Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-05-03@03:55:08 GMT

استیون برخواین: ماندن در تاتنهام برایم سخت است

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۵۹۵۶۷

این بازیکن هلندی درمورد آینده‌اش اظهار نظر کرده است.

استیون برخواین، بازیکن 24 ساله هلندی، که در فصل گذشته 32 بار برای تاتنهام به میدان رفت و چهار گل به ثمر رساند و دو پاس گل داد از شرایطش در تاتنهام ناراضی است. فصل گذشته با وجود اینکه آنتونیو کونته و نونو اسپریتو سانتو این بازیکن را تحسین می‌کردند، اما او تنها در چهار بازی در لیگ برتر انگلیس در ترکیب اصلی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

طرفداری| به گزارش فابریتزیو رومانو استیون برخواین که بارها در مورد جدایی از تاتنهام صحبت کرده است، بار دیگر در مورد اینکه آینده فوتبالی خودش را در کدام تیم می‌بیند صحبت کرد

او گفت:

آیا با آلفرد شرودر سرمربی آژاکس در مورد آینده ام صحبت کرده ام؟ اکنون در تمرینات تیم ملی هلند هستم و پس از آن شرایط را بررسی می‌کنم. بهتر است هر چه زودتر وضعیتم مشخص شود. ‌من فقط دنبال این بودم که فرصت بازی پیدا کنم اما الان مطمئنا می خواهم تاتنهام را ترک کنم.

استیون برخواین در ژانویه 2020 با قراردادی 27 میلیون پوندی از آیندهوون به تاتنهام پیوست. احتمالا آژاکس تلاش می‌کند تا این بازیکن را به هلند بازگرداند.

برخواین افزود:

برای من سخت است. من در تیم ملی خوب بازی می کنم اما وقتی به باشگاه برمی گردم مردم چشمانشان را بر روی عملکردم‌ می بندند. من باید راه حلی پیدا کنم تا بتوانم این باشگاه را ترک کنم. من به همه پیشنهادها فکر خواهم کرد.

آژاکس در پنجره نقل و انتقالاتی ژانویه تلاش کرد تا برخواین را به خدمت بگیرد، اما تاتنهام با نظر کونته تلاش های این باشگاه هلندی را بی ثمر گذاشت.

وی در مورد انتقال منتفی شده‌اش به آژاکس در ژانویه گفت:

در زمستان اجازه ترک تاتنهام را نداشتم. پس از آن مدتی بدون مشکل، بازی می‌کردم. اما در چند ماه اخیر به سختی افتادم. حالا می خواهم جایی بروم که بتوانم حداقل هفته ای یک بار بازی کنم.

آیا مهم است که باشگاه بعدی من در لیگ قهرمانان حضور داشته باشد؟ این اولویت اصلیم نیست. مهم این است که به من فرصت بازی برسد.

 

 

اخبار داغ 

پشت پرده درخواست پرسپولیس از هواداران؛ اسماعیلی فر از ترس رامین رضاییان جا زده بود! ملی پوش معترض وزنه برداری را کتک زدند؛ دست ایوب موسوی شکست! توماس پارتی: به خاطر معشوقه‌ام مسلمان شدم گنوتو: یک ساعت برای عکس با مسی منتظر بودم اما موفق نشدم؛ امیدوارم خانواده ام به من افتخار کنند

منبع: طرفداری

کلیدواژه: استیون برخواین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۹۵۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساعت پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام‌ + پخش آنلاین

پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس از ساعت ۲۲:۰۰ امروز آغاز و از سایت آنتن و آپارات پخش می‌شود.‌

به گزارش خبرگزاری ایمنا، تیم‌هایچلسی و تاتنهام امروز _پنجشنبه سیزدهم اردیبهشت_ در چارچوب رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با یکدیگر دیدار خواهند کرد.

ساعت و لینک پخش زنده فوتبال امروز چلسی و تاتنهام

لیگ برتر انگلیس (چلسی - تاتنهام) ساعت ۲۲:۰۰؛ پخش زنده از سایت آنتن، سایت آپارات‌

کد خبر 750005

دیگر خبرها

  • خلاصه بازی چلسی 2-0 تاتنهام (لیگ برتر انگلیس 2023/24)
  • پوستکوعلو: مسئولیت شکست‌های تاتنهام را می‌پذیرم
  • ساعت پخش زنده بازی چلسی و تاتنهام‌ + پخش آنلاین
  • فصل برای تیمو ورنر تمام شد
  • پوچتینو: من هم با پوستکوعلو به سوئد می روم
  • تیمو ورنر باقی بازی‌های فصل جاری را از دست داد
  • استیون جرارد انتخاب می‌کند؛ لوییس سوارز یا فرناندو تورس؟ / فیلم
  • خبر بد برای تاتنهام: پایان فصل ستاره آلمانی!
  • پرسپولیس - سپاهان؛ جنگ جهانی برای ماندن در کورس قهرمانی/ پیش بازی
  • (ویدئو) زهره حمیدی روی تخت بیمارستان؛ برایم دعا کنید