Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-27@10:48:09 GMT

مادر شهیدان عباس و محمدرضا بوربور آسمانی شد

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۵۹۱۷۸

مادر شهیدان عباس و محمدرضا بوربور آسمانی شد

به گزارش ایرنا از بنیاد شهید شهرستان های استان تهران، بنابر اعلام بیت معظم شهید، مراسم تشییع و خاکسپاری این مادر بزرگوار صبح فردا دوشنبه ۱۶ خرداد ساعت ۱۰ صبح از خیابان شهید کرمانی در محله یافت آباد برگزار و در قطعه۴۵ بهشت زهرا(س) تهران به خاک سپرده می‌شود.

شهید محمدرضا بوربور یکم خرداد ۱۳۴۴، در شهرستان ورامین به دنیا آمد و نوزدهم بهمن۱۳۶۶ در رشیدیه خوزستان بر اثر اصابت گلوله به شهادت رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهید عباس بوربور در تیرماه سال ۱۳۳۵ متولد شد و در سالروز تولدش در عملیات کربلای۱ در منطقه قلاویزان به شهادت رسید.

مزار این ۲ برادر شهید در بهشت زهرا(س) تهران واقع شده است.

برچسب‌ها بهشت زهرا بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران فرزندان شهدا اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران عملیات کربلای۱

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بهشت زهرا بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران فرزندان شهدا بهشت زهرا بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران فرزندان شهدا عملیات کربلای۱

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۹۱۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استاندار لرستان با خانواده شهید سید عباس صالحی روزبهانی دیدار کرد

به گزارش خبرنگار مهر، ابوطالب شفقت امروز پنج‌شنبه به‌منظور تکریم خانواده شهدا و یاد و خاطره همه شهدای والامقام، با حضور در منزل شهید راه قدس سید عباس صالحی روزبهانی، با خانواده این شهید گران‌قدر دیدار و گفتگو کردند.

در این دیدار، امام‌جمعه بروجرد، معاون استاندار و فرماندار شهرستان بروجرد، معاون سیاسی امنیتی اجتماعی استاندار و مدیرکل بنیاد شهید همراه استاندار لرستان حضور داشتند.

کد خبر 6088807

دیگر خبرها

  • درگذشت مادر شهیدان محمدرضایی در شهر زاینده رود
  • آسمانی شدن پدر شهید در نقنه
  • آسمانی شدن پدر شهید در تالش
  • حضرت نجمه خاتون علیهاالسلام، مصداقی برای آیه شریفه تطهیر است
  • استاندار لرستان با خانواده شهید سید عباس صالحی روزبهانی دیدار کرد
  • پیام تسلیت فرمانده سپاه الغدیر در پی درگذشت مادر شهیدان نیرنگ
  • آسمانی شدن مادر شهید در فرادنبه
  • برگزاری محفل انس با قرآن کریم در منزل شهیدان خلیل سلیمی و محمدباقر سلیمی + تصاویر
  • تجدید پیمان با شهیدالداغی در قالب کاروان خودرویی
  • جانباز شیمیایی اهل تربت جام به جمع شهدا پیوست