Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن منصوری روز یکشنبه در جریان نشست وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اصحاب فرهنگ و هنر ورامین که در محل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی این شهرستان برگزار شد اظهار داشت: دشت ورامین با برخورداری از نیروهای انقلابی و وفادار به انقلاب و امام که روز به روز در حال تقویت شدن است، باقیام خونین ۱۵ خرداد جریان ساز نهضت انقلابی مردم  ایران علیه رژیم ستم‌شاهی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: مردم دشت ورامین با جریان سازی خود، نیاز نرم افزاری کشور به حوزه‌های فرهنگی را تأمین کرده‌اند، شهرستان‌هایی که از علما، فضلا و جریان‌های مردمی قابل اتکایی برخوردارند که در حوزه‌های اصولی انقلاب قابل اعتماد و تکیه هستند.

منصوری گفت: این دشت ۳۰ فرمانده ارشد نظامی در سطح ملی در خود پرورش داده و دو تیم فوتبال شهید امیر و فجر، بیش از ۳۰ شهید تقدیم اسلام کرده‌اند،

جریانی که می‌توان با استفاده از آن الگویی مناسب به کشور ارائه داده و از جریان فعالیت آن‌ها، فیلم‎های فاخر سینمایی تولید کرد.

وی تصریح کرد: شهرستان‌های ورامین، قرچک و پیشوا با وجود برخورداری از فرهنگی غنی، از زیرساخت‌ها و سخت‌افزار فرهنگی محرومند و باید با برنامه‌ریزی مناسب،زمینه رفع این محرومیت را فراهم ساخت.
استاندار تهران گفت: اقشار مختلف  این منطقه با وجود برخی از اختلاف سلیقه‌های سیاسی، بر سر اصول با یکدیگر اتفاق نظر دارند و با نگاه دغدغه‌محوری که دولت سیزدهم نسبت به مسائل فرهنگی دارد، امید می‌رود مشکلات روی هم انبار شده این منطقه برطرف گردد.

وی اظهار داشت: اصحاب رسانه دشت ورامین در حوزه مسکن، تأمین اجتماعی و تسهیلات در نظر گرفته شده انتظارات به حقی دارند که تلاش می‌شود با هم‌افزایی تمامی دستگاه‌های این مشکلات برطرف شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در سفر یک روزه به دشت ورامین، پس از بازدید از طرح‌های فرهنگی ورامین و قرچک و حضور در جمع اصحاب فرهنگ و هنر، قرار است بین راهپیمایان ۱۵ خرداد ورامین سخنرانی کند.

برچسب‌ها محمد مهدی اسماعیلی فوتبال شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ورامین شهدا محسن منصوری

منبع: ایرنا

کلیدواژه: محمد مهدی اسماعیلی فوتبال شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی محمد مهدی اسماعیلی فوتبال شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ورامین شهدا محسن منصوری دشت ورامین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۷۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آغاز تبلیغ نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان تهران

رئیس ستاد انتخابات استان تهران از آغاز فعالیت تبلیغاتی نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه تهران و ورامین از بامداد پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت ماه خبر داد.

به گزارش مشرق، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری تهران، سید عباس جوهری، عصر چهارشنبه از آغاز تبلیغات نامزدهای برای دور دوم انتخابات در دو حوزه انتخابیه تهران و ورامین خبر داد و اظهار کرد: تبلیغات داوطلبان از صفر بامداد پنج‌شنبه ۱۳ اردیبهشت ماه شروع می‌شود.

جوهری با بیان اینکه تبلیغات دور دوم انتخابات به مدت یک هفته تا ساعت هشت صبح روز پنجشنبه ۲۰ اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت، گفت: در مدت زمان تعیین شده بر اساس قانون، داوطلبان می‌توانند نسبت به تبلیغات در فضای مجازی و سطح شهر اقدام کنند.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران از فضای مهیا شده توسط رسانه ملی برای اطلاع رسانی به شهروندان تشکر کرد و افزود: مناظرات نامزدها در حوزه انتخابیه تهران و ورامین ضبط شده و از فردا پخش خواهد شد.

وی بیان کرد: با قرعه کشی‌های صورت گرفته هم در رادیو و هم در مجموعه شبکه تهران پخش مناظرات و برنامه‌های تبلیغاتی را خواهیم داشت.

منبع: میزان

دیگر خبرها

  • آغاز تبلیغات نامزد‌های دور دوم انتخابات مجلس در استان تهران
  • آغاز تبلیغ نامزدهای دور دوم انتخابات مجلس در استان تهران
  • آغاز به‌کار پروژه‌های نهضت ملی مسکن در جنوب شرق تهران
  • ثبت یکم خرداد در تقویم به نام «روز لرستان»
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی کشور تغییر کرد
  • دبیر شورای فرهنگ عمومی تغییر کرد
  • طرح نهضت ملی مسکن جنوب شرق استان تهران آغاز شد
  • بودجه فرهنگی ایران نصف شاخص بین‌المللی است / موازی‌کاری فرهنگی داریم!
  • هر جا میدان به نیروهای متعهد و انقلابی داده شد، سربلند بوده‌ایم
  • گسترش همکاری‌های مذهبی - فرهنگی در دستور کار ایران و ازبکستان