Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-28@12:24:55 GMT

آزادی 18 زندانی دیه در هرمزگان

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۵۷۶۰۷

آزادی 18 زندانی دیه در هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، همت دادگستری هرمزگان در راستای کاهش جمعیت زندانیان زندان مرکزی بندرعباس همچنان ادامه دارد و به تازگی شرکت بناگستر کرانه با آزادی 8 زندانی، شمار زندانیان آزادشده توسط خود را به 18 نفر رساند.

در مراسم ویژه‌ای که در قالب مراسم گلریزان جهت آزادی 8 زندانی در زندان مرکزی بندرعباس برگزار شد، طالب زارع قائم مقام مدیر عامل بناگستر کرانه، فیصل دانش رئیس اسبق شورای شهر بندرعباس و از مدال آوران المپیک و سبک رو معاون زندان بندرعباس و جمعی از مددکاران حضور داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته سبک رو معاون زندان مرکزی بندرعباس، طی یک ماه گذشته، این دومین باری است که شرکت بناگستر کرانه در جهت ایفای مسئولیت های اجتماعی خود دست به چنین کار انسانی و خدا پسندانه ای زده است.

وی با تقدیر از سپهری راد و زارع مدیرعامل و قائم مقام این شرکت، عنوان کرد: در مجموع تعداد ۱۸ زندانی در رده سنی مختلف و با جنسیت مرد و زن با حمایت مالی این شرکت به خانه و زندگی خود باز گشته‌اند.

معاون زندان مرکزی بندرعباس همچنین خاطر نشان کرد این اقدام نوع دوستانه با پرداخت مبلغی بالغ بر 7 میلیارد ریال انجام شده است.

طالب زارع نایب رئیس هیئت مدیره این شرکت نیز در ادامه به رسالت اجتماعی و لزوم پاسداشت این اقدام زیبای انسانی و توجه به افراد و اقشار آسیب پذیر جامعه اشاره و از نگاه مثبت و انسانی رئیس کل دادگستری هرمزگان و حسن اخلاق و رفتار مجموعه مدیریت زندان، بخصوص تلاش مددکاران تقدیر و تشکر کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: امیدواریم زندانیان بعد از گذشت این دوران سخت، افرادی اثربخش و موثری برای خانواده و اجتماع باشند و شاهد برگشت دوباره آنها به زندان نباشیم.

انتهای پیام/ 3728

منبع: فارس

کلیدواژه: زندانی دیه هرمزگان آزادی زندانی زندان مرکزی بندرعباس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۷۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، یدالله روحانی منش افزود: یک بانوی جوان به علت صدور چک کمتر از یک ماه پیش زندانی شده بود که با کمک استاندار همدان به آغوش خانواده بازگشت.

او تصریح کرد: سرپرست یک خانواده به علت بدهی از یک و نیم ماه پیش زندانی شده بود که از این محل برای آزادی این کارگر استفاده شد.

مدیرعامل ستاد دیه استان همدان تاکید کرد: ۲۳۲ زندانی جرائم غیر عمد شامل ۲۱۸ مرد و ۱۴ زن سال گذشته در این استان با کمک خیران و فعالیت‌های ستاد دیه و با پرداخت ۲ هزار و ۲۵۰ میلیارد ریال آزاد و به آغوش خانواده بازگشتند.

یدالله روحانی منش افزود: این افراد شامل ۱۵۴ محکوم مالی، سه زندانی ناتوان در پرداخت دیه، ۷۴ زندانی مهریه و یک زندانی ناتوان در پرداخت نفقه می‌شود.

او تصریح کرد: شماره حساب‌های ۰۱۰۶۳۲۹۵۵۵۰۰۱ بانک ملی، شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۱۱۹۹۵۳۰۷۱۲ بانک ملی، شماره حساب ۲۰۳۰۳۰۳۰۳۷ و شماره کارت ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۱۱۵۱۸۴ بانک ملت، شماره حساب ۳۳۲۲۴۳۸۳۱۰۳۸۷۱ و شماره کارت ۶۲۷۳۸۱۱۰۳۸۳۷۹۸۰۳ بانک انصار آماده دریافت کمک‌های شهروندان است.

دیگر خبرها

  • فرار بیش از ۱۰۰ زندانی در نیجریه
  • دیدار چهره به چهره رییس دادگستری شهرستان کوهبنان با زندانیان
  • آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان
  • آزادی ۱۸ زندانی جرایم مالی در نذر هشتم سبزوار
  • ۲۷۴ زندانی ندامتگاه قزلحصار با پابند الکترونیکی خارج از زندان هستند
  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیرعمد در استان سمنان
  • برپایی نمایشگاه سلامت در بندرعباس
  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • آزادی ۶۵۰ زندانی در فارس با کمک خیران