Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم والیبال ساحلی زیر 19 سال ایران با واگذاری نتیجه مقابل تیم تایلند نایب قهرمان رقابت‌های قهرمانی آسیا شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، مرحله ‌نهایی چهارمین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی زیر 19 سال آسیا امروز (یکشنبه 15 خرداد) در شهر روی‌ات تایلند برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تیم ملی الف ایران (حبیب ناصری – مهدی علیزاده) در این مرحله به مصاف تیم تایلند 3 رفت و با واگذاری نتیجه به این تیم مقام نایب قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را به دست آورد.

ناصری و علیزاده در رقابتی نفس‌گیر با امتیازهای 18 بر 21 و 28 بر 26 نتیجه را به تایلند 3 واگذار کردند.

تیم ملی الف والیبال ساحلی کشورمان که سهمیه رقابت‌های جهانی را نیز کسب کرده، 5 برد متوالی در چهارمین دوره مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی زیر 19 سال آسیا داشت. ملی‌پوشان در مرحله گروهی قزاقستان و مالزی را شکست دادند و به عنوان صدرنشین گروه صعود کردند. در مرحله نخست حذفی نیز برابر سنگاپور یک به پیروزی رسید و در مرحله یک چهارم نهایی موفق به حذف قزاقستان شدند. این تیم در مرحله نیمه نهایی تیم ملی چین رو 2 بر صفر شکست داد.

حامد نژداغی به عنوان مربی و عبدالرئوف بستگانی به عنوان سرپرست ملی‌پوشان را در این رقابت‌ها همراهی می‌کنند. اکبر مسیبی داور والیبال ساحلی ایران نیز در این رقابت‌ها قضاوت می‌کند.

انتهای پیام/

 


 

 

منبع: دانا

کلیدواژه: والیبال ساحلی زیر 19 سال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۸۴۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، پینگ پنگ بازان جوان برای رقابت‌های آسیایی میانه و قهرمانی آسیا در ورزشگاه شهید عضدی تهران اردو زدند.
الینا رحیمی، ستایش ایلوخانی و فاطمه یاری تیم اعزامی به این دو رقابت هستند.
این اردو از سوم اردیبهشت آغاز شده و تا زمان اعزام ملی پوشان به آسیای میانه به میزبانی ازبکستان ادامه خواهد داشت.
مسابقات آسیایی میانه ۴ تا ۶ خرداد در قزاقستان برگزار می شود. قهرمان و نایب قهرمان این رقابت ها به مسابقات قهرمانی آسیا می‌روند. رقابت‌های قهرمانی آسیا ۱۰ تیر در چین برگزار می شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • قهرمانی جهان: والیبال ایران فینالیست شد
  • کیومرث هاشمی مهمان ویژه فینال/ وزیر ورزش کنار ملی‌پوشان ایران
  • برگزاری اردوی تیم تنیس روی میز دختران جوان
  • ما اینجاییم تا قهرمان فوتسال آسیا شویم
  • دختران تنیس کمتر از ۱۲ سال ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • جام جهانی پاراتیراندازی | تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • تیم تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • جام جهانی پاراتیراندازی| تپانچه بادی ایران نایب قهرمان شد
  • فردا : ایران - ازبکستان ، در یک قدمی فینال