Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ زلقی، فرمانده انتظامی آبادان گفت : امنیت اماکن خالی از سکنه اطراف متروپل آبادان با تلاش نیرو‌های پلیس با اجرای طرح‌های پیشگیری از جرایم به ویژه سرقت برقرار است.

او به گشت زنی های خودرویی، موتوری و حتی پیاده به صورت محسوس و نامحسوس برای تامین امنیت توسط پلیس آبادان اشاره کرد و گفت : در این خصوص جای نگرانی وجود ندارد و پلیس در کنار دستگاه های امدادی متروپل تا پایان آوار برداری در محل حادثه حضو دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از ریزش متروپل آبادان تعداد زیادی از منازل و فروشگاه های اطراف تا شعاع ۳۰۰ متری تخلیه شدند.

سرهنگ زلقی گفت : تمهیدات ترافیکی جهت روان سازی ترافیک اطراف محل حادثه در حال اجرا است.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پلیس آبادان متروپل آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۹۸۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ هزار خانه خالی در پرند به سازمان امور مالیاتی معرفی شد

آرش صیادی درباره الحاق اراضی به محدوده شهر پرند برای ساخت نهضت ملی مسکن توضیح داد: تاکنون بیش از ۴۴۰ هکتار زمین برای طرح نهضت ملی مسکن به محدوده شهر پرند الحاق شده است همچنین برای ساخت شهرک اعتمادیه به میزان ۳۲۰ هکتار  زمین با ظرفیت ۱۰ هزار واحد مسکونی تامین شده است که کار آماده سازی این شهرک به زودی آغاز می شود.

وی درخصوص ساماندهی مشاوران املاک گفت: در پرند طی ۳ نوبت به شکل میدانی کار ساماندهی مشاوران املاک انجام شد که در طی این  بازدیدها ۱۳۸  بنگاه غیر مجاز شناسایی و تذکرات لازم به آنها داده شد که برخی از آنها رفع نقص کرده و برخی پلمب شدند.

وی همچنین در خصوص خانه های خالی در پرند گفت: ۱۳هزار واحد خالی از سکنه در پرند شناسایی شد که ۱۰ هزار واحد به سازمان امور مالیاتی معرفی شدند.

مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند با بیان اینکه خرید و فروش امتیاز نهضت ملی مسکن غیر قانونی و غیر مجاز است، گفت: امتیاز هیچ هویت حقوقی ندارد و امکان دارد افراد دارنده امتیاز از آن حذف شوند بنابراین مردم بدانند این قرارداد بسیار پر ریسک است و امکان دارد تمام سرمایه خود را از دست بدهند.

وی با اشاره به برخورد با مشاوران املاک متخلف اظهار داشت: در مقطعی شاهد بورس بازی مسکن از سوی برخی از مشاوران املاک بودیم که اغلب این مشاوران بدون مجوز فعالیت می‌کنند و در مانور برخورد با آنها توانستیم ١٣٨ بنگاه غیر مجاز را شناسایی و با آنها برخورد کنیم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • تخریب فنس‌های اطراف اقامتگاه نتانیاهو
  • دستگیری عوامل نزاع دسته جمعی + عکس
  • دستگیری عوامل درگیری دسته جمعی در کمتر از ۶ ساعت
  • دستگیری عوامل نزاع و درگیری دسته جمعی در کمتر از ۶ ساعت
  • ۱۰ هزار خانه خالی در پرند به سازمان امور مالیاتی معرفی شد
  • امنیت خوبی در منطقه خلیج فارس برقرار است
  • انبار دپوی باتری خودرو در بابل کشف شد
  • ۷ نفر عوامل نزاع در پارک گوللر باغی ارومیه دستگیر شدند
  • بازداشت پنج سارق حرفه ای در خرمشهر
  • دستگیری عامل تیراندازی در گتوند