Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-28@14:01:06 GMT

پهلوان ایرانی امتیاز آورترین سنگین وزن تاریخ

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۵۹۱۵۲

شاید امیر حسین زارع انتظار ما را بالا برده است که ما بیشتر از این که 21 امتیاز خارق العاده او را ببینیم، امتیازات از دست رفته اش را می بینیم

امیرحسین زارع در مسابقات تورنمنت قزاقستان در حالی قهرمان شد که در کشتی آخر برابر نماینده میزبان، ابتدا 8-0 عقب افتاد و شرایط به گونه ای بود که قزاق ها حتی اعتراض دادند که 10-0 برنده بوده اند!

به گزارش طرفداری، با این حال کاملا روشن بود که زارع می تواند این حریف را شکست دهد و همین گونه هم بود و زارع در 3 دقیقه کشتی 21 امتیاز از حریف گرفت و برنده شد اما.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

...

درست است ما قهرمان جوانی داریم که در 21 سالگی یک  طلای جهانی و یک برنز المپیک دارد و جوانترین قهرمان تاریخ سنگین وزن ما هنگام دریافت مدال المپیک و جهانی بوده است اما ما از چنین قهرمانی انتظار داریم که برابر رقبا این قدر امتیاز از دست ندهد.

شاید امیر حسین زارع انتظار ما را بالا برده است که ما بیشتر از این که 21 امتیاز خارق العاده او را ببینیم، امتیازات از دست رفته اش را می بینیم اما واقعا:

1- اگر در فعل و انفعال اولیه، امیر حسین به جای 8 امتیاز 10 امتیاز از دست می داد چه می شد؟

2- اگر غفلتا شانه اش به تشک می چسبید چه اتفاقی رخ می داد؟

بر این اساس از امیر حسین زارع می خواهیم کمی از این هیجانات فوق العاده را در کشتی هایش بکاهد و به اطمینان در مبارزاتش بیافزاید، به راستی ما هم درست متوجه نشدیم که امیرحسین برابر کشتی گیری که آن قدر راحت از او 21 امتیاز گرفت چطور در ابتدای مسابقه 8 امتیاز از دست داد و تا مرحله شکست برابر او هم پیش رفت!

اخبار داغ 

پشت پرده درخواست پرسپولیس از هواداران؛ اسماعیلی فر از ترس رامین رضاییان جا زده بود! ملی پوش معترض وزنه برداری را کتک زدند؛ دست ایوب موسوی شکست! توماس پارتی: به خاطر معشوقه‌ام مسلمان شدم گنوتو: یک ساعت برای عکس با مسی منتظر بودم اما موفق نشدم؛ امیدوارم خانواده ام به من افتخار کنند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: امیر حسین حسین زارع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۹۱۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) زورخانه پهلوان رستم؛ بنایی کهن در تاریخ شهر مشهد

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • عکس پدر زاکانی با پسر جهان پهلوان تختی!
  • (ویدئو) زورخانه پهلوان رستم؛ بنایی کهن در تاریخ شهر مشهد
  • سلبریتی تراز یعنی پهلوان رزاز
  • قهرمانی ایران در کشتی فرنگی بین المللی جام تختی
  • ایران قهرمان کشتی فرنگی جام تختی شد
  • ایران قهرمان رقابت‌های کشتی فرنگی جام تختی شد
  • پایان کشتی فرنگی جام تختی با معرفی نفرات برتر
  • نفرات برتر جام تختی کشتی فرنگی مشخص شدند
  • کشتی فرنگی جام تختی| معرفی نفرات برتر در اهواز
  • کشتی فرنگی جام تختی| نفرات و تیم‌های برتر مشخص شدند/ ایران قهرمان شد