Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-29@12:49:59 GMT

تصمیم نهایی کریم باقری در خصوص پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۵۸۰۶۳

تصمیم نهایی کریم باقری در خصوص پرسپولیس

تیم ملی فوتبال ایران چند روزی است که برای آماده سازی در بازی‌های جام جهانی قطر به این کشور سفر کرده است. تیم دراگان اسکوچیچ با اضافه شدن ملی پوشان شکل کامل‌تری به خود گرفته و تمرینات را به شکل جدی‌تری دنبال می‌کند.

سومین جلسه تمرین ملی فوتبال کشورمان در اردوی دوحه قطر، شب گذشته در زمین ارسال که یکی از زمین‌های تمرینی تیم‌ها در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر است و فاصله‌ای نزدیک و حدود ۱۰ دقیقه‌ای با هتل روتانا، محل اقامت شاگردان دراگان اسکوچیچ در این شهر دارد، برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تغییر محل زمین تمرین تیم ملی از السد به ارسال، کار را برای بازیکنان و و کادرفنی راحت‌تر کرده است.

یکی از نکات مهم و قابل توجه تمرین شب گذشته تیم ملی، حضور مهرداد خانبان در آن بود. در شرایطی که پیش از این عنوان شده بود خانبان و باقری باید یا در تیم ملی یا در پرسپولیس کار کنند، آنالیزور پرسپولیس پس از اتمام بازی‌های این تیم در لیگ برتر به اردوی تیم ملی اضافه شد و اکنون قرار است به عنوان آنالیزور در کنار اسکوچیچ کار کند. با این تفاسیر باید دید ادامه همکاری او با پرسپولیس به چه شکلی پیش خواهد رفت.

البته کریم باقری، مربی تیم ملی پس از گذشت سه روز از آغاز اردوی تیم در دوحه همچنان به جمع ملی پوشان اضافه نشده و با این تفاسیر به نظر می‌رسد تمایل دارد فعالیتش را فقط در پرسپولیس ادامه بدهد.

خبرورزشی

منبع: فرارو

کلیدواژه: کریم باقری پرسپولیس تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۸۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شناسایی ۳۳ مورد سه قلوزایی در لرستان

به گزارش قدس آنلاین، فریبا ولی‌پور در خصوص تامین مسکن طرح جوانی جمعیت، اظهار کرد: یکی از سیاست‌های دولت در بحث طرح جوانی جمعیت، اهدای مسکن به خانواده‌های دارای سه قلو و چندقلوست.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری لرستان گفت: در آخرین جلسه قرارگاه جمعیت و با تاکید استاندار وقت واگذاری زمین با اولویت‌ خانواده‌های دارای سه قلو بود و در این خصوص راه و شهرسازی لرستان این مهم را نیز در اولویت قرار داد.

ولی‌پور بیان کرد: با توجه به شرایط جغرافیایی و توپوگرافی در برخی از شهرهای استان با کمبود زمین مواجه هستیم و در این راستا راه‌ وشهرسازی لرستان قول داد که در بهار امسال این مشکل تامین زمین برای طرح جوانی جمعیت محقق شود.

وی اظهار کرد: برخی از دستگاه‌ها اجرایی دارای زمین‌هایی هستند که نیازمند تغییر کاربری بوده و چنانچه این مهم محقق شود بخشی از مشکلات تامین مسکن برای جوانی جمعیت برطرف خواهد شد.

مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری لرستان، تصریح کرد: با توجه به شرایط توپوگرافی لرستان، ایجاد شهرک و یا شهرک جدید ضروری است و امیدواریم با همکاری استاندار لرستان و راه و شهرسازی استان مشکل تامین زمین برای این خانواده‌ها مرتفع شود.

وی در خصوص طرح نفس و حمایت از مادران باردار، گفت: در لرستان ۱۳۲ نفر از مادران باردار از انجام سقط انصراف دادند و تعداد تولدهای تحت عنوان "نفس" در استان هفت مورد گزارش شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • شناسایی ۳۳ مورد سه قلوزایی در لرستان
  • نتانیاهو و بایدن تصمیم نهایی را برای منطقه گرفتند؟
  • زنان مجوز فعالیت در ورزش زورخانه‌ای ندارند اما می‌توانند تماشاگر باشند
  • باران‌چشمه: حضور بانوان به عنوان تماشاگر در زورخانه ها مشکلی ندارد
  • فوری: تصمیم نهایی کادرفنی درباره حسن یزدانی
  • نگرانی در اردوی بایرن: مصدوم‌ها بیشتر شدند!
  • گلر پرسپولیس اردوی تیم ملی جوانان را از دست داد
  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند/ از کریم باقری تا احمد نوراللهی و کاپیتان
  • بادامکی: با این نفرات باید با تجربه‌تر عمل می‌کردیم/ در مورد تمدید قرارداد اوسمار مدیرعامل و هیات مدیره تصمیم می‌گیرند+فیلم
  • رستگاری ملوان در دقیقه پایانی/ شاگردان تارتار راهی ۱/۴ نهایی شدند