Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-27@22:34:53 GMT

ببینید | محمود دعایی در نوفل‌لوشاتو

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۶۰۴۶۳

ببینید | محمود دعایی در نوفل‌لوشاتو

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی تماشاخانه چین در برابر F-35 آمریکا، این جنگنده پیشرفته را ساخت! (+عکس و فیلم) ببینید | تهدید به قتل زهرا امیر ابراهیمی توسط یک روحانی/ در کمین هنرمندانی هستیم که تبریک گفته اند فیلم های دیگر

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۰۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بر قطع روابط اقتصادی و دانشگاهی با اسرائیل اصرار داریم

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما؛ محمود خلیل عضو تیم مذاکره کننده دانشجویان دانشگاه کلمبیا در آمریکا در مصاحبه با شبکه تلویزیونی الجزیره مباشر، در پاسخ به سوالی درباره نتیجه مذاکرات دانشجویان با اداره دانشگاه کلمبیا گفت: ما از شب گذشته به مدت ۱۱ ساعت با اداره دانشگاه درباره خواسته‌های خودمان مذاکره کردیم که شامل قطع روابط اقتصادی و دانشگاهی با دانشگاه‌های رژیم اشغالگر و شرکت‌هایی است که در کشتار ملت فلسطین دست دارند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

وی افزود: دانشگاه (کلمبیا) درباره ذکر هر چیزی که وجهه بین المللی اسرائیل را مخدوش کند، لجبازی می‌کند و ما هم اصرار داریم که این درخواست، خواست اصلی مردمی است که در اینجا حضور دارند و این خواسته را کنار نخواهیم گذاشت. حتی اگر ما را تهدید کنند که نیرو‌های گارد ملی یا پلیس را خواهند آورد، ما در اینجا خواهیم ماند تا به این خواسته‌ها برسیم. ما هم اکنون بر مذاکرات درباره چارچوب‌هایی تمرکز می‌کنیم تا مشخص شود که در جدول زمانی نزدیک و نیز در بلندمدت، می‌توانیم به چه چیز‌هایی برسیم. ما با دانشگاه برای تعیین کردن این چارچوب‌ها کار می‌کنیم، اما بر قطع روابط اقتصادی و دانشگاهی با اسرائیل اصرار داریم. 

محمود خلیل ادامه داد: این تحصن در نهایت، برای یاری رساندن به مردم غزه و مردم فلسطین است و ما تا زمان رسیدن به همه این خواسته‌ها، در اینجا خواهیم ماند. می‌خواهیم به خواسته‌های خود چه با مذاکره و چه با فشار‌های بیشتر و بیشتر بر دانشگاه برسیم تا خواسته‌های بیشتری از ما را محقق کند.

 

دیگر خبرها

  • بر قطع روابط اقتصادی و دانشگاهی با اسرائیل اصرار داریم
  • توسعه عمرانی در روستاهای بخش ریگ تسریع می‌شود
  • علاقه عجیب شهید زین‌الدین به یک شهید
  • (تصاویر) برگزاری نماز جماعت پشت سر محمود احمدی‌نژاد!