Web Analytics Made Easy - Statcounter

موزه پرگامون برلین که به عنوان یکی از غنی‌ترین موزه‌های جهان شناخته می‌شود، روز ۲۶ خرداد (۱۶ژوئن) نشستی را با موضوع مجسمه‌های «هیچ» تناولی برگزار خواهد کرد.

به گزارش ایران اکونومیست، در حالی که هفت ماه از معدوم شدن قالب‌های مجسمه‌های «هیچ» تناولی می‌گذرد، موزه پرگامون برلین نشستی را حول محور این مجسمه‌ها برگزار خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این نشست با حضور تندیس تناولی، گیزلا فوک و استفان وبر، رئیس موزه پرگامون برلین در بخش هنر اسلامی به صورت مجازی برگزار خواهد شد.

تمرکز این نشست بر روی مجسمه‌های «هیچ» تناولی خواهد بود که در سال ۲۰۲۰ در بخش هنرهای اسلامی موزه پرگامون برلین به نمایش گذاشته شد.

«هیچ» یک خط نستعلیق منحنی ظریف را در حجمی سه بعدی به نمایش می‌گذارد.

تندیس تناولی، تهیه‌کننده و مدیر موزه پرویز تناولی و گیزلا فوک که روی آثار این هنرمند مطالعه داشته و ۲۵ سال است به مدرنیسم ایرانی مشغول است، در این نشست که به صورت مجازی و به زبان انگلیسی برگزار می‌شود، سخنرانی خواهند کرد.

همچنین استفان وبر، مدیر بخش هنرهای اسلامی موزه پرگامون، به عنوان مقدمه درباره‌ی «هیچ» صحبت می‌کند و در ادامه تناولی و فوک به تبیین بینش و معانی آثار تناولی می‌پردازند.

این نشست در تاریخ ۱۶ ژوئن ۲۰۲۲ مصادف با ۲۶ خرداد ماه ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۳۰ الی ۱۹:۳۰ به وقت برلین برگزار خواهد شد.

برای شرکت در این نشست می‌توانید از طریق لینک https://b2n.ir/r03338 وارد شوید.

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: پرویز تناولی ، مجسمه‌های هیچ پرویز تناولی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: پرویز تناولی موزه پرگامون برلین برگزار خواهد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۸۳۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نشست «سندپژوهی و سندشناسی» در کتابخانه ملی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر، نشست «سندپژوهی و سندشناسی؛ چالش‌ها و چشم‌اندازها» به مناسبت روز اسناد ملی روز دوشنبه ۱۹ اردیبهشت توسط پژوهشکده اسناد معاونت پژوهش و منابع دیجیتال سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران برگزار می‌شود.

در این نشست تخصصی، عمادالدین شیخ‌الحکمایی، سوسن اصیلی و رضا فراستی، از سندپژوهان و متخصصان در امر سندپژوهی درباره موضوعاتی چون «ایجاد بانک دیجیتال اسناد ایرانی: یک ضرورت ملی»، «سندشناسی و سندپژوهی: بررسی تاریخی، تداخل معنایی و آسیب علمی»، و «ضرورت توسعه استاندارد ملی توصیف و الزام آرشیوها به رعایت آن» حضور داشته و به ارایه نکاتی می پردازند.

این برنامه روز دوشنبه ۱۷ اردیبهشت از ساعت ۹ تا ۱۱:۳۰ در سالن اجتماعات ساختمان گنجینه اسناد ملی ایران برگزار می شود.

کد خبر 6096452 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • عدالت برای همه، ظلم به هیچ‌کس؛ محور پنجمین کنگره امام رضا(ع)
  • پنجمین کنگره جهانی حضرت رضا (ع) برگزار می‌شود
  • هفتمین نشست مقامات عالی‌رتبه خزر برگزار شد
  • آلمان سفیر خود را از مسکو فرا می‌خواند
  • نشست نکوداشت شرف‌الاسلام ابن بطریق حلی برگزار می شود
  • بلاروس: آماده میزبانی مذاکرات صلح بین اوکراین و روسیه هستیم
  • موزه سینما بزرگداشت کیانوش عیاری را برگزار می‌کند
  • تظاهرات حامیان فلسطین در برلین
  • نشست «سندپژوهی و سندشناسی» در کتابخانه ملی برگزار می‌شود
  • دومین نشست «عصابیفکن» برگزار شد