Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-28@19:23:20 GMT

اجراي محدوديت ترافيکي در برخي محورها

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۵۷۶۱۹

خبرگزاری آریا-کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور از اجرای محدودیت ترافیکی به سبب تخلیه بار ترافیکی در برخی محور‌های مواصلاتی خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، مهرداد برقی گفت: یکشنبه، 15 خرداد در استان‌های تهران، البرز و مازندران، محور چالوس محدوده بیلقان و آزادراه تهران - شمال ابتدای آزادراه، از ساعت 08:30 تا اطلاع بعدی محدودیت ترافیکی خواهد داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: محدودیت تردد کلیه وسایل نقلیه در مسیر جنوب به شمال محور‌های مذکور و محدوده‌های ذکر شده، به علت تخلیه بار ترافیکی اجرا می‌شود.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌ها همچنین در خصوص آخرین وضعیت محور‌های شمالی گفت: در محور چالوس مسیر شمال به جنوب، حدفاصل مرزن آباد تا، ولی آباد و محدوده‌های پیچ سرهنگ و نسا ترافیک سنگین است.
آقای برقی ترافیک در محور هراز مسیر شمال به جنوب، حدفاصل نارنجستان تا تونل شماره یک و حدفاصل امامزاده شاه زید تا لهاش را سنگین خواند و اعلام کرد: در آزادراه رشت - قزوین محدوده رودبار نیز ترافیک سنگین گزارش شده است.
کارشناس مرکز مدیریت راه‌های کشور، تردد در محور فیروزکوه در مسیر رفت و برگشت را روان اعلام کرد و گفت: محور‌های شمالی فاقد هرگونه مداخلات جوی هستند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: محدودیت ترافیکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۷۶۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در محور چالوس/ این محورها مسدود هستند

 

به گزارش تابناک، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، ترافیک در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل بیلقان تا سرودار سنگین است. در برخی از محورهای استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی نیز شاهد بارش باران هستیم.

مهر در خبری نوشت:همچنین محورهای هشتگرد – طالقان، کمربندی جدید خرانق – یزد، اسپکه – بمپور، یزد – دربید، حاجی آباد – آهنگران، رباط پشت بادام – بیاضه، گلشن – سراوان، گرده کوه – مهریز، مهرستان - ایرانشهر، گنجنامه – تویسرکان، وازک – بلده و پونل – خلخال مسدود است.

دیگر خبرها

  • هشدار به مسافران شمال؛ این جاده ۳ روز مسدود است
  • محدودیت تردد در آزادراه‌های تهران-پردیس و تهران-ساوه
  • ممنوعیت تردد از محور فیروزکوه - دماوند
  • ترافیک سنگین در محور‌های شمال شرق پایتخت
  • ممنوعیت تردد از آزادراه تهران _ شمال به سمت چالوس
  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • اجرای اعمال محدودیت‌های ترافیکی در محورهای مواصلاتی مازندران
  • ترافیک سنگین در محور چالوس/ این محورها مسدود هستند
  • استمرار محدودیت‌های ترافیکی در هفتمین روز اردیبهشت