Web Analytics Made Easy - Statcounter

عزیز خلف زاده ، مدیر آبفای آبادان گفت : با افزایش شوری آب چوئبده برخی فروشگاه های آب تصفیه در این شهر اقدام به افزایش نرخ عرضه آب به شهروندان کردند که با پیگیری های صورت گرفته قیمت آب تصفیه چوئبده به نرخ قبلی خود بازگشت و این فروشندگان نیز ملزم به فروش آب با قیمت مصوب شدند.

برخی شهروندان چوئبده با ارسال گزارش شهروند خبرنگار از چهار برابر شدن قیمت آب تصفیه در این شهر به دلیل امتناع برخی فروشندگان از فروش آب خبر دادند و گفتند: به دلیل شوری بالای آب فروشندگان تصفیه آب به وسیله فیلترهایشان را به صرفه نمی‌دانند و به این خاطر باید برای خرید آب هر بشکه ۲۰ لیتری ۱۰ هزار تومان پرداخت کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مسئول علت شوری چندروزه آب آبادان را یک سوم شدن سهمیه آبادان از ارسال آب طرح غدیر خواند و گفت: در حال حاضر این سهمیه‌ی ارسالی به حالت عادی خود بازگشته است، اما برای بهتر شدن شرایط آب چوئبده تا ۱۰ روز دیگر آب شیرین کن آن وارد مدار می‌شود.

به گفته او در زمان شوری آب،‌ای سی آن به چهار هزار میکروموس رسید، اما حالا این رقم به سه هزار و ۳۰۰ تبدیل شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شوری آب چوئبده آب تصفیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۷۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت قریب الوقوع بیت کوین به ۳۰ هزار دلار

به گزارش خبرنگار مهر پیتر برَنت، تریدر حرفه‌ای و باسابقه معتقد است که بیت‌کوین (BTC) ممکن است در زمان رسیدن به بالاترین قیمت تاریخی (ATH) خود یعنی ۷۳۸۳۵ دلار، به اوج خود رسیده باشد. با این حال، برَنت گفت، این احتمال وجود دارد که رمزارز مذکور اکنون به محدوده ۳۰ هزار دلار یا حتی پایین‌تر سقوط کند. نکته جالب توجه آن است که برَنت معتقد است چنین کاهش قیمتی می‌تواند از دیدگاه بلندمدتی «بهترین گزینه» باشد.

پیتر برَنت، در پُست وبلاگ اخیر خود پیشنهاد می‌کند که بیت‌کوین ممکن است درحال‌حاضر به اوج خود در چرخه صعودی قیمت رسیده باشد.

وی گفت که اعتقاد دارد قیمت BTC به محدوده ۳۰ هزار دلار یا حتی به پایین‌ترین سطح قیمت در سال (۲۰۲۱) بازگردد.

برَنت این عقب‌نشینی مورد انتظار قیمت بیت‌کوین را به پدیده‌ای به‌نام «پوسیدگی‌نمایی» (الگوی تاریخی بازده نزولی در چرخه‌های صعودی) نسبت می‌دهد که معتقد است بر این دارایی دیجیتال که به‌تازگی به بالاترین قیمت تاریخی خود یعنی ۷۳۸۳۵ دلار رسیده است، تأثیر خواهد گذاشت.

کد خبر 6092016 محمدحسین سیف اللهی مقدم

دیگر خبرها

  • سکه به کانال ۴۲ میلیون تومان بازگشت
  • قیمت سکه امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا امروز ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بازگشت قریب الوقوع بیت کوین به ۳۰ هزار دلار
  • قیمت سکه امروز ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • بازگشت سکه به کانال ۴۰ میلیون تومان
  • قیمت سکه به کانال ۴۰ میلیون تومان بازگشت
  • بازگشت دلار به کانال ۵۰ هزار تومان
  • قیمت سکه امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • قیمت طلا امروز ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳