Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-29@23:29:47 GMT

مردمی بودن دولت در حادثه متروپل ماندگار شد

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۵۸۵۳۰

مردمی بودن دولت در حادثه متروپل ماندگار شد

به گزارش ایران آنلاین،  عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی مردمی بودن دولت سیزدهم در حادثه متروپل آبادان را ماندگار توصیف کرد و گفت: وظیفه قوه قضاییه کشف عاملان این واقعه ناگوار است.

عبدالعلی رحیمی مظفری درباره اهمیت تقدیر از دولت و وزیر کشور به دلیل همدردی با مردم آبادان گفت: تقدیر از دولت و وزیر کشور برای همدردی با مردم آبادان صرف این نیست که همدردی انجام شده بلکه برای این است که باید میان مردم، با مردم و در سخت‌ترین شرایط کنار مردم باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم سروستان فارس در مجلس شورای اسلامی افزود: مردمی بودن همواره شعار دولت سیزدهم بوده و نماد مردمی بودن دولت هم اینگونه اقدامات است که عملکرد دولت در این حادثه ماندگار شد. تقدیر از دولت، وزیر کشور و مسئولینی که در مدت حادثه ریزش ساختمان آبادان در کنار این عزیزان بودند، نماد بارز دولت مردمی است.

رحیمی مظفری عنوان کرد: اگر بخواهیم از دور مدیریت کنیم موضوعی که در صحنه اتفاق می‌افتد و اهمیتی که در صحنه پیدا می‌کند بسیار بیشتر از این است که بخواهیم تنها به یک پیام و پیغام کفایت کنیم.

وی بیان کرد: حضور و فرماندهی میدانی از خصوصیات بارز دولت سیزدهم بوده و دولت سیزدهم نشان داده که در عزمش مصمم است. ما نه‌تنها در آبادان بلکه در سایر شرایط بحرانی هم این اقدامات را از دولت دیده‌ایم از جمله در سیل جنوب و مواردی که در زلزله پیش آمده هم اقدامات دولت قابل تقدیر است.

عضو کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی یادآور شد: تقدیر رهبر معظم انقلاب وظیفه دولت را بیشتر و مسئولیتش را سنگین‌تر می‌کند تا بتواند بیش از پیش در این راه گام بردارد و به شعارهای خود عمل کند.

رحیمی مظفری درباره وظیفه قوه قضاییه در مجازات عاملان حادثه ریزش ساختمان متروپل در آبادان گفت: حتی اگر رهبر معظم انقلاب بر مجازات عاملان و خرابکاری‌ها تاکید نمی‌کردند وظیفه قوه قضاییه بود که با این عاملان برخورد کند.

وی خاطرنشان کرد: حال که رهبری به این امر ورود می‌کنند و برای این برخورد حکم می‌دهند وظیفه قوه قضائیه هم در کشف کم‌کاری‌ها و هم کشف عاملان و هم برخورد در سریعترین زمان با آنها طوری که مردم طعم آن را بچشند بسیار مهم است. نه اینکه روند بررسی‌ها چنان طولانی شود که به فراموشی سپرده شود و در نهایت نتواند مسکنی بر آلام نه تنها مردم آبادان بلکه بر همه مردمی که دلشان برای این موضوع به درد آمده باشد.



انتهای پیام/


 

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: دولت سیزدهم مردمی بودن وظیفه قوه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۸۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تربیت فضلای دین توسط ماموستا فخری از حسنات ماندگار دفتر زرین زندگانی آن عالم فقید است

به گزارش خبرنگار حوزه استان های خبرگزاری تقریب، محسن مسچی؛ معاون امور ایران و مشاور عالی دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با صدور پیامی درگذشت عالم برجسته اهل سنت؛ ماموستا ملااحمد فخری؛ امام جمعه سابق شهرستان جوانرود را تسلیت گفت.

در متن این پیام آمده است:
 
انالله و انا الیه راجعون
 
با کمال تأسف و تأثر رحلت عالم ربانی و فقیه ارجمند، مدرس عملی اخلاق و فضیلت، مجاهد متعهد، انقلابی و طلایه دار تقریب و وحدت امت اسلامی، علامه فرزانه حاج ماموستا ملااحمد فخری جوانرودی رضوان الله تعالی علیه را به مردم قهرمان پرور استان کرمانشاه و منطقه اورامانات و خصوصا اهالی شریف شهر جوانرود، علما اعلام، شاگردان و مستفیدان از محضر ایشان و بازماندگان آن روحانی خدوم، علی الخصوص به بیت شریف ایشان و آقازادگان مکرم شان تسلیت عرض می نمایم.
 
خدمات بیشمار آن فقید سعید در سنگر امامت جمعه و مدیریت و تدریس در حوزه های علمیه و تربیت و ارشاد چند نسل از مردم و خاصه علما و فضلا در آن خطه و فعالیتهای اجتماعی بیشمار دیگر ،از جمله حسنات ماندگار دفتر زرین زندگانی آن عالم راحل است که فراموش ناشدنی است و ذخیره شایسته ای برای جهان آخرت و عالم عقبای اوست. عاش سعیدا و مات سعیدا.
                               
از خداوند متعال خواهانم که روح پاک آن عالم متدین را با ارواح مطهر معصومین سلام الله علیهم اجمعین محشور گرداند و به خاندان و بازماندگان معزز ایشان صبر جمیل و اجر جزیل عنایت فرماید.
 
والسلام علیکم و علی عبادالله الصالحین         
 
انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • راه اندازی دوباره واحد پتروشیمی آبادان
  • فیلم/ تقدیر مردم غزه از مقاومت عراق
  • تقدیر استاندار کرمان از اقدام مدیریت شهری رفسنجان/ دهه هشتادی‌ها مدیران فردای جامعه هستند
  • رئیسی: خیزش دانشجویان غربی حامی مظلومین غزه خاموش نخواهد شد
  • شوراهای اسلامی برای تولید و رونق اقتصادی روستاها برنامه‌ریزی کنند
  • تربیت فضلای دین توسط ماموستا فخری از حسنات ماندگار دفتر زرین زندگانی آن عالم فقید است
  • تقدیر از معلمان مردمی‌سازی شود
  • پویایی در جامعه نیازمند جهادی عمل کردن و تعالی فرهنگ ایثار است
  • گوش شنوای دولت برای شنیدن مشکلات و نیازهای مردم
  • مردمی کردن اقتصاد چگونه محقق می‌شود؟