Web Analytics Made Easy - Statcounter

نایب رئیس باشگاه هال سیتی انگلیس ضمن تمجید از مهاجم ایرانی این تیم، گفت: تنها انتظار ما از صیادمنش این است که پیشرفت کند و ما را به پلی‌آف برساند.

   

«تان کسلر» نایب رئیس باشگاه هال سیتی در یک مصاحبه مفصل شرایط فصل گذشته و برنامه‌های فصل آینده این تیم را تشریح کرد.

بخشی از گفتگوی کسلر، به اللهیار صیادمنش مهاجم ایرانی هال سیتی اختصاص داشت که به صورت قرضی از تیم فنرباغچه راهی انگلیس شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته تان کسلر، بند خرید اجباری در قرارداد مهاجم ایران وجود ندارد.

نایب رئیس باشگاه هال سیتی در ابتدا گفت: صیادمنش کاملاً انتخاب «آجون» (مالک باشگاه هال سیتی) بود. او خیلی به صیادمنش اعتقاد داشت.

وی ادامه داد: صیادمنش بازیکنی است که در لیگ‌های مختلف حضور داشته است و از چنین پیشینه‌ای می‌آید. کسی که گل می‌زند یا در نتیجه بازی نقش دارد، می‌تواند در جایی زنده بماند که فوتبال رقابتی وجود دارد.

نایب رئیس باشگاه هال سیتی با بیان اینکه نیم فصل دوم گذشته برای صیادمنش یک دوره گذار بود، ادامه داد: او می‌خواست به محض ورود، فوراً به تیم کمک کند. از این رو دچار مصدومیت کوچکی شد. به همین دلیل مدتی نتوانستیم از او سود ببریم، اما او فصل را به پایان رساند و ما را امیدوار کرد.

تان کسلر

تان کسلر گفت: صیادمنش یک مبارزه باورنکردنی انجام داد. او بسیار قوی و چابک است. یکی از مهم‌ترین ویژگی‌های این لیگ (چمپیونشیپ انگلیس) این است که بسیار رقابتی است. بازیکنان باید فیزیک خود را بسیار خوب حفظ کنند و اللهیار در این زمینه پیشرفت زیادی داشته است. او سال آینده نیز با ما خواهد بود. تنها انتظار ما از اللهیار این است که پیشرفت کند و ما را به پلی آف برساند.

«آیا در قرارداد قرضی صیادمنش به هال سیتی، گزینه خرید اجباری از باشگاه فنرباغچه دیده شده است؟» نایب رئیس باشگاه هال سیتی در پاسخ گفت: گزینه اجباری وجود نداشت. ما روابط بسیار خوبی با فنرباغچه در این زمینه داریم. هم آقای علی کوچ (رئیس باشگاه فنرباغچه) و هم تیمش روابط بسیار خوبی با آقای آجون دارند. رویکرد آنها نسبت به ما بسیار مثبت و حمایت کننده است.

تان کسلر اظهار کرد: بنابراین ما یک گزینه عادی برای خرید اللهیار داشتیم و از آنجایی که بازیکن می‌خواست پیشرفت خود را با ما ادامه دهد، علی کوچ راه را برای بازیکن باز کرد. تا زمانی که بازیکن با ما پیشرفت کند، هم فنرباغچه پیروز خواهد شد و هم ما.

      منبع: خبرگزاری مهر

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۷۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوشحالی ستاره سیتی: همه باید از ما بترسند

به گزارش "ورزش سه"، منچستر سیتی شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته نوزدهم لیگ برتر انگلیس روبروی برایتون به میدان رفت و موفق شد این تیم را با نتیجه پرگل 0-4 از سر راه بردارد تا یک پیروزی مهم را به دست آورده باشد.

فودن ستاره بی چون و چرای تیمش در این بازی بود و موفق شد دو گل در این بازی به ثمر برساند تا مثل چند هفته اخیر در کسب پیروزی‌های مهم در لیگ برتر برای تیمش تاثیرگذار بوده باشد و نشان دهد که به یکی از مهره‌های کلیدی و بسیار مهم پپ گواردیولا تبدیل شده است.

فودن پس از پایان بازی در گفتگو با اسکای اسپورت اظهار داشت:« من خودم را در نقش مهاجم نوک می‌بینم. این که می‌توانم به فضای میانی زمین بیایم کمک بسیاری می‌کند.  اینکه در کنار بهترین بازیکن جهان مانند کوین دی‌بروینه بازی می‌کنم هم کمک زیادی می‌کند. از حضور در میانه زمین لذت می‌برم چون اینجایی است که می‌خواهم باشم.

من می‌توانم گل‌های زیادی به ثمر برسانم و موقعیت‌های زیادی خلق کنم. از فوتبالم لذت می‌برم و با آزادی عمل بازی می‌کنم. فکر می‌کنم ما در نیمه اول به خاطر سبک بازی و حملات‌مان برای هر تیمی ترسناک بودیم. حالا نباید جلوتر از خودمان حرکت کنیم و باید بازی به بازی پیش برویم تا بتوانیم جام را به دست آوریم. الان باید دوباره آماده شویم.»

دیگر خبرها

  • استعفای قریب الوقوع رئیس ستاد ارتش صهیونیستی
  • سیتی شماره دو با گواردیولای شماره دو: صعود!
  • محرومیت از تحصیل در انتظار داوطلبان متخلف
  • عکاسی از انبوه عنکبوت‌ها روی مریخ
  • خوشحالی ستاره سیتی: همه باید از ما بترسند
  • فقط سیتی: قرار نیست تیم دیگری قهرمان شود
  • منچسترسیتی در کورس قهرمانی ماند
  • سوپرگل خاص کی‌دی‌بی: اولین گل ضربه سر!‏ (عکس)
  • کشاورزان همچنان چشم انتظار اعلام جایزه تحویل گندم
  • گروپ سیتی فقط در ایران تیم ندارد!