Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ نیکولا و بئاتریس ریکاردی در باندی در نزدیکی پاریس زندگی می‌کردند و امباپه در سن و سال پایین قبل از شروع فوتبالش بیشتر دوران کودکی‌اش را با این زوج گذراند. خانواده ریکاردی از طرفداران بزرگ میلان هستند و در همان زمان نگهداری ستاره فرانسوی پیراهن روسونری را با نام روبینیو به امباپه دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها همچنین در مورد فوتبال ایتالیا برای کیلیان امباپه توضیح دادند. این اطلاعات در حالی فاش شده که کیلیان امباپه نیز چندی پیش در مصاحبه‌ای اعلام کرد در صورت بازی در ایتالیا فقط برای میلان به میدان خواهد رفت.

نیکولا ریکاردی با یادآوری رابطه آنها با امباپه، درباره شوخی های این بازیکن درباره میلان و رویاهایش برای بازی در رئال مادرید اظهار نظر کرده است. او گفت: "وقتی میلان شکست می خورد او ما را مسخره می‌کرد، همانطور که در زمان شکست رئال ما این کار را با او انجام می‌دادیم. او همیشه می‌گفت که برای رئال مادرید و تیم ملی فرانسه بازی خواهد کرد.

از طرف دیگر، کیلیان همیشه رویاهای خود را با جاه طلبی دنبال کرده است. او همه آنها را درک می کند. اگرچه او به رئال نه گفت، اما در فوتبال همه چیز سریع پیش می رود و در چند سال آینده ممکن است واقعاً به بت برنابئو تبدیل شود. ما به راه او و به این واقعیت که او هرگز فروتنی خود را از دست نداده افتخار می‌کنیم. کیلیان حتی با چیزهای کوچک هم خوشحال است. ما به او پیراهن میلان را دادیم اما کیلیان از هفت سالگی دائم می‌گفت که روزی برای رئال مادرید بازی خواهد کرد."

بیشتر بخوانید:

لیونل مسی در لباس فصل بعد بارسلونا/عکس دلتنگی مدافع جدید پرسپولیس/عکس انتظار مجیدی برای رضایتنامه پیوستن به استقلال/عکس

254 251

کد خبر 1638239

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: رئال مادرید رئال مادرید رئال ما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۹۴۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لوکیتای تمام‌نشدنی؛ لوکا مودریچ، مسن‌ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا

مودریچ علاوه بر ارائه نمایشی خوب برابر بایرن مونیخ، با حضور در این جدال به یک رکورد تاریخی نیز دست پیدا کرد

طرفداری | شب گذشته (سه‌شنبه) و در دیداری حساس از دور رفت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا فصل ۲۰۲۳/۲۴، دو تیم بایرن مونیخ و رئال مادرید به تساوی ۲-۲ رضایت دادند. جدال برگشت دو تیم، هفته آینده در استادیوم سانتیاگو برنابئو برگزار خواهد شد.

بایرن مونیخ ۲-۲ رئال مادرید؛ آنها شماره ۷ دارند و نمی‌بازند!

لوکا مودریچ که در دقیقه ۶۷ به جای جود بلینگام وارد زمین شد، با حضور در این دیدار، عنوان مسن‌ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا را از آن خود کرد. لوکیتا با ۳۸ سال و 234 روز، رکورد فرانس پوشکاش را پشت سر گذاشت.

مودریچ از سال ۲۰۱۲ در رئال مادرید حضور دارد و تا به این لحظه، 118 بازی برای این تیم در لیگ قهرمانان اروپا انجام داده‌است. این هافبک کروات همچنین با تجربه ۵ قهرمانی، یکی از پرافتخارترین بازیکنان تاریخ لیگ قهرمانان نیز به حساب می‌آید.

لوکا مودریچ

 

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • لوکیتای تمام‌نشدنی؛ لوکا مودریچ، مسن‌ترین بازیکن تاریخ رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا
  • ببینید | خلاصه بازی بایرن مونیخ ۲ - رئال مادرید ۲
  • خط و نشان رودیگر برای امباپه/ چه کسی گفته او به رئال می‌آید؟
  • پدر ام باپه همسو با رئال مادرید: حضور کیلیان در المپیک اولویت نیست
  • ببینید | نمادین‌ترین نبرد تاریخ قاره سبز | رئال و بایرن؛ یک گام تا فینال
  • چراغ سبز پدر امباپه به تصمیم جنجالی رئال
  • رودیگر: ام باپه را در فینال لیگ قهرمانان شکست می‌دهیم؛ بلینگام بهترین بازیکن جهان است
  • چراغ سبز پدر امباپه به تصمیم بزرگ رئال
  • با پیروزی مقابل والنسیا؛ حضور بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا 25-2024 قطعی شد
  • بازگشت مصدومان بایرن مونیخ در آستانه دیدار با رئال مادرید / عکس