Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-05@02:24:17 GMT

علی کریمی خط هافبک استقلال را جذاب تر می کند

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۵۹۰۷۹

مصدومیت هافبک مورد نظر استقلال به طور کامل برطرف شده است و‌ به نظر می رسد قرارداد او با آبی ها به زودی امضا خواهد شد

به نظر می رسد علی کریمی برای عقد قرارداد با استقلال مشکلی نخواهد داشت.

به گزارش طرفداری، علی کریمی بازیکنی است که بعد از ۲ فصل درخشان در استقلال در پایان لیگ نوزدهم از استقلال جدا و راهی القطر شد اما‌ او‌ در نیم فصل دوم‌ همان سال به صورت قرضی راهی الدحیل شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان این سال باشگاه القطر تمایلی به ادامه همکاری با کریمی نشان نداد و به همین دلیل او راهی کایسری سپور ترکیه شد اما این بازیکن به دلیل مصدومیت یک فصل تمام دور از میادین بود.

حالا علی کریمی قصد بازگشت به استقلال را دارد و مدیران باشگاه هم سلامتی را شرط عقد قرارداد با او اعلام کرده اند، در این بین شنیدیم مصدومیت این بازیکن به طور کامل برطرف شده است و آبی ها مشکلی برای عقد قرارداد نخواهند داشت.

با این شرایط انتظار می رود با حضور علی کریمی خط هافبک استقلال برای فصل آینده شکل جذاب تری به خود بگیرد.

اخبار داغ 

پشت پرده درخواست پرسپولیس از هواداران؛ اسماعیلی فر از ترس رامین رضاییان جا زده بود! ملی پوش معترض وزنه برداری را کتک زدند؛ دست ایوب موسوی شکست! توماس پارتی: به خاطر معشوقه‌ام مسلمان شدم گنوتو: یک ساعت برای عکس با مسی منتظر بودم اما موفق نشدم؛ امیدوارم خانواده ام به من افتخار کنند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: علی کریمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۹۰۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو ستاره لژیونر در ایران: جنس پائز جور تر از همیشه

به گزارش "ورزش سه"، جواد کریمی پاسور تیم ملی والیبال و همچنین علی اصغر مجرد سرعتی زن تیم پس از فصلی پر فراز و نشیب در لیگ رومانی، امروز به ایران بازگشتند.

جواد کریمی که در تیم آرکادا گالاتی توپ می زد با این تیم نایب قهرمان شد و علی اصغر مجرد نیز با راپید بخارست عنوان سومی لیگ و قهرمانی جام حذفی را کسب کرد.

جواد کریمی که پاسور مورد علاقه موریس موتا پائز سرمربی تیم ملی نیز هست پس از استراحتی کوتاه به تمرینات تیم ملی اضافه خواهد شد، اما علی اصغر مجرد که در چند بازی گذشته تیمش راپید بخارست به دلیل مصدومیت غایب بود حضورش در اردوی تیم ملی در هاله‌ای از ابهام است.

به نظر می رسد از این دو بازیکن تنها جواد کریمی به اردوی تیم ملی اضافه خواهد شد و علی اصغر مجرد همانند سال گذشته در تیم ملی والیبال ایران غایب خواهد بود تا او سومین سرعتی زن غایب پس از سید محمد موسوی و محمد فلاح در تیم باشد.

دیگر خبرها

  • گزینه محبوب نکونام استاد فسخ قرارداد شد! | عکس
  • مصدومیت هافبک تراکتور جدی نیست
  • خبری از علی کریمی و حسینی نیست(عکس)
  • بوسه همسر ستاره استقلال بر دستان او + عکس
  • حواشی جذاب از روز خاص کمپ ناصر حجازی؛‌ استقلال آماده قهرمانی است
  • دو ستاره لژیونر در ایران: جنس پائز جور تر از همیشه
  • جای خالی مهدی‌پور احساس نشد!
  • صالح، ستاره‌ای برای تمام خطوط استقلال!
  • هافبک مس در فرم روز‌های انتقال به استقلال 
  • هافبک مس در فرم روزهای انتقال به استقلال