Web Analytics Made Easy - Statcounter



با وجود توافق‌های صورت گرفته، دیدار تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل عمان برگزار نخواهد شد.

به گزارش تسنیم، با وجود توافق فدراسیون‌های فوتبال ایران و عمان و نامه‌نگاری‌هایی که برای برگزاری دیدار دوستانه انجام شده بود، اما این دیدار به دلیل مخالفت برانکو ایوانکوویچ منتفی شد.

تیم ملی فوتبال کشورمان که اردوی آماده‌سازی خود را در دوحه قطر برگزار کرده است، در تاریخ 22 خرداد ماه در دیداری دوستانه به مصاف الجزایر خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازیکنان ذخیره الجزایر مقابل شاگردان اسکوچیچ

سرمربی تیم ملی الجزایر پیش از دیدار با ایران به تمجید از رقیبش پرداخت.

به گزارش ایلنا، تیم ملی فوتبال کشورمان قرار است در تاریخ 22 خرداد در دوحه به مصاف تیم ملی الجزایر برود.

در همین زمینه جمال بلماضی سرمربی الجزایر درباره دیدار با ایران، گفت: بازی دوستانه مقابل ایران پس از رویارویی با تانزانیا، آزمون مفیدی برای ما مقابل یک تیم رقابتی و حاضر در جام جهانی خواهد بود. مذاکرات بین دو فدراسیون فوتبال همچنان ادامه دارد و نمی توانم برنامه آن را تایید کنم.

وی افزود: اگر قرار باشد بازی الجزایر و ایران برگزار شود، تعداد زیادی بازیکن جدید را امتحان خواهم کرد که قبلاً به آنها فرصت داده نشده بود.


منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۸۰۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عنایتی: باخت مقابل شمس‌آذر تلنگری برای پیکان بود

ایسنا/قزوین سرمربی تیم پیکان گفت: فوتبال روزهای خوب و بد دارد، این باخت تلنگری برای پیکان بود که خیلی جدی‌تر کار کند، بنابراین سعی می‌کنیم از فردا ریکاوری کنیم و برای بازی‌های حساسی که در آینده داریم آماده شویم و امیدواریم بتوانیم شرایط را به نفع خودمان پیش ببریم.

به گزارش ایسنا، رضا عنایتی سه‌شنبه شب، ۱۱ اردیبهشت در نشست خبری پس از بازی شمس‌آذر و پیکان در جمع خبرنگاران اظهار کرد: پیش‌بینی کرده بودیم که بازی سختی را در پیش داشته باشیم، تیم شمس‌آذر در بازی انگیزه بالایی داشت و رسیدن به سه امتیاز بازی را به آن‌ها تبریک می‌گویم.

وی ادامه داد: بازیکنان پیکان هم امروز شادابی و انرژی لازم را نداشتند و کم‌رمق و کم‌انگیزه و بدون تمرکز بازی کردند و نتیجه هم همین شد که سه امتیاز را به شمس‌آذر میزبان تقدیم کردند چون همیشه انگیزه حرف اول را می‌زند.

سرمربی تیم پیکان خاطرنشان کرد: فوتبال روزهای خوب و بد دارد، این باخت تلنگری برای پیکان بود که خیلی جدی‌تر کار کند، بنابراین سعی می‌کنیم از فردا ریکاوری کنیم و برای بازی‌های حساسی که در آینده داریم آماده شویم و امیدواریم بتوانیم شرایط را به نفع خودمان پیش ببریم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاران درباره دلایل نداشتن تمرکز بازیکنان، تصریح کرد: شرایط بازی‌ها متفاوت است، در نیمه دوم شرایط ما بهتر شد ولی امروز روز فوتبالی بازیکنان ما نبود، باید فکر کنیم و آسیب‌شناسی انجام دهیم تا به شرایط ایده‌آل خود بازگردیم.

این مربی فوتبال در ادامه در پاسخ به سؤال خبرنگاران درباره داوری گفت: خسته شده‌ام و نمی‌خواهم درباره داوری صحبت کنم، حدود ۲۰ دقیقه ساکت کنار خط ایستادم و یک سری موارد وجود داشت که تمایلی برای پرداختن به آن‌ها ندارم، بگذارید کارشناسان داوری نظر بدهند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • عکس| کری شاعرانه سپاهان برای پرسپولیس!
  • عنایتی: باخت مقابل شمس‌آذر تلنگری برای پیکان بود
  • شاگردان الهامی آماده دیدار با ذوب آهن (عکس)
  • اوسمار:‌ بازی با سپاهان همیشه سخت و حساس است/ هیچ ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست+ فیلم
  • اوسمار قبل از بازی با سپاهان چه گفت؟
  • اوسمار ویرا:‌ ضمانتی برای حضور بیرانوند نیست/باخت ما به خاطر تعویض‌ها نبود
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست؛ نورافکن؟ باید خودش را در زمین نشان دهد
  • ترکیب احتمالی سپاهان مقابل پرسپولیس
  • اقدام پسندیده شاگردان حسینی پس از پرسپولیس(عکس)
  • جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴| فوتسال ایران جام قهرمانی را پس گرفت/شاگردان شمسایی بر بام آسیا