Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-01@23:42:46 GMT

سد کبودوال باز هم قربانی گرفت/ مرگ تلخ جوان مسافر

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۵۷۶۸۳

سد کبودوال باز هم قربانی گرفت/ مرگ تلخ جوان مسافر

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل روابط عمومی هلال احمر گلستان، ربیع الله افشانی اظهار کرد: دفتر زندگی جوانی که برای تفریح به گلستان آمده بود با غرق شدن در سد کبودوال علی آباد کتول بسته شد.

افشانی افزود: این جوان ۳۲ ساله که به همراه خانواده و اقوام خود به گلستان سفر کرده بود عصر دیروز در سد کبود وال علی آباد کتول جان خود را از دست داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اضافه کرد: فرد فوت شده برای نجات جان فرزند یکی از بستگان خود داخل سد رفته بود اما نتوانست کودک را نجات دهد.

او گفت: کودک با کمک مردم حاضر در اطراف سد از مرگ نجات یافت اما تلاش‌ها برای نجات جوان ۳۲ ساله فایده‌ای نداشت.

افشانی بیان کرد: بلافاصله پس از دریافت گزارش یک تیم ۶ نفره با تجهیزات کامل از آتش نشانی به سد کبودوال اعزام شدند و پس از ساعاتی جستجو جسد فرد غرق شده را پیدا کردند.

او تاکید کرد: شنا در سدهای خاکی ممنوع است و خانواده‌ها باید مراقب فرزندان خود باشند.

کد خبر 5506846

منبع: مهر

کلیدواژه: علی آبادکتول هلال احمر جمهوری اسلامی ایران غرق شدن بوشهر سالروز ارتحال امام خمینی کرمانشاه ساختمان متروپل دهه کرامت امام خمینی ره خطبه های نماز جمعه مراسم ارتحال امام خمینی ره آمار کرونا تبریز ویروس کرونا متروپل آبادان اجتماع سلام فرمانده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۷۶۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات یک راس بره آهو در شهرستان خوسف توسط پلیس

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مهدی بهمدی صبح چهارشنبه به خبرنگاران اظهارکرد: ماموران گشت کلانتری ۱۲ ماژانشهرستان خوسف هنگام انجام ماموریت و گشت زنی در محور روستایی این شهرستان، یک راس بره آهو کوچک که از مادرش جدا شده و در حاشیه جاده سرگردان بود را مشاهده کردند.

جانشین فرمانده انتظامی خوسف گفت: ماموران بلافاصله به منظور در امان ماندن از شر حیوانات و تلف شدن بره اهو نسبت به نجات آن اقدام کرده و به مقر انتظامی دلالت دادند

سرهنگ بهمدی افزود: ماموران کلانتری که ناجی این بره آهو بودند به منظور نگهداری و رها سازی در دامان طبیعت به کارکنان اداره محیط زیست شهرستان تحویل دادند

وی با اشاره به اینکه مأموران پلیس ناجی این بره اهو شدند و ضمن تاکید بر حفظ منابع زیستی و حیات وحش؛ خاطر نشان کرد: شهروندان به محض مشاهده این چنین مواردی، مراتب را به سازمان های مرتبط گزارش دهند.

کد خبر 6093737

دیگر خبرها

  • ریزش بزرگراهی در چین ۱۹ کشته و ده‌ها زخمی برجای گذاشت
  • برگزاری مراسم سوگواری شهادت امام صادق(ع) در هیات عشاق الحسین
  • نجات جان جوان قمی در حادثه سقوط از ارتفاع
  • نجات یک راس بره آهو در شهرستان خوسف توسط پلیس
  • مسافر تهرانی بر اثر سقوط از آبشار «لوه» در گلستان جان باخت
  • نجات يک رأس بره آهو در شهرستان خوسف
  • جوان ۲۹ ساله بر اثر سقوط از آبشار لوه گلستان جان باخت
  • سیل در پاکستان ۱۷ قربانی گرفت
  • نتانیاهو برای قدرت ساکنان سرزمین‌های اشغالی را هم قربانی می‌کند
  • نجات جان چند جوان عربستانی گرفتار در سیل با لودر (فیلم)