Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-01@04:38:34 GMT

حضور کاروان رضوی در شمالی‌‌ترین نقطه هرمزگان

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۵۸۶۴۲

حضور کاروان رضوی در شمالی‌‌ترین نقطه هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، کاروان زیرسایه خورشید استان هرمزگان در پنجمین روز از دهه مبارک کرامت برنامه‌های خود را به شهرستان حاجی‌آباد اختصاص داد.

این کاروان از ساعت هشت صبح با استقبال مردمی در روستای سرچاهان برنامه‌‌های خود در این شهرستان را آغاز کرد و بعد از حضور در آستان مقدس امامزادگان حضرت سید محمد و سید نظام‌الدین(ع) برنامه‌های خود در شهر حاجی‌آباد آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این کاروان ابتدا به عیادت یکی از بیماران صعب العلاج شهر حاجی‌آباد رفته و پس از متبرک کردن فضای منزل این بیمار و دعا و توسل و مسئلت عافیت و سلامتی از آستان احدیت راهی منزل خادم الرضا(ع) مرحوم مسلم خدادادی از خادمیاران رضوی و مسئول سابق هماهنگی برنامه‌های زیر سایه خورشید در شهرستان حاجی آباد شدند و خادمین حرم مطهر رضوی حال و هوای این خانه را امام رضایی کردند و به پاس تلاش‌های این خادمیار رضوی از خانواده خدادای تجلیل به عمل آمد. 

خادمان حرم مطهر رضوی در ادامه راهی روستای باغات در شمالی‌ترین نقطه شهرستان حاجی‌آباد و استان هرمزگان شدند و در جمع پرشور مردم این روستا حاضر شدند و ضمن برگزاری نماز جماعت در این روستا مراسم پرچم‌گردانی و تبرک‌جویی به پرچم مطهر و مقدس امام رضا را برگزار کردند.

در این مراسم، سفره اطعام رضوی نیز گسترده شد و مردم بر سر خوان بابرکت حضرت رضا(ع) اطعام شدند. کاروان خادمین حرم مطهررضوی در ادامه راهی روستای کشکوئیه شد.

انتهای پیام/۸۸۰۵۰

منبع: فارس

کلیدواژه: زیر سایه خورشید هرمزگان حاجی آباد حاجی آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۸۶۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام ۲۵۵ زائر از هرمزگان به حج عمره

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خلیج فارس؛ مسئول بعثه مقام معظم رهبری در هرمزگان گفت: پس از یک دهه تاخیر در اعزام به حج عمره، این پرواز شامل دو کاروان از اهل سنت و یک کاروان شیعه بود که به سرزمین وحی اعزام شدند.
حجت الاسلام غلامرضا حاجبی افزود: این سفر ده روزه است و حجاج ۵ روز در مدینه منوره، و بقیه را در مکه مکرمه اقامت دارند.

بیشتر بخوانید؛ افزایش ۷ درصدی جابجایی مسافران نوروزی در فرودگاه‌های هرمزگان
مسئول بعثه مقام معظم رهبری در هرمزگان افزود: کوچیک‌ترین حاجی ۷ ساله و مسن‌ترین آنها ۹۷ ساله است.
جمشید دلفاردی مدیرکل فرودگاه‌های هرمزگان هم گفت: حجاج ۱۹ اردیبهشت ماه از مبدا جده به بندرعباس باز میگردند.

دیگر خبرها

  • برگزاری بیش از ۲۰۰ برنامه با حضور دو کاروان خدام رضوی همزمان با دهه کرامت
  • برپایی جشن‌های دهه‌ کرامت در گیلان و میزبانی از سه کاروان خدام رضوی
  • مرزی‌ترین نقطه خراسان شمالی سینما خواهد داشت
  • کشف ۶۰ کیلوگرم تریاک در حاجی آباد
  • سرانه فضاهای آموزشی هرمزگان افزایش می‌یابد
  • تحویل ۹ شی تاریخی به میراث‌فرهنگی هرمزگان
  • ماجرای تیراندازی در دولت‌آباد چه بود؟
  • ماجرای تیراندازی در دولت آباد چه بود؟
  • تیراندازی در دولت آباد برای زمین گیر کردن سارقان
  • اعزام ۲۵۵ زائر از هرمزگان به حج عمره