Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-30@11:13:18 GMT

سگ گردانی امروز مبارزه با هویت ملی ماست

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۵۹۸۳۵

سگ گردانی امروز مبارزه با هویت ملی ماست

آیت الله محسن اراکی در گرامیداشت سالروز قیام ۱۵ خرداد در حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) با تاکید بر اینکه مسئولان کشور امروز در دو عرصه اقتصادی و فرهنگی مشغول مقابله هستند، گفت: دولتمردان هم اکنون در یک مبارزه تمام عیار اقتصادی هستند تا بار سنگین گرانی، تورم و محرومیت را از دوش مردم بردارند.

او با بیان اینکه یکی از جلوه‌های دولت اسلام ارزان سازی و ایجاد آرامش برای مردم است، گفت: در جبهه فرهنگی نیز نباید اجازه بدهیم تا نماد‌ها و تجلیات دشمنان در جامعه و در داخل خانه‌های ما نمود داشته باشد؛ سگ گردانی امروز مبارزه با هویت ملی ماست؛ سگ گردانی نمونه‌ای از جنگ فرهنگی است و یک مسئله ساده به معنای برخی تعابیر رایج نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اراکی گفت: اگر مسئولان در برابر معضل و پدیده سگ گردانی اقدام نکنند؛ گروه‌های مردمی باید اقدام کرده و مقابل این جنگ هویتی و فرهنگی ایستادگی کنند؛ جنگ عفت زدایی و بی حجابی نیز از نمونه‌های بارز جنگ هویتی دشمنان علیه انقلاب اسلامی هستند.

عضو مجلس خبرگان رهبری در ادامه با اشاره به توهین یکی از آثار برگزیده جشنواره هنری فیلم کن به ساحت امام رضا (ع)گفت: آن عنصر رذلی که به ساحت امام هشتم توهین کرد به تمام مقدسات و باور‌های ملت ایران هتک حرمت کرده است؛ اگر سیاسیون اهل تساهل و تسامح اجازه می‌دادند حکم ارتداد و اعدام سلمان رشدی اجرا شود امروز کسی جرات توهین به سایر مقدسات را پیدا نمی‌کرد.

او با اشاره به همه گیری سرود «سلام فرمانده» گفت: این شمول مفاهیم یک پدیده موقت نیست؛ این قبیل از آثار نتیجه صد‌ها سال تلاش مراجع و علمای شیعی برای نهادینه کردن اصل ولایت در جامعه است.

اراکی با بیان اینکه قیام ۱۵ خرداد گام اول برای تشکیل حکومت عدل الهی با ظهور حضرت، ولی عصر (عج) است،گفت: با این قیام زمینه برای رساندن پیام ولایت در داخل کشور و همچنین در گستره جهانی شد؛ ولایت پذیر شدن قاطبه مردم و هدایت روح جمعی جامعه به سمت ولایت پذیری رکن اساسی ظهور منجی عالم بشریت است.

باشگاه خبرنگاران جوان قم قم

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: 15 خرداد مشکلات مردم سگ گردانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۹۸۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه

کیوان گل‌آوری سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه امروز در مراسم امحای مواد مخدر و روانگردان مکشوفه که در کیلومتر ۳ جاده سراب نیلوفر برگزار شد، گفت : ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان که نتیجه زحمات دستگاه‌های کاشف در امر مبارزه با مواد مخدر به‌ویژه نیرو‌های جان بر کف انتظامی استان در ۶ ماهه گذشته است که امروز امحا شد.

وی ادامه داد: در این مدت تعداد قابل توجهی قاچاقچی مواد مخدر دستگیر و به مراجع قضایی ارجاع داده شدند.

سرپرست دبیرخانه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه گفت: اجرای چنین برنامه‌هایی از اهداف و سیاست‌های ستاد مبارزه با مواد مخدر می‌باشد که در طول سال اجرا می‌شود و به نوعی اعلام انزجار و تنفر نسبت به انواع مواد مخدر و روانگردان به‌عنوان یک آسیب شوم و جبران‌ناپذیر است .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • امروز با صائب تبریزی: شرم یوسف مانع رسوایی یعقوب ماست
  • ولایت‌محوری گام نهادن در مسیر اهل بیت عصمت و طهارت(ع) است
  • خلیج فارس یکی از مهم‌ترین حوزه‌های تمدنی ماست/ نسل جوان باید با گذشته پرافتخارمان آشنا شود
  • عملیات «وعده صادق» بخش کوچکی از توان نظامی ایران بود
  • خلیج فارس هویت و میراث گرانبهای سرزمین ایران است
  • اهدای ۵۹ شیء تاریخی به اداره میراث‌ فرهنگی شهرستان ملایر
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روانگردان مکشوفه
  • مبارزه با فساد و تأمین امنیت روانی جامعه اولویت دستگاه عدلیه است
  • امحای ۷۲۴ کیلوگرم مواد مخدر و روان‌گردان در کرمانشاه
  • نقش آفرینی دانش‌بنیان نرم و هویت‌ساز در صنایع سخت