Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، مسابقات فوتسال قهرمانی غرب آسیا روز گذشته به میزبانی کشور کویت آغاز شد.

تیم ملی فوتسال عراق با هدایت محمد ناظم الشریعه سرمربی سابق ایران، در نخستین گام به مصاف کویت رفت. این مسابقه با نتیجه تساوی ۲ - ۲ به پایان رسید. عراق در دومین بازی به مصاف فلسطین خواهد رفت.

ناظم الشریعه که سابقه قهرمانی در آسیا و کسب عنوان سوم جام جهانی را با ایران در کارنامه دارد، چند ماه پیش به عنوان سرمربی تیم عراق انتخاب شد و در نخستین گام با این تیم جواز حضور در مسابقات جام ملت‌های آسیا را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حضور در مسابقات غرب آسیا دومین آزمون ناظم الشریعه با عراق است.

کد خبر 5506829 مرتضی احمدی

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی فوتسال ایران تیم ملی فوتسال عراق تیم ملی فوتسال کویت محمد ناظم الشریعه تیم فوتبال استقلال تهران تیم ملی فوتبال ایران فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران فرهاد مجیدی تیم فوتبال پرسپولیس مجمع فدراسیون فوتبال فدراسیون فوتبال تیم فوتبال امید ایران کشتی فرنگی کشتی آزاد مهدی مهدوی کیا تنیس روی میز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۷۳۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طیبی: امیدوارم فوتسال ایران در جام جهانی اتفاقات خوبی را رقم بزند

به گزارش خبرنگار مهر، تیم‌های ملی فوتسال ایران و تایلند در دیدار نهایی مسابقات جام ملت‌های ۲۰۲۴ آسیا امروز یکشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ به مصاف هم رفتند که این دیدار با برتری ۴ بر یک به سود ایران به پایان رسید تا ایران برای بار سیزدهم بر بام قاره آسیا بایستد. تیم ملی ایران همچنین جواز حضور در جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال را که در کشور ازبکستان برگزار خواهد شد، کسب کرد.

حسین طیبی لژیونر ایرانی تیم فوتسال پالما اسپانیا که این مسابقات را به دلیل مصدومیت از دست داد پس از این قهرمانی گفت: در دیداری در لیگ اسپانیا دچار مصدومیت شدم و نتوانستم در این بازی‌ها شرکت کنم.

ما قبلاً تجربه شکست دادن تیم‌های بزرگ را داشتیم و امیدوارم با حمایت مسؤولین بتوانیم اتفاقات خوبی در جام جهانی رقم بزنیم.

کد خبر 6091245

دیگر خبرها

  • پنجمی تیم هاکی روی یخ جوانان ایران در مسابقات آسیا-اقیانوسیه
  • وحید شمسایی: اگر قهرمان نمی شدیم به خانه می رفتم و تمدید نمی کردم!
  • استقبال خانواده از سرمربی قهرمان آسیا با پرچم متبرک
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۹ اردیبهشت
  • شمسایی قهرمانی آسیا را به خانواده شهید غیرت تقدیم کرد
  • تبریک متفاوت شمسایی پس از قهرمانی ایران در آسیا! | فیلم
  • فوتسال ایران بر بام آسیا ایستاد
  • طیبی: امیدوارم فوتسال ایران در جام جهانی اتفاقات خوبی را رقم بزند
  • جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴| فوتسال ایران جام قهرمانی را پس گرفت/شاگردان شمسایی بر بام آسیا
  • ایران - تایلند؛ گزارش زنده