Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-27@12:41:19 GMT

مهار حریق حوالی بازار با حضور آتش نشانان کاشانی

تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۱۶۰۷۱۷

مهار حریق حوالی بازار با حضور آتش نشانان کاشانی

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کاشان گفت: آتش سوزی محل تجمع ضایعات در جنب میدان علامه فیض (سنگ) محدوده بازار بزرگ کاشان با حضور به موقع تیم‌های آتش‌نشانی مهار و اطفاء شد.

روح الله فدایی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: در پی تماس گرفته شده با سامانه ۱۲۵ سازمان در ساعت ۲۰:۲۳ مبنی بر وقوع این آتش سوزی در یک محوطه که به انبار وسایل غیراستفاده و ضایعات تبدیل شده بود، با توجه به موقعیت و اهمیت محدوده آتش‌سوزی سه دستگاه خودرو از تیم‌های اطفا حریق از ایستگاه‌های شماره یک، دو و چهار این سازمان سریعاً به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: آتش نشانان با حضور در محل حریق، سریعاً عملیات اطفا حریق را آغاز و از سرایت و گسترش آن جلوگیری کردند، همچنین سپس محیط را بررسی و عوامل ناایمن و حادثه ساز را برطرف کرده و به دفع آتش‌های پنهان پرداختند.

کد خبر 579922

منبع: ایمنا

کلیدواژه: اطفا حریق آتش نشاني سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کاشان شهرداری شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۱۶۰۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شهرکرد؛ گفت: در پی اعلام حریق در یک باب مغازه در چهارراه دروازه فارسان، کارکنان آتش نشانی به سرعت برای اطفاء حریق به محل اعزام شدند.
وی افزود: شدت حریق باعث فراخوان نیرو‌های کمکی شد و با تلاش ماموران آتش نشانی بالاخره حریق مهار شد.

دیگر خبرها

  • آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • مهار آتش سوزی فروشگاه دخانیات در شهرکرد
  • مهار آتش سوزی در ساختمان تجاری
  • اطفاء حریق مغازه شیرینی فروشي در قزوین
  • آتش سوزی مغازه شیرینی فروشی در قزوین
  • مهار آتش‌سوزی انبار در شهر ری/ از سرایت آتش جلوگیری شد
  • آتش سوزی حوالی بیمارستان هفت تیر مربوط به انبار کارتن بود
  • آتش‌سوزی حوالی بیمارستان هفت تیر مربوط به انبار کارتن بود
  • توضیحات آتش‌نشانی قزوین درباره شهادت یک آتش‌نشان
  • مهار آتش سوزی در دبیرستان دخترانه اسما اهواز