Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل آتیه‌سازان کشور از بازبینی خدمات بیمه تکمیلی آتیه به فرهنگیان خبر داد و گفت: بیمه آتیه‌سازان آماده هر گونه تلاش و همکاری دوجانبه در جهت رفع دغدغه هزینه درمان این افراد است. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم؛ علی خسروی مدیرعامل آتیه‌سازان کشور با اشاره به تغییر رویکردها در دولت جدید، اظهار کرد: تغییر و تحولات مدیریتی اخیر در حوزه رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش مثبت ارزیابی می‌شود و بر این اساس فضای خدمت به جامعه فرهنگیان به عنوان نکته مهم و حیاتی برای اقدامات آتیه‌سازان سرلوحه کار قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خسروی تصریح کرد: بازتعریف رویکردهای جدید در راستای افزایش اعتماد و رضایت مشتریان و به‌‌ویژه فرهنگیان در دستور کار قرار گرفته است.

وی افزود: فرهنگیان سرمایه‌های بی‌بدیل و ذخایر ارزشمند این جامعه محسوب می‌شوند که باید به نحو مطلوب و شایسته برای افزایش رضایتمندی آنها در جامعه اقدام کرد.

مدیرعامل آتیه‌سازان کشور خدمت به فرهنگیان را یک رسالت و مسئولیت اجتماعی برای شرکت آتیه‌سازان در سیاست‌های راهبردی مدیران آتیه‌سازان عنوان کرد و ادامه داد: تلاش در جهت بازبینی و تعریف سیاست‌ها و خدمات متقابل آتیه‌سازان به فرهنگیان را یک اصل مهم آتیه محسوب می‌شود.

خسروی ادامه داد: اگر مدیران آموزش و پرورش تمایل به احیای مجدد بیمه مطلوب تکمیل درمان را داشته باشند، بیمه آتیه‌سازان آماده هر گونه تلاش و همکاری دوجانبه در جهت رفع دغدغه هزینه درمان این افراد است.

وی در پایان با تاکید بر منویات مقام معظم رهبری، کمک به ارتقای منزلت و معیشت فرهنگیان وظیفه آحاد جامعه است و شرکت آتیه‌سازان حافظ نیز در جهت تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری از هیچ کوششی برای این جامعه زحمتکش دریغ نخواهد کرد.

آغاز پوشش بیمه اجتماعی یک میلیون نفر فاقد بیمه/ اضافه شدن بیمه تکمیلی به بازنشستگان صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بیمه بازنشستگی بیمه بازنشستگی آتیه سازان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۶۷۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید اعتبار  سیستمی پوشش بیمه ای بیمه شدگان روستایی و سلامت همگانی ایرانیان 5 دهک اول درآمدی

 به گزارش جام جم آنلاین از گرگان رسول خزینی اظهار داشت  : پوشش درمان کلیه  بیمه شدگان صندوق  روستاییان تحت پوشش بیمه سلامت ایران و همچنین  پوشش بیمه  درمان بیمه شدگان مشمول 5 دهک اول درآمدی صندوق بیمه سلامت  همگانی ایرانیان در سال 1403 بصورت متمرکز در سامانه های الکترونیک این سازمان بصورت گروهی و غیر حضوری تمدید اعتبار گردید .
این مقام مسئول افزود : بیمه شدگان می توانند جهت اطلاع از اعتبار پوشش بیمه درمان خود از طریق سرشماری # 1666* اقدام نمایند .

 وی افزود:  متقاضیان پوشش بیمه درمان مشمول دهک های 6 تا 9 نیز جهت برخورداری از تخفیفات قابل توجه دولت محترم در پرداخت حق بیمه درمان ، میتوانند از طریق  سامانه  خدمات غیر حضوری به آدرس اینترنتی csp.ihio.gov.ir  مراجعه و نسبت به تمدید اعتبار بیمه نامه خود اقدام و از خدمات بیمه ای این سازمان برخوردار گردند . 
  
رئیس اداره بیمه گری و درآمد تصریح کرد  : بیمه شدگانی که به خدمات غیر حضوری این سازمان را دسترسی ندارند ، می توانند از طریق مراجعه به دفاتر پیشخوان دولت طرف قرارداد جهت تمدید اعتبار و و بهره مندی از خدمات بیمه ای این سازمان اقدام نمایند .

دیگر خبرها

  • آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله نخست کشور است
  • آموزش و پرورش نه مسئله با اولویت، بلکه مسئله اول کشور است
  • ویزیت‌های نجومی روانشناسان؛ ۴۵ دقیقه ۲ میلیون تومان!
  • پرداخت خسارت درمان بازنشستگان تامین اجتماعی تا آخر سال ۱۴۰۲
  • خودکشی از رزیدنت‌ها به پزشکان رسیده؛ چرا دکتر سمیرا آل‌سعیدی خودکشی کرد؟/ «خودکشی پزشکان به‌مثابه یک انتحار اجتماعی است»
  • دغدغه کارگران روی میز مسئولان
  • رئیس جامعه دندانپزشکی ایران : هزینه‌های دندانپزشکی گران نیست ؛ درآمد مردم کم است
  • هزینه های دندانپزشکی گران نیست؛ درآمد مردم کم است
  • تمدید اعتبار  سیستمی پوشش بیمه ای بیمه شدگان روستایی و سلامت همگانی ایرانیان 5 دهک اول درآمدی
  • «هزینه‌های دندانپزشکی گران نیست؛ درآمد مردم کم است»