Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- پس از آن که سخنگوی حزب حاکم بهاراتیا جاناتا (BJP) نخست وزیر نارندرا مودی به پیامبر خدا حضرت محمد(ص) توهین کرد، خشم رسانه های اجتماعی در هند و خارج از کشور را فرا گرفت.

به گزارش سرویس بین‌الملل آریا؛این مقام هندی در توییتر خود توئیتی جنجالی درباره ازدواج حضرت محمد (ص) با عایشه منتشر کرد که خشم و انتقادات گسترده ای را در میان پیشگامان شبکه های اجتماعی به ویژه در کشورهای عربی برانگیخت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



فعالان از تشدید نفرت علیه اسلام و مسلمانان در هند انتقاد کردند و بر سیاست نژادپرستانه نخست وزیر نارندرا مودی علیه مسلمانان تاکید کردند.

این هشتگ در صدر پلتفرم های رسانه های اجتماعی قرار گرفت، زیرا بسیاری حمله به رسول الله(ص)را رد کردند.

سازمان بین المللی حمایت از رسول الله(ص) در توییتر خود نوشت: «بهاراتیا جاناتا» سخنگوی حزب حاکم در هند به رسول خدا صلی الله علیه و آله توهین می کند.

خشم پس از توئیت این مقام هندی از طریق رسانه های اجتماعی پخش شد و به حدی رسید که خواستار تحریم کالاهای وارداتی از هند شدند.

پلیس دیروز اعلام کرد تا کنون سی و شش نفر در ارتباط با خشونت هایی که روز جمعه در کانپور اوتار پرادش به دلیل اظهارات توهین آمیز سخنگوی BJP به رسول الله(ص) رخ داد، دستگیر شده اند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: هند توهین به رسول الله ص رسانه های اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۶۸۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماهنگ|«تو را است معجزه درکف... عصا بیفکن!»

در آستانه عملیات تنبیهی «وعده صادق» علیه رژیم صهیونیستی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در یکی از جلسات مرتبط، یک بیت شعر از غزلی که چندسال پیش با تلمیح از آیات قرآن مجید درباره رویارویی حضرت موسی علیه‌السلام با فرعون و ساحرانِ فرعونی سروده بودند.

     

به اشتراک بگذارید: https://tn.ai/3077459 درباره ما ارتباط با ما آرشیو اخبار ؛ جدیدترین اخبار لحظه به لحظه امروز پیوندها بازار پربیننده‌ترین اخبار قیمت ارز و طلا لیگ ایران و جهان ما را دنبال کنید: RSS تلگرام اینستاگرام توییتر   آپارات   سروش   آی‌گپ   گپ   بله   روبیکا   ایتا
All Content by Tasnim News Agency is licensed under a Creative Commons Attribution 4.0 International License.

دیگر خبرها

  • همخوانی توهین‌آمیز هواداران بایرن مونیخ و رئال مادرید؛ بارسلونای حرام‌زاده!
  • حرکت دسته عزاداری در روز شهادت امام جعفر صادق (ع) در تهران برگزار می شود
  • نماهنگ|«تو را است معجزه درکف... عصا بیفکن!»
  • نصب یک دستگاه رادیوگرافی دیجیتال پرتابل در بیمارستان حضرت رسول (ص) جوانرود
  • کمال نامه ی مستان حیدری / امیرالمؤمنین در شعر خواجوی کرمانی
  • نخست وزیر اسپانیا: استعفا نخواهم کرد
  • دستگیری عاملان توهین به وینیسیوس در ال‌کلاسیکو
  • اجرای فاز نخست خط ویژه مسیر اتوبوس خیابان حضرت امام خمینی(ره) اراک
  • «لاپید»: اگر نخست‌وزیر بودم عملیات علیه رفح را لغو می‌کردم
  • پایان رقابت‌های ووشوی استان قم