Web Analytics Made Easy - Statcounter

مستشار اقتصادی سفارت کشورمان در افغانستان در نشست خبری نمایشگاه بین‌المللی بهاره کابل تاکید کرد که ایران آماده همکاری همه‌جانبه برای پیشرفت افغانستان است.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، نمایشگاه بین‌المللی «بهار نو» امروز یکشنبه (۱۵ خرداد) با حضور مقامات ارشد طالبان در کابل افتتاح شد.


«ملا عبدالغنی برادر»، معاون نخست وزیر طالبان در مراسم افتتاحیه این نمایشگاه گفت که حکومت سرپرست افغانستان امنیت صنعت‌کاران و تجار را تامین کرده و از همه می‌خواهد که کار خود را با نهایت صداقت و صمیمیت انجام دهند تا محصولات با کیفیت در اختیار مردم قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



به گزارش تلویزیون طلوع، همچنین در این مراسم «حسن شیرزادی» مستشار اقتصادی سفارت جمهوری اسلامی ایران در کابل نیز در این مراسم گفت که تهران آماده همکاری همه‌جانبه برای پیشرفت افغانستان می‌باشد.

خلیل الرحمن حقانی، سرپرست وزارت مهاجرین و بازگشت کنندگان نیز با اشاره به شرایط مناسب برای سرمایه‌گذاری در افغانستان، تاکید کرد که امنیت تامین است و هرکس می‌تواند سرمایه‌گذاری کند و در رشد اقتصادی موثر باشد و طالبان نیز برای انجام مسوولیت‌اش تلاش می‌کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: افغانستان نمایشگاه مستشار اقتصادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۰۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران حمله تروریستی هرات را محکوم کرد

سفارت ایران در کابل حمله مسلحانه به نمازگزاران در ولسوالی گذره هرات را محکوم کرد.

سفارت ایران در کابل در اطلاعیه‌ای نوشت سفارت جمهوری اسلامی ایران ضمن محکومیت حادثه تروریستی مسجد امام زمان (عج) ولسوالی گذره ولایت هرات که منجر به جراحت و شهادت جمعی از نمازگزاران شد، خواستار شناسایی و مجازات مرتکبین این جنایت می‌باشد.

در این اطلاعیه آمده است ایران آمادگی خود را جهت تقویت همکاری با حکومت سرپرست افغانستان جهت مبارزه با تروریسم اعلام می نماید.

گفتنی است در حمله افراد مسلح ناشناس به مسجد امام زمان (عج) شهرک اندیشه شهرستان گذره هرات در هنگام نماز مغرب و عشاء جمعی از نمازگزاران به شهادت رسیده‌اند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • رایزنی مقامات ایران و افغانستان بر افزایش روابط تجاری دو کشور
  • طالبان افغانستان برای جذب توریست خارجی دست به کار شده اند
  • سفیر چین: روابط پکن و کابل در بهترین حالت قرار دارد
  • ایران حمله تروریستی هرات را محکوم کرد
  • تاکید طالبان بر توسعه ارتباط افغانستان و منطقه
  • رشد اقتصادی نیازمند برقراری رفاه و صلح
  • کابل خطاب به مسکو: حکومت افغانستان فراگیر است
  • همکاری‌های بین‌المللی و رشد اقتصادی نیازمند برقراری صلح است
  • تاکید طالبان بر ساخت راه برای توسعه ارتباط افغانستان و منطقه
  • قزاقستان: کشورهای مختلف به برقراری روابط با کابل تمایل دارند