Web Analytics Made Easy - Statcounter

مولوی عبدالخالق حسین زهی امام جمعه اهل سنت مهرستان در گفتگو با خبرنگار حوزه استان‌های خبرگزاری تقریب اظهار داشت: امام خمینی رحمت الله علیه عالم شایسته و توانمند بود که با همت و بینش و پشتکار خود توانست خداوند متعال را پشتیبان خود قرار دهد و به موفقیت برسد.

وی افزود: امام خمینی(ره) از همان ابتدای طلبگی خود به دنبال تغییر وضعیت حاکم و نامناسب و نابسامان ایران بود که به همین جهت، علاوه بر فراگیری علوم دینی، به دنبال تغییر اساسی در کشور بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مولوی حسین زهی خاطرنشان کرد: امام راحل با دست خالی و بدون امکانات، توانست چنین اتفاق بزرگی را در ایران اسلامی رقم بزند.

وی تصریح کرد: بعد از ارتحال امام خمینی(ره) آیت الله سید علی خامنه‌ای که تربیت یافته و آموزش دیده حضرت امام(ره) بودند، سکانداری انقلاب اسلامی را به عهده گرفتند که به لطف خدا به خوبی توانسته اند این مسیر را طی کنند.

مولوی حسین زهی بیان کرد: ما در شرایطی به سر می بریم که در کشور ما مشکلات زیادی وجود دارد و می طلبد دولتمردان با در نظرگیری راه و منش و آرمان‌های امام و دست فرمان مقام معظم رهبری به حل مشکلات بپردازند.

وی گفت: از مسئولین می خواهیم تا همانطوری که از فرمان های امام در هشت سال دفاع مقدس پیروی کردند و پیروز شدیم، امروز هم از فرمایشات مقام معظم رهبری پیروی کنند و مشکلات اقتصادی را از بین ببرند.

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: امام خمینی انقلاب اسلامی مقام معظم رهبری رهبر انقلاب اهل سنت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۷۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتیبه متفاوت با الهام از تخته‌ کلاس درس در حسینیه امام خمینی(ره) | عکس

به گزارش همشهری آنلاین، کتیبه متفاوتی که با الهام از تخته‌ کلاس درس، طراحی و با روایتی از امام صادق علیه‌السلام در دیدار امروز معلمان با رهبر انقلاب در حسینیه امام خمینی(ره) نصب شده است.

کد خبر 848619 منبع: ایرنا برچسب‌ها روز معلم معلمان خبر ویژه رهبر معظم انقلاب

دیگر خبرها

  • رشد و پیشرفت ایران اسلامی در نتیجه شدیدترین تحریم‌ها حاصل شد
  • معلمان الگوی خوبی برای دانش آموزان باشند
  • برخورد وحشیانه آمریکا با دانشجویان حامی غزه چهره واقعی آنها را نشان داد
  • دانشگاه آزاد خمینی‌شهر سهم بسزایی در تربیت روانشناس دارد
  • آیت‌الله مصباح نقش مهمی در تحول علوم انسانی داشتند
  • شهید مطهری از معماران بنای فکری انقلاب اسلامی بود
  • شهید مطهری از معماران انقلاب اسلامی بود
  • کتیبه متفاوت با الهام از تخته‌ کلاس درس در حسینیه امام خمینی(ره) | عکس
  • فیلم/ حال و هوای حسینیه امام خمینی(ره) قبل از حضور رهبر انقلاب
  • دشمنان نظام و ملت ایران مرعوب تربیت یافتگان مکتب شهدا هستند