Web Analytics Made Easy - Statcounter

دکتر بیژن ذوالفقارنسب، مشاور وزیر ورزش در توصیف فدراسیون موقت و ضعف های آشکارش می گوید؛ فدراسیون فوتبال ایران بی‌توجه‌ترین تشکیلات ممکن در ورزش کشور است. در فوتبال آسیا چنین فدراسیونی را نمی‌بینیم که تا این حد در برگزاری و آماده کردن تیم ملی خود ضعیف باشد!

دکتر بیژن ذوالفقارنسب، پیر موسپید ورزش ایران تصویر درستی از فدراسیون فعلی به ما ارائه می کند؛ یک فدراسیون ناتوان، بی توجه و ضعیف که حتی توان آماده سازی تیم ملی را ندارد!

به گزارش طرفداری، تمام آنچه منتقدان فدراسیون موقت گفتند و از تیم تولید محتوای مستقر در فدراسیون، برچسب خوردند و تهمت نصیب شان شد را امروز دکتر بیژن ذوالفقارنسب به شکل شفاف و واضح گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در شرایطی که تمام تیم های حاضر در جام جهانی و حتی تیم هایی که فرسنگ ها از راه یافتن به این فستیوال بزرگ دور هستند، در این فیفا دی طولانی سرگرم بازی های دوستانه شده اند، تیم ملی ما در هوای گرم دوحه فقط تمرین می کند و تیم تولید محتوای فدراسیون هم با تولید روزی چند عکس و دو مصاحبه کوتاه از ملی پوشان از برپایی اردوی بی هدف و بی ثمر حماسه می سازد! در چنین شرایطی که صدای ملی پوشان درآمده و با زبان بی زبانی و با اشاره به این نکته که به بازی تدارکاتی نیاز دارند، به ضعف و ناتوانی فدراسیون موقت با سرپرستی میرشاد ماجدی و دبیرکلی حسن کامرانی فر اشاره می کنند، دکتر بیژن ذوالفقارنسب، مشاور وزیر ورزش در توصیف فدراسیون موقت و بلایی که سر تیم ملی ایران آورده است، گفت:

فدراسیون فوتبال ایران بی‌توجه‌ترین تشکیلات ممکن در ورزش کشور است. در فوتبال آسیا چنین فدراسیونی را نمی‌بینیم که تا این حد در برگزاری و آماده کردن تیم ملی خود ضعیف باشد!

 خوبی اش این است که به دکتر ذوالفقارنسب نمی توان انگ سهم خواهی زد. پیش از این وقتی منتقدین از ضعف های فدراسیون فوتبال می گفتند و می نوشتند سرکرده تیم تولید محتوای فدراسیون فوتبال آنها را کاسب تعلیق می نامید و میرشاد ماجدی هم انگ تخریب و مخالفت و سهم خواهی به آنها می زد (از همه جالب تر این بود که میرشاد ماجدی در برنامه ای که به تهیه کننده و مجری اش ویزای کانادا به عنوان سهم داده بود، رسانه های منتقد خود را به سهم خواهی متهم کرد!) اما بیژن ذوالفقارنسب را نمی توان با این وصله ها و برچسب ها به سکوت دعوت کرد. دکتر همان کسی است که همین چند ماه قبل منصب ریاست هیات مدیره پرسپولیس را به وزیر ورزش پس داد و پیشنهاد شهاب عزیزی خادم مبنی بر ریاست کمیته فنی فدراسیون و منصب مدیریت فنی فدراسیون ایران در فیفا را رد کرد. دکتر بیژن ذوالفقارنسب که بالا و پایین فوتبال را دیده، در جام جهانی روی نیمکت ایران نشسته، سال های طولانی در تیم های مطرح کار کرده و سابقه قهرمانی در فوتبال باشگاهی ما را دارد و موفقیت هایش با تیم های ملی الف و ب ایران و تیم امید برای فوتبال ملی ما به یادگار مانده، از روی دلسوزی حرف می زند و البته دوستان مان در فدراسیون فوتبال نیازی به این دلسوزی ها ندارند و خودشان عقل کل هستند و اعضای تیم تولید محتوا هم این هنر را دارند که فردا به یک مزدور دیگر چند عدد کارت هدیه بدهند تا علیه دکتر توییت کند!

کاش دوستان باور می کردند ایراد از منتقدین و کارشناسان نیست و اشکال از خودشان است که مدیریت بلد نیستند و برای اداره فوتبال هیچ برنامه ای ندارند. تیم ملی فوتبال ما با این همه بازیکن مستعد اسیر دست کسانی شده که دنبال داستان دیگری هستند.

دکتر ذوالفقارنسب در بخشی از مصاحبه امروز خود حرفی می زند که درد آور است؛

بنگلادش بهتر از ما برای جام جهانی آماده می‌شود. تیم ملی ما مانند محلات کار می‌کند. تیم‌های محلات هم وقتی هفته بعد بازی دارند، یک مقدار تیم خود را آماده می‌کنند. در فوتبال کشور ما کوچک‌ترین کارها انجام نشده است.

متاسفانه حق تمام و کمال با دکتر است. آقایان در این مدت غیر از نوشتن لیست 80 نفره برای ارائه به سفارت کانادا و برگزاری یک مراسم به قصد تبلیغ یک باشگاه تشریفاتی در اقدسیه و یک برند پوشاک بانوان، کوچک ترین کاری انجام نداده اند و تیم ملی غیر از روزهایی که نقش ابزار گرفتن ویزای کانادا را ایفا می کرد، هیچ جایگاهی در تفکرات دوستان نداشت!

راه حل و راهکار دکتر هم در این مقطع مشخص است؛

 باید همه چیز را به شجاعت، غیرت و تعصب بازیکنان واگذار کنیم. غیر از این چیز دیگری به عنوان مدیریت، آموزش، شناخت از بازیکنان و ... وجود ندارد و هیچ اقدامی صورت نگرفته است. تیم ملی یک آماده‌سازی ساده هم ندارد.

 هر توضیح دیگری موضوع را لوث می کند. واقعا در تقابل با تیم های همگروه خود باید چشم بدوزیم به غیرت بازیکنان مان و امیدوار باشیم همت و تعصب آنها روی ضعف و ناتوانی این فدراسیون موقت سرپوش بگذارد.

اخبار داغ 

پشت پرده درخواست پرسپولیس از هواداران؛ اسماعیلی فر از ترس رامین رضاییان جا زده بود! ملی پوش معترض وزنه برداری را کتک زدند؛ دست ایوب موسوی شکست! توماس پارتی: به خاطر معشوقه‌ام مسلمان شدم گنوتو: یک ساعت برای عکس با مسی منتظر بودم اما موفق نشدم؛ امیدوارم خانواده ام به من افتخار کنند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: دکتر بیژن ذوالفقارنسب فدراسیون فوتبال فدراسیون موقت تیم تولید تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۹۵۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«لوفت‌هانزا» لغو پروازهای خود به تهران را تمدید کرد

به گزارش «تابناک» به نقل از دویچه وله؛ لوفت‌هانزا در پی بروز تهدید ایران به حمله علیه اسرائیل و عملی‌کردن این تهدید پروازهای خود به هر تهران و تل آویو را به حال تعلیق درآورد. قرار این بود این تعلیق در مورد ایران ۳۰ آوریل (11 اردیبهشت) خاتمه یابد ولی فعلا تا ۹ روز دیگر تمدید می‌شود.

لوفت‌هانزا روز دوشنبه ۲۹ آوریل در اطلاعیه‌ای در توضیح تمدید لغو پروازها به تهران نوشت: «امنیت مسافران و خدمه هواپیماهای این شرکت پیوسته بالاترین اولویت بوده‌ است.»
 
این اطلاعیه همچنین می‌گوید که لوفت‌‌هانزا در برآورد وضعیت امنیتی فعلی نه تنها به داده‌های دولت‌ها بلکه همچنین به ارزیابی‌های مستقل خود متکی است و تصمیماتش را بر مبنای این ارزیابی‌های می‌گیرد".

دیگر خبرها

  • پیام تبریک روسای فدراسیون های فوتبال عراق و تاجیکستان به رئیس فدراسیون فوتبال ایران
  • تبریک رئیس فدراسیون فوتبال عربستان به تاج برای قهرمانی فوتسال در آسیا
  • نامه سازمان خصوصی سازی به فدراسیون فوتبال درباره مالکیت استقلال و پرسپولیس
  • پیام تقدیر وحید شمسایی پس از قهرمانی در جام ملت‌ های آسیا
  • «لوفت‌هانزا» لغو پروازهای خود به تهران را تمدید کرد
  • قرارداد سرمربی تیم ملی، اولویت فدراسیون شد | جلسه در دفتر تاج؛ به زودی
  • فدراسیون فوتبال دوباره درخواست حواله خودرو داد
  • واکنش دبیرکل فدراسیون فوتبال به قرارداد سرمربی تیم ملی و تعیین پاداش‌ها
  • سلیمانی: تعلیق مسابقات لیگ ۲ اهمیت جایگاه داوران را نشان داد
  • زارعی: سهمیه ایران در لیگ نخبگان آسیا در سال ۲۰۲۴ تغییری نکرده است