Web Analytics Made Easy - Statcounter

استاندار خوزستان با اشاره به عوامل ناشی در ریزش ساختمان متروپل گفت: متاسفانه طی سال‌های 94 تا 99 در شهر آبادان روابط ناسالمی وجود داشته که حادثه متروپل نمونه‌ای از تبعات این روابط ناسالم و نبود نظارت‌ها است.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، صادق خلیلیان در حاشیه عیادت یکی از مصدومان حادثه متروپل در بیمارستان گلستان اهواز اظهار کرد: حادثه ریزش ساختمان متروپل ۳۷ مصدوم برجای گذاشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکثر مصدومان این حادثه به صورت سرپایی یا در بیمارستان مراحل درمان را به اتمام رسانده و ترخیص شدند.

او گفت: در حال حاضر  سه مصدوم  آسیب دیده این حادثه در بیمارستان بستری هستند که یک مورد در  بیمارستان آبادان و دو مورد دیگر در بیمارستان‌های امام خمینی(ره) و گلستان اهواز بستری هستند.

استاندار خوزستان افزود: خانم بستری در بیمارستان گلستان به علت جراحت های ناشی از حادثه در حال درمان هستند که ضروری بود از ایشان عیادت کنیم و رسیدگی لازم انجام شود. خوشبختانه روند درمان خوب است اما برای بهبودی کامل نیازمند زمان هستند. طی این سرکشی با مصدوم و پدر او گفت و گو کردم و روند درمانی به صورت ویژه ادامه پیدا خواهد کرد.

خلیلیان بیان کرد: مصدوم دیگری در بیمارستان امام خمینی(ره) بستری است. براساس پیگیری‌های انجام شده، نیاز به درمان و جراحی تکمیلی دارند و این موارد در حال انجام است.

نماینده عالی دولت در خوزستان اضافه کرد: امیدواریم حادثه متروپل درس عبرتی باشد تا ساختمانهایی که قرار است ساخته شود از نظر ضوابط فنی تحت نظر قرار گیرند و دیگر شاهد رقم خوردن چنین حوادثی که جان هموطنان را به خطر می‌اندازد، نباشیم.

استاندار خوزستان در پایان بر طرف کردن ضعف موجود در نظارت بر ساخت و ساز‌ها تاکید کرد و افزود: ضعف نظارت و روابط نا سالمی پشت پرده ساخت و سازها  وجود داشته،  متاسفانه طی سال‌های ۹۴ تا ۹۹ در شهر آبادان روابطی را شاهد بودیم که حادثه متروپل نمونه‌ای از تبعات این روابط نا سالم و نبود نظارت‌ها بوده است./انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا اهواز عیادت مصدومان حادثه متروپل بیمارستان گلستان مصدوم ترخیص آبادان امام خمینی استاندار خوزستان جراحت درمان بهبودی پدر جراحی دولت درس ساختمان ضوابط فنی جان هموطنان خطر نظارت ساخت روابط بیمارستان عیادت استانداری خوزستان برنا خوزستان ساختمان متروپل آبادان استاندار خوزستان حادثه متروپل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۵۹۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آیت‌الله شیرازی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد

دفتر آیت‌الله حاج سید محمد علی شیرازی در اطلاعیه ضمن تقاضای دعای خیر از مؤمنان، از وضعیت درمان این عالم ربانی و وخامت حال وی خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، دفتر آیت‌الله حاج سید محمد علی شیرازی با صدور اطلاعیه‌ای پیرامون وضعیت درمان این عالم ربانی از وخامت حال وی و بستری در بخش مراقبت‌های ویژه خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است؛ به اطلاع مؤمنین گرامى مى‌رساند که در پى کسالت اخیر آیت‌الله حاج سید محمدعلى شیرازى(دامت برکاته) حال عمومى ایشان وخیم‌تر شده و معظم له کماکان در بخش مراقبت‌هاى ویژه تحت درمان قرار دارند.

این اطلاعیه می‌افزاید؛ جهت سلامتى و شفاى این عالم مجاهد و خدوم از همه مؤمنین ملتمس دعاى خیر هستیم. 

انتهای پیام/282/

دیگر خبرها

  • مصدومیت ۶ نفر در پی تصادف تریلی و پراید
  • سقوط مرگبار مینی‌بوس به دره باغملک
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد
  • چهار فوتی در دو حادثه رانندگی در محور‌های خوزستان
  • مرگ دو کارمند سازمان آب و برق در حادثه سقوط مینی‌بوس به دره
  • سقوط مرگبار ون در محور صیدون به امامزاده عبدالله
  • ایمن سازی نقاط حادثه خیز جاده‌های خوزستان در دستور کار قرار گیرد
  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه ۱۱ مصدوم داشت
  • تصادف زنجیره‌ای ۹ خودرو در ارومیه/ ۱۱ نفر مصدوم شدند
  • آیت‌الله شیرازی در بخش مراقبت‌های ویژه بستری شد