیار کسب شده در هر کدام مورد بررسی قرار گرفت. و در نهایت با توجه به محدودیت زمانی تا کسب سهمیه المپیک که ۱۰ تیرماه سال‌جاری میباشد، مسابقات مد نظر، زمان برگزاری، امکانات مورد نیاز تا کسب سهمیه و هزینه های اردو، ماسور و فیزیوتراپ ورزشی به تصویب طرفین رسید.

لازم به ذکر است این جلسات بصورت مجازی با دو شانس دیگر کسب سهمیه المپیک، خانم فرزانه فصیحی و حمیده اسماعیل نژاد ادامه خواهد داشت.

258 258

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899772

دیگر خبرها

  • استارت فرنگی‌کاران برای المپیک پاریس
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • چرا اتحادیه جهانی کشتی چهره مطرح ایرانی را از المپیک کنار گذاشت؟
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی،المپیک را از دست داد
  • رئیس کمیسیون داوران کشتی حضور در المپیک را از دست داد
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک پاریس
  • ملی‌پوش فرنگی که شاید در مسابقات مجارستان کشتی بگیرد
  • برنامه ریزی برای دونده های شانس کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس
  • ملاک اصلی جام تختی انتخاب تیم ملی امید است/ شانس کسب ۲ مدال طلا در المپیک
  • نشست صمیمی دبیر فدراسیون دوومیدانی با ورزشکاران شانس کسب ورودی المپیک ۲۰۲۴ پاریس