Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-07@10:54:41 GMT

مرگ مرد ۴۰ ساله بر اثر غرق شدگی

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۵۸۲۱۶

مرگ مرد ۴۰ ساله بر اثر غرق شدگی

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان از مرگ مرد ۴۰ ساله بر اثر غرق شدگی در زاینده رود خبر داد.

به گزارش مشرق، عباس عابدی در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به حادثه غرق شدگی در اصفهان اظهار داشت: این حادثه ساعت ۸ و ۱۲ دقیقه امروز به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس اصفهان گزارش شده است.

وی افزود: این حادثه در زرین شهر پارک ساحلی اتفاق افتاده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان با اشاره به غرق شدگی مرد ۴۰ ساله در این حادثه افزود: یک کد اورژانس برای امدادرسانی به این حادثه اعزام شد.

وی تصریح کرد: متأسفانه فرد حادثه دیده در این مأموریت جان خود را از دست داد.

عابدی همچنین به حادثه ترافیکی در محور سپاهانشهر – شهر ابریشم اشاره کرد و افزود: این حادثه نیز ساعت ۲۱ و دو دقیقه شب گذشته به مرکز فرماندهی عملیات اورژانس استان اصفهان گزارش شده است.

وی ادامه داد: در این حادثه دوخودروی رانا و وانت با یکدیگر تصادف کرده‌اند که دوگروه امدادی از اورژانس برای امدادرسانی به آسیب دیدگان اعزام شده است.

سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: در این حادثه ۶ نفر شامل دو خانم، دو آقا و دو کودک مصدوم شدند که چهار نفر از آنها به بیمارستان کاشانی و دو نفر به بیمارستان شفا کلیشاد منتقل شدند.

منبع: مهر

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو تحولات اوکراین حادثه متروپل قیمت اورژانس اصفهان غرق شدگی تصادفات رانندگی اخبار حوادث خودرو قیمت های روز در یک نگاه حوادث سلامت اورژانس استان اصفهان غرق شدگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۸۲۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد

محمد علیشاهی گفت: در حادثه نخست بر اثر تصادف ۲ دستگاه خودروی سواری پژو پارس و سمند در بلوار «مجد» مشهد که صبح امروز رخ داد، ۶ نفر مصدوم شدند.

وی ادامه داد: برای امدادرسانی به مصدومان این حادثه سه دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام و تمامی مصدومان به بیمارستان امدادی شهید کامیاب مشهد منتقل شدند.

مسوول روابط عمومی مرکز اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: در حادثه دیگر تصادف ۲ دستگاه خودروی سواری آردی با سمند ساعت ۱۱ و ۲۲ دقیقه امروز در محور سرخس به «چاهک» رخ داد که این حادثه پنج مصدوم در پی داشت.

وی بیان کرد: برای امدادرسانی به مصدومان یک دستگاه آمبولانس اورژانس و یک دستگاه آمبولانس هلال احمر به محل حادثه اعزام و تمامی مصدومان توسط اورژانس به بیمارستان امدادی شهید کامیاب مشهد منتقل شدند.

مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۱۶۴ پایگاه عملیاتی شامل ۱۰۰ پایگاه شهری، ۶۲ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۱۰ دستگاه موتورلانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن ۱۵ شهرستان به صورت شبانه روزی و رایگان در حال ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی است.

باشگاه خبرنگاران جوان خراسان رضوی مشهد

دیگر خبرها

  • انحراف پراید در آزادراه خلیج فارس با ۲ فوتی و ۴ مصدوم
  • مسمومیت ۵ عضو یک خانواده بر اثر گاز گرفتگی
  • انحراف پراید از جاده در محور نطنز ۲ کشته و ۴ مصدوم داشت
  • واژگونی دو خودرو در تبریز ۲ کشته و مصدوم برجای گذاشت
  • بلعیده شدن دختربچه ۶ ساله در کانال آب تیران
  • تصادف مرگبار در گتوند خوزستان
  • ۵ مصدوم در سانحه رانندگی در خواف
  • فوت یک دختربچه درپی غرق شدگی در کانال آب تیران
  • سوانح رانندگی در خراسان رضوی ۱۱ نفر را راهی بیمارستان کرد
  • تصادف خودروهای سواری پراید و تارا با ۵ مصدوم و ۲ فوتی