Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-06@20:07:51 GMT

تمجید اتحادیه جهانی از حسن یزدانی

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۵۹۰۶۲

تمجید اتحادیه جهانی از حسن یزدانی

آفتاب‌‌نیوز :

حسن یزدانی پس از گذشت چند ماه از حضور در رقابت‌های قهرمانی جهان و کسب مدال طلا، صبح امروز (یکشنبه) در جام تورلیخانوف قزاقستان به میدان رفت و با دو برد قاطع راهی فینال این رقابت‌ها شد.

یزدانی در این رقابت‌ها ابتدا فاتح اردین دارنده مدال نقره جهان از ترکیه را ۱۲ بر صفر برد و سپس برابر عظمت دولتبکوف دارنده مدال طلای آسیا از قزاقستان با نتیجه ۱۲ بر یک پیروز شد و به فینال رسید تا برای کسب مدال طلا به مصاف بوریس ماکوئف از اسلواکی برود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اتحادیه جهانی پس از راهیابی یزدانی به فینال نوشت: او انگار هرگز در استراحت نبوده است. بعد از ۷ ماه بار دیگر به تشک مبارزه برمی‌گردد و کار معمول خود را انجام می‌دهد.

اتحادیه جهانی همچنین خطاب به هواداران کشتی در جهان نوشت: به روز چهارم مسابقات جام تورلیخانوف خوش آمدید. آیا از دیدن بازگشت حسن یزدانی هیجان زده‌اید؟

یزدانی با وجود دوری چند ماهه از میادین، آمادگی خوبی در این مسابقات داشت و به راحتی از سد حریفان خود گذشت.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: حسن یزدانی جام تورلیخانوف کشتی آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۹۰۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بوکس ایران با زدن ازبک در فینال، طلا گرفت!

بوکسور جوان ایران، عنوان قهرمانی و مدال طلای قاره آسیا را به خود اختصاص داد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ رقابت‌های بوکس قهرمانی جوانان و امید آسیا از هشتم اردیبهشت در قزاقستان آغاز شده و تا فردا سه شنبه ادامه دارد.

امروز دوشنبه، دیدارهای نهایی اوزان مختلف رده سنی جوانان برگزار شد و در وزن ۹۲+ کیلوگرم، امیر اسماعیلی بوکسور شایسته ایران که با ناک اوت راتهیل از هند به فینال رسیده بود، به مصاف شهزود پولوونوف‌ از ازبکستان رفت.

اسماعیلی در مبارزه فینال نیز در هر سه راند، برتری محسوسی بر حریف داشت و با ضربات سنگین خود، حریف قدرتمند ازبکستانی را گرفتار کرد. در نهایت وی این دیدار حساس را با برتری به اتمام رساند و سزاوارانه قهرمان جوانان آسیا شد و مدال طلا را برای ایران به ارمغان آورد.

پیش از این و در رده سنی جوانان، امیررضا سلطانی در وزن ۵۴ کیلو و امیررضا ملک‌خطابی در وزن ۸۶ کیلوگرم به مدال برنز رسیده بودند. با این اوصاف تیم جوانان ایران با کسب یک مدال طلا و دو برنز به کار خود پایان داد.

همچنین تیم ملی امید نیز که نخستین حضورش در مسابقات آسیایی را تجربه می‌کرد، توسط محمد محشری در ۷۵ کیلو، سیدعلی سیدصدری‌ در ۸۶ کیلو و رضا خلیل‌زاده در ۹۲ +کیلوگرم، صاحب سه مدال برنز شد.

دیگر خبرها

  • بوکس ایران با زدن ازبک در فینال، طلا گرفت!
  • رسمی: داور فینال جام جهانی برای بازی رئال-بایرن
  • هانیه رستمیان به فینال جام جهانی رسید
  • جهان اسنوکر شوکه شد! اسطوره‌ها حذف شدند، فینال بین دو غافلگیرکننده
  • رفتن حسن یزدانی به مجارستان اشتباه است!
  • وداع تیلور از تشک کشتی؟ حریف یزدانی مربی می‌شود
  • جام جهانی تیراندازی| پایان کار ملی‌پوشان تفنگ میکس بدون مدال
  • چالش یا آرامش: برای حسن یزدانی تصمیم بگیرید
  • حسن یزدانی خود را برای طلای پاریس آماده می‌کند
  • حسن یزدانی خودش را برای طلای پاریس آماده می‌کند