Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران؛ مریم محبی به خبرنگار ایرنا گفت: وی برای خرید تجهیزات ازمایشگاهی به دبی رفته و قطعا فردا به تهران بازمیگردد شریعتی قانونی رفته چرا که اگر ممنوع الخروج بود که از همان فرودگاه به وی اجازه خروج نمیدادند.  شریعتی آزمایشگاه ژنتیک در اهواز دارد و برای خرید لوازم مورد نیاز  ازمایشگاهش  به دبی رفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 سفر شریعتی قبل از حادثه متروپل برنامه ریزی شده و ربطی به جریانات اخیر ندارد

وی گفت قرار بود پس فردا برگردد ولی بخاطر شرکت در مراسم مرحوم دعایی فردا باز میگردد.

همچنین رسانه قوه قضائیه نوشت: از ساعتی پیش برخی رسانه‌ها خبر خروج استاندار سابق خوزستان از کشور را روی خروجی خود بردند و بعضا اعلام نمودند که او یکی از مقصران اصلی حادثه متروپل می‌باشد، با وصف اینکه هیچ یک از هیات‌های اعزامی دولت، دادستانی کل و مجلس شورای اسلامی یا سایر مسوولین و‌دستگاههای زیربط در این خصوص قصور و تقصیر مستقیم یا غیر مستقیم استاندار سابق خوزستان در خصوص ریزش متروپل گزارشی به دادگستری خوزستان نداده‌اند از انتشاردهندگان اخبار فوق درخواست می‌شود، چنانچه اطلاع یا مستندی از علت فروریختن ساختمان متروپل دارند موضوع را به دادگستری خوزستان اعلام کنند.این گزارش حاکی است تا کنون هر کسی که دستگاههای زیربط گزارشی در مورد تقصیر یا قصور ارائه داده اند بازداشت شده است.

منبع: جماران

کلیدواژه: افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا غلامرضا شریعتی مریم محبی افغانستان سهام عدالت لیگ برتر لیگ قهرمانان مقدماتی جام جهانی واردات خودرو ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۰۴۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

میدل ایست آی: اسرائیل قصد دارد مانع خروج مردان از رفح شود

یک مقام ارشد غربی آگاه به برنامه‌های رژیم صهیونیستی به پایگاه خبری «میدل ایست آی» گفت این رژیم «شبکه پیچیده‌ای از ایستگاه‌های بازرسی» را طراحی می‌کند تا هنگام حمله احتمالی به رفح، مانع خروج مردان در سن سربازی شود.

به گزارش ایسنا، این ایست بازرسی‌ها به شیوه‌ای طراحی شده‌اند که به برخی زنان و کودکان اجازه خروج از رفح را در پیش از حمله احتمالی رژیم صهیونیستی می‌دهد اما مردان غیرنظامی و غیرمسلح فلسطینی احتمالا از خانواده‌های خود جدا خواهند شد و در طول چنین حمله احتمالی در رفح می‌مانند.

پایگاه خبری میدل ایست آی می‌نویسد: «افشای این گزارش درباره ساخت شبکه‌های پیچیده‌ای از ایست بازرسی‌ها نشان می‌دهد که اسرائیل چگونه و تا کجا برای حمله به رفح برنامه‌ریزی می‌کند؛ جایی که بیش از یک میلیون آواره فلسطینی به چادرها و اردوگاه‌های موقت پناه برده‌اند.»

یک مقام مطلع ارشد غربی به این پایگاه خبری گفت: «اسرائیل شبکه‌ای از ایست بازرسی‌ها را ایجاد می‌کند تا از خروج مردان در رفح جلوگیری کند.»

در دویست و هفتمین روز جنگ غزه درحالی که در سایه امید به برقراری آتش‌بس، جنایات صهیونیست‌ها ادامه دارد وزارت بهداشت غزه آمار به روز شده جنگ در این باریکه را اعلام کرد.

براساس گزارش شبکه الجزیره، تعداد قربانیان تجاوزات رژیم صهیونیستی از هفتم اکتبر به ۳۴ هزار و ۵۳۵ شهید و ۷۷ هزار و ۷۰۴ مجروح رسیده است.

«عباس دهوک» مشاور ارشد نظامی سابق وزارت امور خارجه آمریکا و وابسته نظامی در خاورمیانه در گفت‌وگو با میدل ایست آی ادعا کرد: «اسرائیل همه مردان را نظامی حماس در نظر می‌گیرد مگر خلاف آن ثابت شود. محاصره رفح کاری هولناک است و اینکه پدران و پسران را از خانواده‌هایشان جدا می‌کند، کار خوبی است.»

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • اشتباه مهم من در دوره اول این بود: زیادی خوب بودم!- ترامپ 
  • توافق رانگنیک با بایرن مونیخ
  • فوری: توافق رانگنیک با بایرن مونیخ
  • اعتراف سازنده واکسن کووید آسترازنکا بعد از ۳ سال
  • رونالدو قید تیم‌داری را زد | برنده توپ طلا تیمش را می‌فروشد
  • موبایل پرچمدار هواوی تحریم‌های تراشه آمریکا را دور زد
  • میدل ایست آی: اسرائیل قصد دارد مانع خروج مردان از رفح شود
  • فردا مدارس خوزستان تعطیل شد
  • گردوخاک تا فردا در خوزستان تداوم دارد
  • غرق شدگی یک جوان در محدوده امامزاده ردان