Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استانها_با دستور قضایی یک مرکز گردشگری در منطقه تفریحی و ییلاقی فیلبند به دلیل عدم رعایت شئونات، پلمب شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری تسنیم از بابل، براساس گزارش های‌ مردمی به دستگاه قضایی شهرستان بابل، مبنی بر عدم رعایت شئونات شرعی ، کشف حجاب و نابسامانی اخلاقی در واحدهای اقامتی منطقه تفریحی فیلبند، به دستور دادستان شهرستان بابل نماینده ای ویژه از دستگاه قضایی به همراه رئیس اداره اماکن عمومی انتظامی و ضابطان قضایی در این منطقه حضور پیدا کردند و نسبت به بررسی وضعیت اماکن اقامتی و گردشگری منطقه بازدید به عمل آمد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام اسماعیل ملاکریمی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بابل در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم دربابل، با اشاره به گزارش‌های متعدد واصله از برخی ناهنجاری‌های اخلاقی صورت گرفته در منطقه فیلبند بابل، اظهار داشت: با دستور قضایی یکی از واحدهای اقامتی به سبب کشف مقادیری از مشروبات الکلی و اختلاط زن و مرد و عدم رعایت موازین قانونی مشهود پلمپ شد و تعداد سه واحد اقامتی و گردشگری دیگر نیز در منطقه فیلبند ‌نیز اخطار پلمپ دریافت کردند.

وی افزود: در این راستا چهار مرد و دو زن نیز به علت شرب خمر دستگیر شدند و پرونده آنها نیز جهت سیر مراحل قانونی در اختیار مراجع قضایی مربوطه قرار گرفت.

دادستان بابل: یک واحد گردشگری در بابل به دلیل اهانت به اهل بیت (ع) پلمپ شد24 نانوایی متخلف در استان مرکزی پلمپ شدفرماندار مشهد مقدس : 300 نانوایی ویژه فعال می‌شود/ از قطع سهمیه تا پلمپ کامل در انتظار واحد‌های متخلف

دادستان بابل با تاکید بر تذکرات قبلی در سال های گذشته در خصوص لزوم توجه به رعایت موازین قانونی و اخلاقی خاطرنشان کرد: در  جلسه‌ای که با اعضای شورای منطقه و دهیار فیلبند در حسینیه روستای گردشگری و ییلاقی فیلبند برگزار شد، بر لزوم نظارت بر اماکن گردشگری تاکید و در این راستا برخی از متصدیان این امور مورد تذکر و ارشاد قرار گرفتند.

انتهای پیام/ن

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۸۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه پرور در مدارس سما ضروری است

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، سیدمیرالله حسینی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل در آیین تکریم و معارفه مدیران کل قدیم و جدید اداره امور مدارس سمای واحد بابل اظهار کرد: این مدارس دارای ظرفیت مناسب برای افزایش دانش‌آموزشی بر مبنی سیاست‌های معاونت مهارت و علوم تربیتی دانشگاه آزاد اسلامی است که با توجه به امکانات موجود و همکاری انجمن اولیا توان افزایش جمعیت دانش‌آموزی را دارد.

وی افزود:‌ با توجه به هوشمندسازی مدارس سما، تجهیزات و امکانات دانشگاه، همدلی و اتحاد و وفاق کارکنان مدارس سما مردم به سما اعتماد کردند، باید به این اعتماد مردم پاسخ مثبت بدهیم و جمعیت دانش‌آموزشی را افزایش دهیم. معلمان و مدیران در تعالی و شکوفایی دانش آموزان نقش بسزایی دارند، نخبه پروری در سما ضروری است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل گفت: در راستای اهداف دانشگاه و گام دوم ملی دانشگاه و سند تحول این واحد دانشگاهی در حوزه مدارس سما و علوم تربیتی طبق سیاست‌های دانشگاه حرکت می‌کند. مدیران و معلمان مدارس سما باید برنامه محور باشند، هم‌اندیشی و همفکری مسئولان مدارس با خانواده‌ها سبب تقویت علمی و آموزشی دانش‌آموزان می‌شود.

حسینی تأکید کرد:‌شهرستان بابل یکی از شهر‌های پرجمعیت استان بوده و دارای ظرفیت دانش‌آموزشی بالای است، مدیران و معلمان با نهادینه کردن دستاورد‌های علمی، فرهنگی و امکانات مدارس سما واحد بابل در جذب حداکثری تلاش مضاعف کنند.

به گزارش آنا، در این مراسم با قدردانی از تلاش بابک حسین زاد و مهدی بیگلری‌‎فیروز به‌عنوان مدیرکل اداره امور مدارس سمای واحد بابل معرفی شد. بیکلری پیش از این رئیس دانشکده مهارت و کارآفرینی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بابل را به عهده داشت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه‌پرور در مدارس سما ضروری است
  • تشکیل کارگروه دانش‌آموزان نخبه پرور در مدارس سما ضروری است
  • پلمب کارگاه غیرمجاز تولید فلافل غیربهداشتی در مهرشهر
  • پلمب یک واحد آلاینده غیر مجاز در ورامین
  • عملیات دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی بابل برای دستگیری این ۴ نفر
  • تکرار حمایت قاطع دستگاه قضایی شهرستان از طرح نور
  • ۲ واحد شن و ماسه متخلف در یزد پلمب شدند
  • پلمب دو واحد شن و ماسه در یزد
  • باشگاه استقلال پلمب شد
  • ۱۳۱ واحد صنفی در مشهد پلمب شدند