Web Analytics Made Easy - Statcounter

بسته ورزشی ایرنا در روز پانزدهم خرداد به آخرین اخبار از اردوی تیم ملی فوتبال ایران،‌ مخالفت برانکو برای دیدار دوستانه با تیم کشورمان و حضور دوباره بیرانوند در پرسپولیس پرداخته است.

به گزارش ایران اکونومیست، برای اطلاع از اخبار و رویدادهای مختلف ورزش ایران و جهان با ما همراه باشید. 

ورمزیار: حضور برخی بازیکنان تیم ملی در لیگ‌های معتبر امیدوار کننده است

کارشناس فوتبال ایران گفت: با وجود همه مشکلاتی که فدراسیون و تیم ملی برای برگزاری دیدارهای دوستانه دارد، نکته امیدوار کننده حضور تعدادی از بازیکنان تیم ملی کشورمان در لیگ‌های معتبر جهان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای اطلاع از متن کامل این گفت‌وگو به ادامه مطلب مراجعه کنید.

دین محمدی: دعوت و خط خوردن استقلالی‌هایِ تیم ملی کاملا فرمالیته بود

دین محمدی: دعوت و خط خوردن استقلالی‌هایِ تیم ملی کاملا فرمالیته بود. ادامه این خبر را اینجا بخوانید. 

بیرانوند ۳ ساله با پرسپولیس بست

سنگربان تیم ملی فوتبال ایران با عقد قرارداد دوباره لباس پرسپولیس را بر تن کرد. برای پیگیری این خبر با ما همراه باشید.

قاسمپور: انتظار معجزه از اسکوچیچ را نداشته باشیم/ بی‌برنامگی در فدراسیون موج می‌زند

 عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال گفت: با این شرایط آماده‌سازی تیم ملی فوتبال، نباید انتظار معجزه از «دراگان اسکوچیچ» را در جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر داشته باشیم. برای اطلاع از متن کامل این گفت‌وگو به ادامه مطلب مراجعه کنید.

مخالفت برانکو با برگزاری دیدار ایران و عمان

دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال کشورمان با عمان پس از مخالفت «برانکو» سرمربی این تیم، لغو شد. برای پیگیری این خبر با ما همراه باشید. 

رونمایی از رقیب ایران در جام جهانی

تکلیف آخرین تیم گروه دوم رقابت‌های جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر امشب و با برگزاری دیدار ولز و اوکراین مشخص خواهد شد. ادامه این خبر را اینجا بخوانید. 

مولایی: وزنه‌برداری ایران به خانه تکانی مدیریتی نیاز دارد

نایب قهرمان دسته فوق سنگین وزنه‌برداری جهان با انتقاد از شرایط کنونی این رشته گفت: فدراسیون وزنه‌برداری، نیاز به یک خانه تکانی مدیریتی دارد تا به روند رو به رشد خود بازگردد. ادامه مصاحبه مولایی را اینجا بخوانید.

 

لازمه معرفی ورزش زورخانه‌ای افزایش جذابیت با حفظ اصالت آن است

دارنده مدال طلای مسابقات زورخانه‌ای بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی گفت: ورزش زورخانه‌ای برخاسته از فرهنگی ایران زمین است و در آن بُعد تربیت جسم و روح در اولویت قرار دارد. البته لازمه معرفی دقیق این ورزش به جهان افزایش جذابیت با حفظ اصالت آن است. ادامه مصاحبه اینجا است.

 

گرایی: باخت برابر حریف قزاقستانی را در جهانی جبران خواهم کرد

 دارنده مدال طلای کشتی فرنگی جهان و المپیک گفت: در آلماتی توانستم پس از مدتها دوری، کشتی‌های مدنظر خود را بگیرم اما باخت برابر حریف قزاقستانی را در مسابقات جهانی بلگراد جبران خواهم کرد. متن این مصاحبه را اینجا بخوانید.

ستاره لیورپول در راه نیوکمپ/ پیشنهاد بارسلونا به محمدصلاح

یک نشریه انگلیسی فاش کرد که «خوان لاپورتا» رئیس باشگاه بارسلونا به ستاره لیورپول پیشنهاد داده تا در فصل جاری رقابت‌های فوتبال اسپانیا به جمع بازیکنان این تیم اضافه شود. برای اطلاع از این خبر با ما همراه باشید.

  منبع: خبرگزاری ایرنا برچسب ها: فوتبال ، باشگاه پرسپولیس ، علیرضا بیرانوند

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: فوتبال باشگاه پرسپولیس علیرضا بیرانوند ما همراه باشید تیم ملی فوتبال برای اطلاع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۹۹۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت نامشخص بیرانوند برای بازی مقابل سپاهان

تکلیف علیرضا بیرانوند برای حضور در دیدار حساس پرسپولیس مقابل سپاهان مشخص نیست. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، علیرضا بیرانوند دروازه‌بان ملی‌پوش تیم فوتبال پرسپولیس، پس از آسیب‌دیدگی پُر حرف و حدیث خود در اردوی تیم ملی، حدود دو هفته‌ای دستش را گچ گرفت و حالا چند روزی است با باز کردن گچ دستش، تمرینات سبک را آغاز کرده تا دوباره آماده بازگشت به میادین شود.

در این شرایط در حالی که دوران نقاهت بیرانوند چیزی حدود سه هفته تخمین زده می‌شد و پرسپولیسی‌ها امیدوار بودند او به دیدار حساس با سپاهان در هفته بیست‌و‌پنجم برسد، دروازه‌بان ملی‌پوش پرسپولیس اما وضعیت نامشخصی برای این بازی دارد.

بیرانوند با وجود اینکه تمرینات اولیه خود را از چند روز پیش آغاز کرده است، هنوز با دست مصدومش تمرینات سنگین انجام نمی‌دهد. با این وضعیت باید پزشکان نظر نهایی را درباره دست او بدهند و فعلاً تکلیف حضور این بازیکن در دیدار با سپاهان مشخص نیست.

پرسپولیس در هفته بیست‌و‌پنجم لیگ برتر روز چهارشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی به مصاف سپاهان خواهد رفت.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرگیجه در پرسپولیس؛ ستاره تیم بازی با سپاهان را از دست داد؟
  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!
  • پرسپولیس در دو گروه تمرین کرد ، وضعیت مبهم بیرانوند برای بازی با سپاهان
  • اندر احوالات وضعیت نامشخص بیرانوند
  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می‌رسد؟
  • ستاره‌ی پرسپولیس بازی با سپاهان را از دست می‌دهد؟
  • بیرانوند به بازی مقابل سپاهان می رسد؟
  • وضعیت نامشخص بیرانوند برای بازی مقابل سپاهان
  • بازگشت بیرو به ترکیب سرخ‌پوشان در دیدار با سپاهان
  • بازگشت بیرانوند به قلعه سرخ؛ رونمایی از شماره یک در دیدار با سپاهان!