Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، دانشگاه معارف اسلامی اعلام کرد: مطابق روال نیم‌سال‌های قبل ارزشیابی اساتید نیمسال جاری از روز چهارشنبه ۱۱ خرداد آغاز شده و تا جمعه ۲۰ خرداد سال ۱۴۰۱ با استفاده از سیستم آموزشی گلستان انجام می‌شود.

بنابراین ضروری است دانشجویان برای انجام ارزشیابی با مراجعه به سامانه گلستان (در صفحه اصلی سایت دانشگاه) ارزشیابی اساتید تمام دروس خود را انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در صورت عدم انجام ارزشیابی، دانشجو نمی‌تواند کارت ورود به جلسه را دریافت کند و از ورود وی به جلسه امتحان ممانعت به عمل خواهد آمد. همچنین امکان استفاده‌های بعدی از سامانه گلستان برای دانشجویان امکان‌پذیر نیست. این امر به‌ویژه در مورد انتخاب واحد نیمسال آینده سبب بروز مشکلاتی است که به آسانی جبران نمی‌شود.

با توجه به راه‌اندازی امکان بازیابی پیامکی گذرواژه ورود به سامانه جامع آموزشی گلستان، دانشجویانی که رمز عبور خود را فراموش کرده‌اند از این امکان می‌توانند جهت بازیابی رمز عبور استفاده کنند.

یادآوری می‌شود که دانشجویان می‌توانند نظرات و پیشنهادات خود را در مورد عملکرد استاد به صورت تشریحی، هنگام نظرسنجی در سامانه ثبت نمایند.

کد خبر 5506852 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: گلستان دانشگاه معارف اسلامی ارزشیابی آموزشی اساتید دانشگاه سازمان امور دانشجویان دانشگاه های علوم پزشکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی دانشگاه جامع علمی کاربردی دانشگاه تهران وزارت علوم کنکور 1401 شورای عالی انقلاب فرهنگی مصاحبه دکتری دانشگاه آزاد اسلامی وزارت علوم تحقیقات و فناوری سازمان سنجش همکاری علمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۷۹۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امکان تغییر محل آزمون دانشجویان فراهم شد

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، دانشجویان دانشگاه پیام نور می‌توانند از ۸ لغایت ۱۶ اردیبهشت با مراجعه به سایت گلستان نسبت به تغییر محل آزمون خود اقدام کنند.

برای تغییر محل آزمون در ابتدا ضروری است که دانشجویان نسبت به پرداخت شهریه اقدام کنند تا گزینه تغییر محل آزمون برای آنها فعال شود.

اگر دانشجویی قصد تغییر محل آزمون خود را ندارد و می‌خواهد در همان مرکز محل تحصیل امتحان دهد، نیازی به انجام این عملیات ندارد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • حمایت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش ضد صهیونیستی دانشجویان و اساتید آمریکا
  • حمایتی جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش ضد صهیونیستی دانشجویان و اساتید آمریکا
  • حمایت جامعه اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش ضد صهیونیستی دانشجویان و اساتید آمریکایی
  • جزییات اولین آزمون دکتری حرفه‌ای فیزیوتراپی اعلام شد
  • امکان تغییر محل آزمون دانشجویان فراهم شد
  • همایش بین المللی اندیشه‌های قرآنی حضرت آیت الله خامنه‌ای در قم برگزار می شود
  • عملکرد شوراها قابل دفاع است
  • همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی رهبر معظم انقلاب چهارشنبه در قم 
  • برگزاری همایش بین‌المللی اندیشه‌های قرآنی امام خامنه‌ای
  • دانشجویان و اساتید دانشگاه‌ها پیش‌آهنگ تحولات جهانی باشند