Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-29@13:29:22 GMT

وقوع واژگونی پراید در محدوده میاندشت/ یک نفر جان باخت

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۵۸۹۰۸

وقوع واژگونی پراید در محدوده میاندشت/ یک نفر جان باخت

مظفر محمد خانی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه حدود پنج صبح امروز پانزدهم خرداد ماه سال جاری واژگونی پراید کیلومتر ۴۲ محور میامی - سبزوار اتفاق افتاد، ابراز داشت: متأسفانه این حادثه منتهی به جان باختن یک هموطن شد.

وی با بیان اینکه این حادثه سه مصدوم نیز بر جای گذاشت، افزود: مجروحان توسط هلال احمر و اورژانس به مراکز درمانی انتقال یافتند که در نهایت با رها سازی مصدومان عملیات حدود ۹ صبح پایان یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سمنان با بیان اینکه عصر روز گذشته واژگونی یک دستگاه خودرو ساینا نیز در محور سبزوار به میامی به وقوع پیوست، ابراز داشت؛ سه مصدوم حادثه پس از انجام اقدامات لازم پیش بیمارستان توسط آمبولانس جاده‌ای عباس آباد برای ادامه درمان به بیمارستان امام حسین شاهرود منتقل شدند.

محمد خانی با بیان اینکه انحراف از جاده سمند بر خورد با گاردریل کیلومتر ۱۲ محور آب سرد به ایوانکی اتفاق تلخ دیگری را رقم زد، تصریح کرد: این حادثه سه مصدوم داشت که توسط پایگاه عامل ایوانکی و اورژانس به مراکز درمانی انتقال پیدا کردند.

وی افزود: امداد رسانی ارتفاع زدگی یک نفر به دلیل افت فشار در کوه قبله، ارتفاعات میامی دیگر حادثه‌ای بود که امدادگران هلال احمر در آن حضور داشتند.

کد خبر 5506968

منبع: مهر

کلیدواژه: جمعيت هلال احمر سمنان مظفر محمدخانی سانحه تصادف سالروز ارتحال امام خمینی بوشهر کرمانشاه ساختمان متروپل دهه کرامت امام خمینی ره قیام 15 خرداد خطبه های نماز جمعه آمار کرونا مراسم ارتحال امام خمینی ره تبریز اجتماع سلام فرمانده متروپل آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۸۹۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد

به گزارش «تابناک»، محمد علیشاهی جمعه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این حادثه شامگاه جمعه هفتم اردیبهشت رخ داد که برای امدادرسانی به مصدومان سه دستگاه آمبولانس اورژانس به محل حادثه اعزام و تمامی مصدومان به بیمارستان طالقانی و بیمارستان شهید هاشمی نژاد مشهد منتقل شدند.

مرکز اورژانس پیش‌بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی مشهد با ۱۶۴ پایگاه عملیاتی شامل ۱۰۰ پایگاه شهری، ۶۲ پایگاه جاده‌ای و یک پایگاه امداد هوایی، ۲ دستگاه اتوبوس آمبولانس، ۱۰ دستگاه موتورلانس و مرکز ارتباطات و فرماندهی عملیات با تحت پوشش داشتن ۱۵ شهرستان به صورت شبانه روزی و رایگان در حال ارائه خدمات فوریت‌های پزشکی به زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی است.

دیگر خبرها

  • یک‌ کشته و ۲۳ مصدوم در واژگونی اتوبوس در قزوین
  • یک کشته و ۲ مصدوم بر اثر واژگونی خودروی سمند در پل شهید ذاکر ارومیه
  • ۳ مصدوم بر اثر برخورد ۲ خودرو سواری در آزاد راه قزوین _ زنجان
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار/ 5 نفر مصدوم شدند
  • واژگونی پراید در جاده نیشابور -سبزوار پنج مصدوم بر جا گذاشت
  • وقوع ۱۳ حادثه رانندگی در استان سمنان/ واژگونی خودرو صدر حوادث است
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد
  • واژگونی خودرو در جاده اراک به ازنا یک کشته بر جای گذاشت
  • ۵ مصدوم بر اثر برخورد دو خودرو در آزاد راه قزوین - زنجان
  • ۵ مصدوم در برخورد دو خودروی سواری در جاده قم به اصفهان